"Evet arkadaşlar hain kızı kaçırdım ve dağ evine getirdim. Şu an uyuyor ama birazdan uyanır bakalım neler olucak?"
Arabada uyuyakalmışım. Adrien'ın sesiyle uyandım. Benim kameramla video çekiyor!
Ona bakınca beni fark etti.
"Hain kız sonunda uyanmış! Ama ona yapacağım şeyler için yarını beklemek lazım akşam oldu çünkü. Tamam ben hain kızı odada yalnız bırakıyorum,şimdilik güzel dağ evinin tadını çıkarsın ben yarın ona ne yapacağımı biliyorum zuaahahahaahah! Hah bu arada Hain Kız! Boşuna kaçmaya çalışma burası şehre çok uzak. Zaten sabah yola çıkmıştık şu an akşam,ne kadar uzak olduğunu anlamışsındır. Hadi görüşürüz."
Deyip odadan çıktı. Üzerine kapıyı kilitledi! Bu odada kaldım.
Can sıkıntıyla ofladım ve odaya bir göz ucuyla baktım... Oha bu oda çok lüks! Adri bey sen kadar zenginsin böyle?
O değilde annem babam benim olmadığımı görünce napıcaklar acaba?
Neyse en azından babamın sopasından kurtuldum.
Şimdi de Adri'nin sopasını çekeceksin ama.
Sussana iç ses. Bu iç ses arada sırada beni sinir etmek için konuşuyor onu hiç sevmiyorum. Hayır şizofren değilim.
Sonra aklıma Adri'nin beni arabayla buraya getirmesi geldi. Sabah binmiştim akşam olmuş daha yeni gelmişiz. Ve garip olan ben yolculuğu hatırlamıyorum. Yani araba gitmeye başladıktan sonrası yok. Hiç mi arabadan kaçmaya çalışmadım? Niye hatırlamıyorum?
Sonra kafamda ampul yandı. Hah! Hatırladım arabada olanları.
-Flashback-
Ben arabanın kapılarını yumruklarken Adrien bir eliyle kameraya kayıt alıyor diğer eliyle kollarımı tuttmaya çalışıyordu.
"Yaa Marinette bir rahat dursana! Görmüyor musun seni kaçırmaya çalışıyorum burada!"
"Ben sana beni kaçır mı dedim sanki aq! Bırak beni!"
"Hayır! Hainliğinin bedelini ödeyeceksin!"
"Ya kendime inanamıyorum nasıl sana kruvasan vereceğimi söyleyip de vermem? Ben çok hainim (!)"
"Evet hainsin! Hem de kruvsan haini! Şimdi sus Hain Kız!"
"Adrien saçmalama bu yaptığın suç! Beni kaçıramazsın!"
"Elbette kaçırırım. Bak şuan kaçırıyorum."
"Bırak beniiğğ!"
Kapıya tekme atmaya başladığımda Adrien kamerayı koltuğun üst kısmına bırakarak iki eliyle tekme atan bacağımı tuttu. Ha kamera hala kayıtta bizi çekiyor bir de!
Kamera kaydını ben evdeyken kaçış planının başından beri çekiyor. Şu kayıtlar birinin eline falan geçse ne düşünür merak ediyorum.
"Lan Marinette tekme atmayı kes!"
"Bana ne bırak o zaman beni!"
"Asla! Sen bir kruvasan hainisin!"
Tekme atmaktan bacağım ağrıdı ben de durdum. Adrien da bacağımı bırakıp bir oh çekti. Ulan sevdiğim çocukla şu yaşadığımız olaya bir bak ya!
Sürekli kapıya vurarak buradan çıkamazdım. Bir plan düşünmeliyim ama ne?
Aha! Buldum! Dahice bir plan!
Adrien'ın kolunu ısırmaya başladım.
"Lağnnn koluuuğğmmm! Mariiğğ! Ahh! Kolumu bırak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Youtuber Marinette
HumorHer şey Marinette'in YouTube kanalı açmasıyla başladı falan... Çok eğlenceli bir kitaba daha hazır mıyız?