Amintirile.Sunt cele mai frumoase sau urate parti ale noastre.Mereu o sa ne amintim de ele,fie ca vrem,fie ca nu.Mereu va fi ceva semnificativ pentru tine.Mereu va fi ceva ce ai invatat din acea experienta.Sigur te va...face trist/fericit.Sa ne gandim ca nu multi au parte de amintiri frumoase.Sa ne gandim ca nu multi au primit ceea ce si-au dorit.
Amintirile sunt o parte din noi.Noi existam prin aceste amintiri.Cum ar fi viata,daca nu ne-am aduce aminte de nimic?Va fi ingrozitoare.Fiecare lucru pe care il faci este ceva semnificativ pentru cel de langa tine.Amintirile sunt defapt trecutul nostru.Un trecut in care am trait si urmeaza sa-l traim.Totusi...care este diferenta dintre trecut si amintiri?Ei bine...iti vei aduce cu drag aminte de amintirile tale.Trecutul e ceva care te-a marcat emotional,dar amintirile sunt ceva ce te-au marcat in bine.
Sufletul nostru traieste datorita amintirilor noastre.Fara aceste amintiri,noi nu am putea sa intram in inimile altora.Cum ar fi viata noastra,daca am sti ca nu suntem in sufletul unui om?Tot eu va spun...va fi o viata pierduta.Daca nu ai amintiri si nu te-ai marcat prin ceva,esti inutil.Inima unui om e complexa.In ea intra oameni de care nu mai pot sa iasa,dar totusi ies fara sa fie intrebati sau fara sa te anunte.Te lasa acolo cu mii si mii de intrebari.Deciziile noastre influenteaza inima unui om.Trebuie sa avem grija ce spunem si cum facem.Noi suntem oameni.Nu uitati asta.Niste fiinte capabile sa gandeasca.Folositi gandirea in favoarea voastra.Trebuie sa ne gandim si sa ajutam pe cel de langa noi,deoarece...amintirile ne mai tin in viata,nu?
CITEȘTI
Inchide ochii...ce vezi?
Short StoryOri de cate ori te simti trist...citeste aceste ganduri.