/másnap/
(így nézel ki, nem tudtam élethűbb karit csinálni, úgy hogy yeah)
Klaus/ Allison beszéget.Klaus: Mondom ezek között van valami.
Allison: Ezt honnan veszed?
Klaus: Csak nézz rájuk! Hogyan néznek egymásra.
Allison: rendben rendben legyen.-ekkor oda nézett felénk, ötös és én éppen beszélgettünk. Meg pakoltuk el a dolgokat
/ ez nekem nem tetszik, miért néznek minket/ ekkor el teleportáltam ötös mellöl. és allison mögé lopóztam.
Me: ti meg miről beszéltek?-mosolyodtam el.ű
Allison: Jesszus Y/N a frászt hozod rám! inkább megyek is.-zavartan el ment a konyhába.
Me: Klausssssssss.-mosolyodtam el.
Klaus: Y/N nem, nem!
Me: K-l-a-u-s-s-s-s-s-s-s-mondtam szótagolva a nevét és el mosolyodtam.
Klaus: Biztos, hogy nem fogod ki szedni belőlem miről beszélgettünk!
Me: De Klaus!.-ekkor el teleportáltam, és oda sugtam a fülébe: K-L-A-U-S.
Klaus: Bleh! Y/N. inkább megyek be tépni.-jelentette ki, és elindult.
Me: Klaus! Ha be mersz tépni ki tekerem a nyakad! ez egy fontos dolog.-jelenettem ki, és rá mosolyogtam ördögien.de erre már nem válaszolt.
Me:Nah hogy ezzel is meg vagyunk megyek egy kávét inni.
-mivel is vagy meg?-ekkor meg érintette valaki a vállam, ösztönösen meg ragadtam a kezét és a földre vágtam,
ötös: na ezek megint verekednek.-ekkor oda teleoprtált hozzánk.
Diego: Bazd meg!
Ötös: Rendben, hol és mikor?-ekkor el nevette magát.
Me: Gecc Diego! A fenéért lopozól mögém, amugy meg erre számíthattál, na mindegy erre most nincs időm megyek inni egy kávét.-ekkor el teleportáltam a konyhába. Amint be értem.
Me: Szóval kell nekem egy...-ekkor magamba folytottam a szót, és gyors a fal mögé teleportáltam. -mi a franc? luther és Allison?! Hmm mondjuk erre számíthattam volna.-ekkor ki viharzott Allison.
me: Szóval iszok egy kávét. Hé Luther van kávé még?
Luther: Igen van még.
Me: Rendben.-ekkor oda mentem és ki töltöttem egy adagot.
Luther: mi a terved?
Me: Hmm, be megyünk a korházba meg öljük az embert, és kész meg van állítva a világ vége.
Ötös: Valamit mintha ki hagytál vonla.
Me:tényleg és mit?
Ötös: Hazel és Cha-Cha.
YOU ARE READING
Number Five&Y/N
RandomEz egy fantázia sztori. Az én ötletem teljesen. Umbrella academy sorihoz lesz köze,de a torténések, nem lesznek teljesen egyezoek a sorozathot. Minden lesz benne, dráma, félelem, szerelem. Csúnya szavak 18+ stb