Agalar ve Queenler Barda

431 53 212
                                    

Beklettiğimi biliyorum ama güzel,eğlenceli ve uzun bir bölümle geldim hadi bakalım...

Akşam olmuştu ve hepimiz grup olarak toplanıp Nino'nun attığı konuma gelmiştik.

"Demek Nino bu barda DJ'lik yapacak!"

"Evet!"

Hepimiz içeri girdik. Her yer karanlıktı,tavadaki disko topu ve birkaç neon ışık etrafı aydınlatıyordu.

Müzik çalar yerine baktığımda Nino'yu gördüm.

"DJ'İNİZ NİNO GELDİ! ELLER HAVAYA!"

Ve Nino oynak bir müzik açtı,mekandaki herkes halay çekmeye başladı.

"Nino kendini iyice kaptırmış ha."

"Evet,hadi yanına gidelim."

Birlikte Nino'nun yanına geldik. Adrien Nino'nun omzuna vurdu.

"Vaay kardeşime bak sen! Havalı mekanlarda çalıyor!"

"Abartma dostum."

Bende birden gaza gelince şarkı istediğinde bulundum "Erik Dalı açsana Nino."

Nino Erik Dalı açtı ve hepimiz oynamaya başladık.

Herkes gaza gelmişti bir ağızdan söylemeye başladık "ERİK DALI GEVREKTİİRR! ERİK DALI GEVREKTİİRR! AMANIN BASMAYA GELMEZ! HAYDE BASMAYA GELMEZ!"

- Zaman Geçişi -

Bara saat 20 gibi gelmiştik ve şuan saat 21.30'du. Ben,Alya ve Chloe 1 buçuk saattir mal gibi dans ediyorduk.

Etraftıma bakındığımda Adrien ve Luka'yı göremedim.

"Chloe,bizimkiler nerde?"

"Şuradalardı-Aa yoklar. Nereye gitti bunlar?"

Barda dans eden insanların oraya baktım ama yine göremedim. Sonra başımı bar sandalyelerinin oraya çevirdim. A-Adrien'la Luka içiyorlardı!

"Chloe,bak oradalar."

"Aa oradalar-bir dakika onlar içiyor mu?!"

Chloe ile koşarak onların yanına gittik.

"Adrien napıyorsun?"

Adrien sarhoştu ve benim kim olduğumu anlamadı,üstelik benimle flört etmeye başladı.

"Höst lan benim sevgilim var köpek!"

Mari zaten sevgilin o.

Sen karışma İçses.

Adri sevgilim olduğunu duyunca efkarlandı. Nino'ya zorla Esrarı Bilmezdim açtırdı.

Sonra Luka'yla birlikte efkarlanmaya başladılar.

"Kardeşim şuradaki mavi saçlı kız bana yüz vermiyor çok mutsuzum üstelik sevgilisi varmış. Benim niye kaderim böyle!? Lanet olsun bu hayat."

"Aynen kardeşim şuradaki sarışın da bana bakmıyor."

Sonra birlikte sarılıp ağlamaya başladılar ve koşarak mekandan çıktılar.

Mari gülmeyeceğim gülmeyeceğim diyorum ama tutamıyorum- AKQOĞJQJSHJWĞYQGQHKQOİJSH.

Aynen İçses. Düştüğümüz hal çok komik. Gül sen İçses,gül.

Sevgilim sarhoş oldu beni tanımadı,ona yüz vermeyince efkarlandı ve arkadaşımın sevgilisiyle sarhoş bir şekilde mekandan çıktılar. Şuan nerede olduklarını bile bilmiyoruz. Çok komik değil mi!?

Youtuber MarinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin