Okul Time

451 51 121
                                    

Yarıyıl tatilinden sonra corona karantinası yüzünden bir türlü doğru düzgün gidemediğimiz okulumuz açılmıştı.

Bende belki Adrien'la biraz fingirdeşiriz diye hayatımda ilk kez erken kalkıp okula gittim.

Erken geldiğim için sınıfta sadece Adrien,Alya,Chloe,Alix bir de Kim vardı. Hepsini anladım bu Kim malı niye bu kadar erken gelmişti ki okulu özledi herhalde.

Sınıfta az kişi olmasını ve Adrien'ın yanının boş olmasını fırsat bilip hemen yanına oturdum.

Tam fingirdeşmek için hazırlanıyordum ki sınıftaki mallar dikkatimi çekti. Kim eline aldığı cetveli döndürüp sağa sola sallıyor garip hareketler yapıyordu.

Alix yanına gidip sordu "Onu kimin götüne sokmaya hazırlanıyorsun kanka?"

Kim cetveli sallarken cevap verdi "Adrien'ın."

Adrien panikleyerek ayağa kalktı "N-ne!?"

Alix Adrien'ı sakinleştirmeye çalıştı "Sakin ol Adri. Dalga geçiyor salak."

Adrien derin nefes alıp yerine oturdu. Ama ben Kim'e kaş göz yapıp "Çıkışa gel." dedim. Bu bir namus meselesi. Hesabını vereceksin Kim.

- Ders Saati -

Nino malı gelince beni Adri'min yanından kaldırmıştı. Bende derste Adrien'ın dikkatini çekmek için silgimi küçük küçük parçalayıp kafasına atıyordum.

Sonra Bayan Bustier dersi dinlemediğimi fark etti "Marinette dersi dinliyor musun?"

Hemen durumu toparlamam lazımdı "Evet hocam."

"Söyle o zaman en son ne dedim?"

"En son ne dedim,dediniz hocam."

Bayan Bustier ile sessiz kısa bir bakışımamız oldu sonra Kim malı arkadan "Uuyyy!"diye bağırdı.

Ve canım hocam beni sınıftan çıkardı. Ama en son ne dedim demişti yani yalan mı söyledim?

Müdüre gitmek yerine koridorda takıldım ama boş durmadım tabii. Pörfekt ingilizcemin yanında,karantinada bütün gün evde anime izlediğim için Japonca'mı geliştirmiştim.

Pörfekt japoncamı denemek için Kagami'ye mesaj attım.

Mari
KONİÇİWATT

Kakami
ne diyosun Mari

Mari
ay pardon konichiwhat yazacaktım

Kakami
Konichiwa mı demeye çalışıyorsun?

Mari
hayır ya konichiwat olucak bir kere

sen ne bilirsin ki japonsun sanki

Kakami
mari sabah sabah kafamı şişirme

japonum ben salak mısın

Mari
ha doğru ya niye sana yazıyordum unutmuşum

ee japoncam hakkında ne düşünüyorsun

kıskandın dimi

Kakami
meslek seçiminde araya tercümanlığı yazmaman gerektiğini düşünüyorum

Mari
kes sesini hem youtuber hem modacı hem tercüman olucam ben bir kere

benim hem fransızcam hem ingilizcem hem japoncam var ben olmayacağım da kim olacak

Kakami
japonca bildiğine emin değilim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Youtuber MarinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin