Depresia

15 3 0
                                    

Presupun ca sunt multi dintre noi care sunt in depresie.

Depresia este boala sufletului,al inimii.Ea ne face sa vedem negru in fata ochilor,sa realizam ca oamenii...nu sunt ceea ce par.Odata ce ai intrat in depresie...n-o sa mai scapi.Poate ca o sa scapi intr-un fel,dar amintirea va dainui mereu...

Uni oameni care sunt in depresie incearca orice mijloc de a scapa de durerea din suflet,chiar si acela de a se taia.Recunoasteti ca ati facut si voi acest lucru,si daca nu ati facut sa n-o faci niciodata.Odata ce te tai o s-o faci din nou pana realizez ca nu te mai doare,dar te minti pe tine insuti.

Taiatul este o modalitate prin care noi oamenii incercam sa scapam de suferinta.Nimeni n-o sa inteleaga acest lucru pana nu incearca.E dureros sa vezi cum oamenii isi fac rau(cel putin pentru mine),dar acesta este un semn de ajutor.Vor ca oamenii sa-si dea seama ce e cu ei,sa-i ajute,sa simta ca sunt protejati,dar de fiecare data cand se intampla asta sunt tradati.

Cei mai multi cred ca oamenii care se tai sunt anormali.Ei bine oameni bun nu e anormal sa te tai cand TU ai fost o influenta asupra lui!Treziti-va la realitate!VOI ati facut asta!VOI judecati pe oricine!Poate nu v-ati pus problema ca cel de langa voi este foarte emotiv!Ganditi-va cati oameni mor din cauza NOASTRA! Credeti ca viata va apartine numai voua?Oare stiti ca alegerile voastre,cuvintele voastre si deciziile voastre influenteaza pe cel de langa voi?Ce ati face daca ati STI ca cel de langa VOI s-ar taia din cauza VOASTRA?Ce ati face?Ati zice ca e nebun logic!Nu ganditi!Noi ca oameni suntem niste nimicuri!Am ajuns sa ne judecam unul pe altul cand nu trebuie sa facem asta!Nu e corect ca voi sa stati bine mersi cu constiinta curata cand stiti ca ATI FACUT RAU,L-ATI JIGNIT,L-ATI JUDECAT,L-ATI MINTIT,L-ATI INJURAT SI MAI MULT L-ATI CALCAT IN PICIOARE!Oameni buni!Treziti-va la realitate!

Oricum daca o sa radeti de ce am zis eu,nu uitati cuvintele mele:odata si odata roata se va intoarce ea.Cei care ati judecat,sa traiti pana cand o sa fiti si voi judecati la randul vostru.Stati linistiti:pana la urma cu TOTI vom fi judecati pentru faptele noastre,dar voi o sa fiti cel mai aspru.

N-o sa mai uitati niciodata pe cel pe care l-ati ranit cand o sa vedeti cum a fost.Daca o sa va cereti scuze,poate o sa fie prea tarziu.Viata merge inainte.



Inchide ochii...ce vezi?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum