Eddig sem voltunk család nem tudom mit siránkozol....-halatszottak eme szavak mire mi be estünk, ötös átkarolt, a többiek szem tágra nyilva. Ekkor már nekem is fel tünt a dolog. Ötös keze a derakamon a másikkal pedig az enyémet fogja. Olyan vörös lehettem mint egy paradicsom hiszen
Diego: Nem hiszem el, mi itt halálra aggódjuk magunkat, ti meg kettesben fene tudja mit csináltok, remélem még szűzek vagytok, mondjuk nem az én dolgom, legalább, ha ötös ott hagy, lesz mivel flexelnie, mondjuk nem tudom kinek, de nah!.-nevetett fel. Uh diego! ELEGEM VAN BELŐLE! ekkor el engedtem ötös kezét, elindultam diego felé.
Diego: Oh ötös, fogd vissza a barátnődet, még mielött ha neked nem volt meg nekem lesz meg!-nevetett fel ismét.
Me: SZATIR! A kurva életbe Diego! fogd vissza magad, nagyon elegem van ám ebből. a francért kell minket basztatni, az egy dolog, hogy tapló vagy de ennyire. NA itt telt be a pohár!.-ekkor egy apait le basztam neki. és elteleportáltam.
Ötös Sz.sz.
" off! Diegonak annyi, Y/N agyát felhúzta, nem elég, hogy most tapizták végig, mert későn értem oda, erre Diego a kanos állat, és minden áron meg akarja fektetni Y/N! Ő az enyém! És nem adom senkinek, örökké meg fogom védeni mindentől. Ekkor egy pofon! Y/N pedig elteleportál. Gyors be olvasok neki, és megbékítem Y/N-t.
Luther: Azta. ez durva volt.
Diego: Szajha! Most el kapom! De akkor csak nyögni fog!.
Ötös: DEIGO, diego, ugy látszik nem értesz a nőkhöz, azt sem tudod mi van itt, sajnállak. de egyet mondo Y/N az enyém, és téged ne érdekeljen mikor közösülök vele, Rendben? HA meg tudni akarod majd, el modnom milyen jó volt.-fel nevetettem, sé elindultam felfelé.
Diego: azt már nem, te kis taknyos! most....
Allison: Azt pletykálják, hogy Diego nem bántja többet, ötöst és Y/N. sőt segít nekik mindenben is amiben lehet.-ejtette ki e szavakan Allison
-köszönöm, most pedig ha meg bovsáltotok megyek és el rendezem a dolgot a barátnőmmel, kérlek ne zavarjatok mindket.-kacsintottam egyet és elteleportáltam, egyenesen Y/n szobájába.
Luther: Na csak, hogy be vetetted az erődet.
Allison: tudod, hogy nem szeretem használni. Most pedig ők le rendezik azt, mi meg meg keressünk Vanya-t és rendet teszünk, hogy ne leygen világ vége.
Luther: rendben, Diego-vaé mi lesz?-mutatott rá.
Diego: igen velem mi lesz?
Allison: Gyere velünk, ugyis kelesz.-ekkor bele karolt a két fiúba Allison és el indultak.
Y/N sz. Sz.
Fel rohantam a szobámba, be vetettem magamat az ágyba és csak Miközben sírtam lépésekre lettem figyelmes így a hátam mögé néztem és megláttam ötöst hogy engem néz. Egy szót sem szóltak egymáshoz meg is tudtuk mi járhat a másik fejében odalépett hozzám és ezt mondta
Ötös: ne foglalkozz Diego val mindig is egy bunkó paraszt volt és tudod milyen. Csak azért csinálja mert nem tudta hogy kezeljen egy ilyen csodálatos lányt és hát elvesztett végleg téged. Ez az ő sharap mert nem vett észre a sok kavics közül az egyetlen egyet ami egy gyémánt. - ezek a szavak amiket mondott lelkemig hatottak meghatódtam és a nyakába ugrottam. Nem tudtam szabad e hogy mégsem de nem érdekelt odahajoltam hozzá és még csókolta. Nagyon érdekes volt ötös nem tiltakozott vissza csókol.
Ötös sz. Sz
Jézusom mit csinálok mit mondok Y/N-nek tiszta gáz vagyok. Most már mindegy kiejtettem ezeket a szavakat a számom úgyhogy lesz ami lesz.
Ami ezután történt nem számítottam rá Y/N a nyakamba ugrott és megcsókolt nem tudtam mit tegyek Így hát vissza csókoltam.
Felkaptam és megfogtam a szovjet Elindultam vele egyenesen tárgyhoz és leültettem oda. Éppen csak addig váltunk el egymástól. Hogy levegőt vegyünk, és nyelvünk ismét táncot járt. Egyszer csak el szakadtam tőle.
-Y/N. Sajnálom hogy akkor későn értem oda. Siettem ahogy csak tudtam de az intézzük feltartott nem hagyott. Sajnálom hogyha traumaként érted meg azt ami történt veled.Y/N: semmi baj ötös ez nem a te hibád igazat megvallva vissza tudtam volna hogy lökni magamtól de sokkot kaptam Diego végett. Ugyanaz az elmebeteg mosolygó arca volt mint neki a szeme is ugyanúgy néztek rám kívánt. A hideg is kiráz hogyha visszagondolok rá.- ekkor lesütötte a lánya szemeit és könnycseppek folytak végig az arcán.
- Y/ szólítottam meg a lányt miközben fölemeltem arcát és letöröltem kincsem hét az arcáról.
- nyugodj meg kérlek most már itt vagyok nem lesz semmi baj.- suttogtam Ezeket a szavakat a fülébe és ismét. meg csókolta. Szerelmi mámor unkat egy kopogás törte meg Vagyis inkább egy durranás. Fegyver felkaptam a fejem ki lehet az?!Y/N sz. Sz.
Ötössel beszélgettünk és ismét megcsókolt egyszer csak arra lettem figyelmes hogy egy fegyver dörrenés süti meg a fülünket felkaptuk fejünket és Körbenéztünk az ajtónak a zárja ki volt lőve.
- Ez meg mi a franc már megint Diego szórakozik velünk vagy ne az intéző lenne tán?! - kaptam fel a fejem.Ötös: az nem lehet ennyi idő alatt utolértek minket rák találtak gondolhattam volna sokkal okosabbak mint aminek látszanak. De mi is azok vagyunk gyere Y/N. fogd meg a kezem. - A lány megragadta a kezem éreztem hogy reszketett gondoltam egyet és elteleprotáltam.
-Y/N minden rendben nem esett semmi bajod?- ötös aggódva mert végig Én csak a fejemet ráztam meg.
Me: gyorsan Irány a kórház alisson Luther és diago már biztos ott vannak és mennyi val beszélgetnek nekünk is ott kell lennünk hogy meg tudjunk mindent és fél tudjuk állítani a világvégét.- ötös csak bólintott.és befutottunk a kórházba.
Nővér: Hé ide Nem jöhettek be vagyis bejöhettek nem ez a lényeg kihez jöttetek? - Szeged fenekünk a kérdést a lány vagyis hát talán lehetett mivel elég fiatal nekünk talán 19 évesnek amin egy nagyon zavar akkor lehetett és ötösöm Miért végig Aki csak elfordította a fejét.
Ötös: nemrégiben érkezett be három ember aludhat Diego és alisson név szerint mikor zavarják keresték szóval mi is oda szeretnék venni mondja meg a számot és már mennénk és sietős a dolgunk. - Felelte ötös megvető pillantással mert észrevette hogy ilyen lány igencsak stíröli.
- rendben van nyugalom 316 os szoba 2 b. - felelte a lány. Hehe! Ezt jól meg kaptad te kis ribanc! Ő az enyém.
- ötös. - ekkora fiú rámfordította zöld Íriszeit. tekintette az én Kék iriszeimbe temetkezett. Egy furcsa gondolat jutott eszembe tegyük csak féltékennyé ezt a lányt úgysincs esélye ötösnél. Így hát megcsókoltam. Ötös nem utasított vissza, nyelveink ismét szenvdelényesen táncoltak egymással. A lány arcán láttam, a sápadságot, és a méregzold irigység jeleit. El húztam maga ötöstöl, meg ragadtam a kezét és el indultunk.
Ötös: Mi volt ez iylen hirtelen?- emelte rám aranyos harcát kérdőn mert nem vágta azt hiszem a helyzetet.
Me: Küldtem egy kicsit féltékennyé teszem meg neki ott állt a pultnál láttam hogy nézett rád és hát nem is tudom jó ötletnek tűnt mivel azt hiszem együtt vagyunk nem? - erre nem kaptam választ, vagyis szóval nem. Csak egy csókot a jomlokomra.
Otos: Igen együtt vagyunk! Örökké az enyém leszel! Soha nem szabadulsz meg tőlem. - ekkor el kuncogtam magam. Mentünk tovább.
-----------
Nos ez a rész ennyi lett volna Remélem tetszett és bocsi a késésért de igen sok dolgom van úgyhogy nem mindig tudok írni de megpróbálok minél többször írni és minél többet remélem hogy tetszett nektek hogy most ilyen sokat írtam és nézzétek meg a többi könyvemet is azok is nagyon jók elvileg Szóval nézzétek meg azokat is és jó szórakozást a további olvasáshoz
Bay Bay
YOU ARE READING
Number Five&Y/N
RandomEz egy fantázia sztori. Az én ötletem teljesen. Umbrella academy sorihoz lesz köze,de a torténések, nem lesznek teljesen egyezoek a sorozathot. Minden lesz benne, dráma, félelem, szerelem. Csúnya szavak 18+ stb