8

89 2 0
                                    

mosolyogtam egyet a páromra, és mentünk tovább. Amint meg láttam az ajtót 316/b2 ez lesz az! Igy hát be is mentünk kézen fogva.

-oh a gerlepár.-mosolyodott el Luther.

-Ya, megérkeztünk, mit hagytunk ki?-kérdeztem vissza mosolyogva.

-Nagyon semmit, épp hogy ide értünk, mikor be toppantatok.-mondta Allison.

-Mit kerestek itt?-kérdezte Vanya ingerülve.

-Gondoltam meg állitjuk a világ végét.-mondta ötös egyszerűen.

-Hogy mi?! Most már ti is ezzel jötttök?!-csattant fel vanya mire a szeme fehér lett.

-drágám nyugodj le.-mosolyodott el az a személy a ki az ágyon feküdt.

-te kellesz nekünk!-jelentettem ki határozottan, és oda mentem hooá.

-mégis mit akarsz vele kezdeni?! Nem látod, hogy sérült?! Meg támadtak minket, ti meg nem is tudtátáok.-folytak vanya könnyei.

-igen is tudtam! Láttam, hogy ez  lesz! De most nem ez a lényeg, Vanya te fogod okozni a világvégét.-hajtottam le a fejemet.

-hogy mi?!-kérdezte meg miközben az ájulás ellen küzdött.

-tudom, hogy hihetetlen, de te fogod okozni, Vanya! neked van erőd!.-jelentettem ki, és oda teleportáltam hozzá, hogy meg fogjam.

-Vanyanak van ereje?!-hülledezett mindenki.

-igen van, de nagyon erős, apa sem tudta kordában tartani ezért...-ekkor Alison szólalt meg.

-ezért, azt mondta, hogy segítsek neki, igy azt is tettem, Egyik nap be vitt oda, ahova be lettél zárva, és azt mondta, mondjam neked: Azt pletykálják, hogy nincs erőd, és gyógyszert kell szedned, hogy rendben legyél. igy el is mondtam neked, minden rendben volt, vagyis azt hittem, akkor még nem fogtam fel mi jelentősége van ennek. De most már tudom, hogy nem elnyomni kellet volna az erődet, hanem segíteni, hogy irányítani tudd. Annyira sajnálom Vanya!-potyogtak le a könnyei,.

-szóval te tehetsz az egészről?!-csattant fel vanya és a szemei Fehérek lettek.

-Vanya nyugalom!-szóltam nki, de nem hallgatta meg.

-ti vagytok a hibások! HOgy mindig ki rekesztve éreztem magamat!-ekkor a levegőbe emelkedett, és fehér csápok nyultak ki belőle.

-Vanya kérlek nyugodj meg!-szólt neki Alison.

-te végképp ne szólalj meg! Nem tudod mit tettél!-ekkor csapott egyet vanya, és aAlison a földre zuhant, nyakából ömlött a vér.

-Alison!-rohantam oda hozzá, de luther megelőzött.

-amardj! el viszem az orvoshoz meg mentik.-szolt Luther és el is tünt.

-Hello skacok itt meg mi folyik?-ekkor egy kék vakító fény, és meg jelent Klaus.

-Klaus?! mi a franc?! Te honnan jöttél?! Várj az egy akta táska nálad??-néztem rá felcsillanó szemekkel.

-Igen én vagyok az. Vissza jöttem a jelenbe. Amm 1970-ből tértem vissza, szolgáltam a háborúba. Meg viselt vagyok. És igen ez egy akta táska.-erre a mondatra ki csuszott a kezéből, de nem lett baja.

-bassza meg Klaus! Ha annak baja lett volna, nekünk végünk. meg hoztad azt bami meg mentheti az életünket.-szólt ötös.

-nem mentek sehova!-jelentette ki vanya, és mindenkit a levegőbe emelt. Akkora erővel, hogy bele remegett a világ.

-meg bosszulom amit velem tettetek! Nem menekültök.-ekkor üvöltött egyet, és a hold darabokra tört.

-még is csak a hold lesz az ami meg öl mindent!-jelentette ki Diego.

Number Five&Y/NWhere stories live. Discover now