Masca

106 6 0
                                    

Pot spune ca oamenii sunt cei mai buni actori.Poarta o masca si interpreteaza rolul asa de bine, deoarece atunci cand te uiti in ochii lor goi,vezi numai o durere ascunsa.

Masti.Ce sunt defapt ele?Sunt doar proiecti a fericirii perfecte.Totul este bine.Nu exista durere,suferinta,singuratate.Te face sa crezi ca nu exista sentimente.Trebuie sa fi perfecta.Totusi...perfectiunea inseamna fericire?Cei care se cred perfecti,au masti perfecte?Nu prea cred.Numai oamenii care au suferit prea mult,pot sa aiba o fericire perfecta.Daca nu ar fi masca asta...fericirea vaga nu ar mai exista.Vaga?De ce?Pentru ca noi nu putem sa simtim fericirea.E doar o iluzie.Un joc.O...piesa de teatru.

Uneori simti ca te pierzi sub aceasta masca.Nu mai sti cine esti.Esti fericita,dar dupa aceea esti trista.Te prefaci ca acele cuvinte spuse de oameni,nu te afecteaza,cand defapt tu suferi foarte mult.Te pierzi intr-o lume asa de dura,incat...nu mai sti de ce existi.Masca aceasta poate sa faca fericiti pe ceilalti,dar pe tine te va amagi si mai mult.

Ce trebuie sa facem?Sa infruntam viata si pe oameni.Oamenii sunt niste masti,dar niciodata mastile nu vor fi oameni.

Cine ar fi crezut ca viata este asa de surprinzatoare?Ne face marionete,ne pune mastile acestea blestemate,apoi jucam rolul fatal al acesteia.Suprinzator,dar ucigator.Nimeni nu te va salva.Toti suntem doar un mare spectacol de teatru.

Inchide ochii...ce vezi?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum