علي فكره بقي انا لو كنت لاقيت تفاعل كنت هنزل بارات هديه بس احنا لسه فيها لو لاقيت تفاعل هنزل بارات جديد ولو لاقي تفاعل زي ما بتمني هنزل بارات هديه ودا وعد مني وانا بوفي بوعدي ومستني توقعتكم خليني نفتح دردشه مع بعض يالا
محدش ينسي التفاعل.... والنجمه علي الواتباد والاف علي الفيسبوك قبل القراه ياقمر☆
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~وِهِلَ يِّوِجِدِ لَلَحٌيِّأّهِ حٌيِّأّهِ بِدِوِنِ صٌدِيِّقِتّيِّ..❤️
ساره بالصدمه والفون وقع من يديها ومازن يسمع خبطه لما احد يستحملها...
مازن بخوف...
_ساره... ساره...ردي عليا ياساره...مازن قفل وراح رن علي ولدته وانتظر حتي اتي علي الناحيه الاخر صوتها...
_الو...مازن بلهفه وقلق شديد...
_الو ياامي...فين ساره؟...شوفيها كدا ياامي وطمنيني عليها...فردوس(ولدت مازن) بقلق...
_في اي ياحبيبي؟..مالها ساره هي كانت معانا دلوقتي...مازن بخوف شديد...
_روحي بس شوفيها ياامي...فردوس باستسلام...
_حاضر يامازن...فردوس وهي تتحدث مع ولدت ساره...
_ممكن تشوفي ساره فين اصل مازن عاوز يضمن عليها؟...كريمه نهضت بابتسامه...
_ شوف الواد اللي مش قادر يستني ههههه...مروه بمرح...
_الحب ولع الدره ههههههههه...مازن بخوف وبعض من الغضب...
_يالا ياامي الاول مش وقت هزار...فردوس حست بخوف من لهجه ابنها...
_يالا ياام ساره الاول...نهضب ودلفت الي الداخل حتي تبحث عن ساره شهقت بصدمه حين رات ابنتها متسطحه علي الارض رقضت علي ابنتها واردفت بقلق وخوف شديد وهي تضربها في حبهتها بخفه...
_ يالهووووي... ساره جرالك اي يابنتي؟... فوقي ياقلب امك... يااحمد الحقني يااحمااااد...اتي زوجها والعائله خالفه بقلق ...القلق تحول الي صدمه عندما راوا ساره في هذه الحاله...
مازن وهو علي الهاتف مع ولدته...
_في اي ياامي فين ساره؟..فردوس باسف...
_مش عارفه يابني لاقنها وقعه علي الارض...مازن بخوف شديد بصوت غاضب...
_تعالوا بيها مستشفي********* بسرعه...فردوس بايماء...
_حاضر يامازن....قفلت الخط مع مازن ودلف الي الداخل بعد انا خرجت حتي تحادث مازن...
احمد بخوف...
_اي اللي حصل مالها ساره فيها اي؟...كريمه ببكاء علي ابنتها...
_والله ما اعرف هي طلعت ومقلتش هتروح فين...احمد بخوف شديد...
_طب هاتي شويه مايه...مروه ذهبت الي المطبخ بعد قليل تاتي بكوب من الماء...
_اتفضلي ياطنط...
أنت تقرأ
غرام الصقر (مكتمله)
Mystery / Thrillerزين الشريف...الملقب بصقر...شاب في اول الثلاثينات وسيم جداا لا احد يقدر ان يقوم هذا الوسامه له ماضي مؤلم قاسي جداا صقر الشريف... يمتلك شركه استراد وتصدير ... وهي غرام محمد المهدي فتاه في العشرنات مجنونه جدا.... ستاتي امامه صدفه وستجمعهم صدفه اخري وسي...