- Agreste Malikanesi -
Nathalie koşarak Gabriel'ın yanına geldi.
"Efendim Adrien kuyumcudan 91891739191728199 dolar bir yüzük almış ve faturayı da size yazdırmış!"
"Ne!? O hayırsız çocuk önce fırıncının kızıyla sevgili oldu,evden attığım yetmedi bir de 91891739191728199 dolarlık yüzüğün faturasını bana yazdırıyor ha!?"
"Efendim bence bir sevgili yaptı diye evden atmak çok saçmaydı ama..."
"Sen karışma Nathalie! O çocuğu terbiye etmeye çalışıyorum ben!"
"Evden atarak mı? Çocuk dönercide kalıyormuş geceleri."
"Dönercide mi kalıyormuş? Hep boğazını düşünür tabii..."
"Efendim Hawkilik işlerini de son zamanlarda bıraktınız. Oğlunuzla yakınlaşmanız gerekmez miydi?"
Gabriel biraz durup olmayan beyniyle düşünmeye başladı.
"Nathalie,Adrien'ı buraya getir. Bir düzgünce konuşalım çocukla."
"Hele şükür."
"Ne!?"
"Ay yani her sabahki çilekli milkshake'inizi getirmeye gidiyorum."
- O Sırada Marinette -
Başım ağrıdan ölüyordu. Gözümü açtığımda burası odam değildi... Neredeyim lan!?
"Aşkımsu uyandın mı?"
"Adrien?"
Ağrıyan başımı tutarak doğruldum. Dün geceki bardaydık.
"Ben burada mı uyudum ya!?"
"Evet Chloe ile çok içtiniz sonra geç olunca Luka Chloe'yi evine götürdü,bende seni götürmek istedim ama sen İçses falan dedin burada sabahlayacağım ona inat falan dedin tutturdun burada kaldın. Sonra da uyuyakaldın burada,ben başında bekledim."
"Yaa başımda mı bekledin sen?"
Tam romantikleşerek Adrien'a yaklaşıyorum ki İçses her zamanki gibi anı bozdu.
Niye başında beklemiş sen uyuyunca alıp evine götürseydi ya salak mı bu??
İçses sussana.
Sonra Adrien'ın telefonuna bir mesaj geldi.
"Babam eve çağırıyormuş! Herhalde benim gibi harika bir oğlu evden atmanın çok yanlış olduğunu fark etti. Hehe ben eve gidiyorum."
"Bekle bende geleceğim kayınbabamla konuşmam lazım."
Ne konuşacaksın Mari?
Sana ne İçses.
Kırıcısın Mari. Gidiyorum ben.
Nereye gidiyorsun?
Aman gidersen git,seninle mi uğraşacağım.
Hey gittin mi? İçses,ses ver lan!
"İçses gitti lan!"
"Ne?"
"Yok bir şey."
Adrien'la birlikte bardan çıkıp Agreste Malikanesi'ne gittik.
Gabriel Agreste ile bakışırken bana çok garip bakıyordu. Neden olduğu anlamadım,acaba bütün gece oradan oraya koşturduktan sonra barda sabaha kadar dans edip yerde uyuya kaldığım için saçım başım dağınık ve gece çöplükte uyumuş gibi göründüğüm için mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Youtuber Marinette
HumorHer şey Marinette'in YouTube kanalı açmasıyla başladı falan... Çok eğlenceli bir kitaba daha hazır mıyız?