Arkadaslar bu bolum biraz gec geldi.Malum yazili haftasi . Neyse ozur dilerim iyi okumalar :))
Ve basladik.İlk once favorim olan donmedolaba bindik.Calistirmasi biraz zor oldu ama neyse .
Bindik ve basladik.
1 döndü,2 döndü,3-4 derken dolap durmak bilmedi .
Gotumuz tutusmaya basladi.Boku yedik sanirim.
-"Stephan,bu niye durmuyor?"
+"Ne bilim,sanirim dugmeye birinin basmasi gerek."
+"Ayarlamadin mi Step?"
-"Hayir." bu kadar salak olacagi dusunmemistim bu cocugun.
+"Simdi ne yapacaz anlatsana brz ya.s.s." resmen tribe girmistim.Simdi ne yapacaktik merak ediyorum.
-"Beklicez,birilerinin bizi gormesini."
+"Sabaha kadar?"
-"Evet."
+"Ameliyat ne olacak."
-"Lanet olsun."
2 SAAT SONRA
"Kac saat oldu kimse gelmedi Step ayrica basim donuyor ,kusmak uzereyim."
Ve gercekten kusmustum.Napim 2 saat boyunca donduk bi zahmet kusim yani .
"İyimisin?"
"Cok iyiyim sayende.Saat kaç.?"
"4'e geliyor."
"Yuhh .Ameliyat ne olacak ?"
"Yetistirecem seni."
2 SAAT SONRA
"Saat 6, artik otele gitsek iyi olacak Jenna"
"Ya daha yapacagimiz 7 tan-"
"2 saat sonra ameliyata gireceksin Jenna.Daha yapacagimiz seyler var diyorsun neyin kafasi bu?"
"Evet benim o yapacagim 7 sey belkide hayatimi degistirecek veya hayatta kalma sebebim olacak.Ama dogru sen ne anlarsin ki 2 saat sonra ölecek kisinin psikolojisinden!."
Yol boyunca hicbirsey konusmamistik.Ne konusacaktik ki..
Otele geldigimizde annemle babam resepsiyonun orda bekliyorlardi .Simdi yanmistim hatta yanmistik.
"Selam."
"Oo hosgeldiniz Jenna hanim.Gelmeseydiniz daha gezseydiniz ,gemi turu felan yapsaydıniz."
"Özurdileriz Bay David."Stephanin sesi gercekten uzucu bir sekilde cikmisti.
"Babacim,özurdilerim.."
Babam bir an kizacakmis gibi olsada bizi affetti . Neykesi fazla bisey sormadan odalarimiza ciktik.
Annem ve babam kahvalti yapacaklarmis benimde az bir sure icinde hazir olamami istediler.
Aynaya baktigimda kendimi bir an.. Bi saniye kapimi caliyor.(!)
"Step?Ne oldu?."
"Sadece..Sadece iyimisin diye geldim sana bakmaya."
"Ha evet evet iyiyim."Elinde bir poset vardi.Merak etmistim açikcasi.Kisa bir sure sonrada vermisti.
"Jenna.Sana ufak bir hediyem var."
"Ne gerek vardi bitanem yanimda olman bile tanrinin bana bir lutfu."
"Sevgilim.Seni bu kiyafetlerin icinde gormek istiyorum,lutfen.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimi buldum onu kaybettim 1.Bolum
Teen FictionBİraz kisa oldu ama neyse insallah begenirsiniz :)