ötös szemszöge.
egyszer csak észre vettem, hogy valaki oda megy Y/N-hez egyből féltékeny lettem, igen be vallom saját magamnak, nem szeretem más fiukkal látni. Az ahogy ott hozzá simulva táncolt vele. teljesen elveszetettem a fejem....
Y/N szemszöge
éppen táncoltam, mikor egy erős kezet éreztem a fenekemen, em tetszett nekem ez, ahogy át ölelte a derekam, de Allison nem vette észre, mert el volt foglalva. Másokkal beszélgetett. Meg állt bennem a vér, mikor a derekamra fonta két kezét, és mozgatta a csípőm, perverz! ez ugrott be elösször. másodszor az, hogy ÖTÖS! SEGÍTS BÁR ITT LENNÉL!. de ugy sem lesz itt, nem vagyok az esete, a teleportálás is csak azért jött igy össze, mert akkor vele voltam, és én is ki akartam próbálni, pedig mondta, hogy veszélyes lesz, én nem hallgattam rá, igy elszakadtam és ő is, elszakadtunk a családunktol. Amint ezen gondolkodtam ki szurtam Őt ötöst, ott itta a piát, látszott rajta, hogy nem józan, és a szeme tűzben égett. Talán észre vett minket? Az nagy szercse lenne. próbáltam neki jelezni
ötös szemszöge
azt hiszem Y/n észre vett, vajon mit akar jelezni? Lehet segítség kell neki. És ha nem ? Akkor közbe avatkozom, és el rontom az estélyét.. nem is kéne itt lennem, túl sokat ittam, haza megyek....ekkor még egyszer rájuk pillantottam, láttam, hogy a gyerek meg akarta csókolni de Y/N tiltakozott. Ekkor el szaladt velem a ló, oda teleportáltam és be húztam neki egyet.
Y/N szemszöge.
fuj! ez a csáv meg akar csokolni. Oh ne ötös indulni készül, talán észre veszi és cselekszik. Bízom benne. Ekkor meg jelent melletem, és be húzott neki egyet. Mire a gyerek ki terült.
-jól vagy Y/N?-nézett rám, a szeme még mindig tűzben égett.
-i-igen jól vagyok. Köszönöm.-rá mosolyogtam " szerncse, hogy itt volt."
-gyere menjünk haza.-mosolygott rám.
-rendben, a kocsi kint áll. haza vezetek.-ekkor be ugrott Allison. -várj Allisonnak is szólni kell.
-nyugi Y/N, nem vezethetsz ,és én szem, sokat ittam, Allison a barátjával van, haza viszlek, fogd meg a kezem.-ekkor a kezét nyujtotta. Hirtelen láttam egy képkockát.
-Ötös! HAJOLJ LE!-ekkor a mögötte léő gyerek akire azt hittük ki terült, be húzott egyet a levegőnek, mer ötös odébb ment.
-TE KIS SZAJHA! Gyere csak ide!-ekkor megragadta a kezem, és erőszakkal megcsokolt.
-EZT NEM KELLET VOLNA!-ötös ki kelt magáből, és be mosott neki egy erősebbet, utána a torkára lépett, a tömeg meg volt rémülve Allison oda jött hozzánk.
-mi folyik itt?-kérdezte rémülve.
-Allison menj haza!-szólt neki ötös, mert én sokk alatt voltam.-Y/N-t bízd rám, vigyázok rá. -még mindig a nyakán volt a lába.
-rendben!-ekkor Allison ki futott.
-most pedig figyelj ide te gyerek! Ha még egyszer hozzá érsz Y/N-hez nem úszod meg enyivel. Y/N!-szólt nekem.
-i-igen?-remegtem, ez ötösnek is feltűnt.
-gyere ide.
-rendben...-oda mentem meg fogta a kezem, én be csuktam a szemem.
-most már ki nyithatod a szemedet.-jelentette ki.
-rendben.-amikor ki nyitottam otthon voltunk.-köszönöm ötös!-ekkor a nyakába ugrottam és megöleltem.
-minden rendben? Bántott?-ekkor a fejem felemelte és a szemembe nézett. a könnyeim folytak.
-i-igen....
YOU ARE READING
Number Five&Y/N
RandomEz egy fantázia sztori. Az én ötletem teljesen. Umbrella academy sorihoz lesz köze,de a torténések, nem lesznek teljesen egyezoek a sorozathot. Minden lesz benne, dráma, félelem, szerelem. Csúnya szavak 18+ stb