Societatea

110 6 0
                                    

Intr-o lume asa de intunecata,oare exista lumina?Inca nu am aflat acest raspuns.
Societatea.Cuvantul acesta imi aduce aminte de oameni,dar chiar si asa...ce fel de oameni?Oameni buni,oameni rai,oameni...cu doua fete?Totul este inclus in aceasta societate.
Sunt sigura ca toti le e frica de gura lumii.Chiar si asa daca spun ca nu-i intereseaza,la un moment dat ei o sa se intrebe daca o sa se faca de ras in fata acestei lumi.
Lumea e rea.Rar mai exista cineva bun,sau cineva care sa te ajute.Aceasta societate schimba lumea.Gura lumii devine din ce in ce mai rea si invidioasa.Nu putem sa facem nimic din cauza acestei guri sau am putea s-o astupam cu vorbe grele si rautacioasa,dar...nu este solutia.Nu poti s-o astupi.O sa fie si mai rea.Judeca cum vrea,critica cum vrea.Aceasta este societatea in care traim.Una rea si nemiloasa.Poate pentru voi e frumoasa,dar fiecare lucru are doua masti:una buna si una rea.Nu pot sa ma indoiesc de aceasta afirmatie.

Ce ar trebui sa facem?Simplu:crede in tine.Nu asculta societatea.Vrea sa te manipuleze si sa te transforme intr-o marioneta.Chiar vrei asta?Chiar vrei sa fi o marioneta?Daca da...asuma-ti riscul.Daca nu...fi puternica.

O marioneta este acea papusa a societatii.Societatea face ce vrea din ea,dar totusi...daca nu te simti de folos acestei societati...vei pieri in depresie.Vei crede ca lumea are ceva cu tine,vei crede ca...nu esti bun de nimic.Uneori trebuie sa te gandesti la ziua de maine.Nu toti au asa ceva.Esti unic.Esti norocos.Gandeste-te cati oameni a nimicit societatea.Nu numai sentimental,ci fizic.Oamenii au ajuns sa urasca oamenii,sa nu-i pese de acele persoane care stau in intuneric si mor incet.Nu!Trebuie sa fie ceva de facut.Nu putem sa pierim in pierzanie!Dar totusi...ce e de facut?

Sa te lupti cu tine insuti.Sa-ti gasesti calea.Gaseste-ti raspunsul.Numai tu poti face asta.Fi liber.Nu trebuie ca...alti sa-ti influenteze visul.Societatea e ca un criminal.Iti nimiceste orice ai mai bun apoi pleaca si vin alti.

Oare exista lumina...dupa aceasta societatea nenorocita?Exista,dar trebuie s-o descoperi.Va fi o calatorie interesanta.Nu renunta.Esti liber.

Inchide ochii...ce vezi?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum