وف هدوء الليل❤️ :
"اللهم استودعتك حياتي كلها خيرها وشرها، ياربي اجعل أيامي القادمه رضا وسعادة وتوفيق منك، يارب أخرجني من حولي إلى حولك، ومن عزمي إلى عزمك ومن ضعفي إلى قوّتك، ومن إنكساري إلى عزتك ومن ضيق إختياري إلى براح إرادتك، يارب اجعلني اسعد خلقك وتولني فيمن توليت."•══•••🌎♥️•••══•
غرام بصراح...
_ زييييييييييين....وصل مازن وفارس وسليم خرح وجدوا غرام تصرخ نظروا لما تنظر له وجدوا زين ينظر لهم بالم كانه يودعهم ثم فتح زراعيه وهو يسقط ونظر للاعلي ببسمه الم
سليم بصراخ...
_ زييييين لالالالالالالالا...ركض فارس للحافه برعب شديد يتمني لو كان حلم اخذ يصرخ بهستيريه...
_زيييين لاااا زييين لالا زييييين لااااااا يازيييييين...ركضت غرام الي الحافه وكانت ستفقز خلفه...
_لالا يازييين متسبنيش...ركض لها مازن الذي كان بوعيه فالجميع دخل في صدمه امسك غرام بشده وغرام تتحرك بشده وعنف وتصرح...
_لالا سيبنااااااي يازيييين متسبنيش يازيييين خدني معاااك يازين يازين يازييييييييين...اما فارس فكان واقف علي المنحدر ولا يعي اي شئ حوله وكانه انفصل عن الواقع ولا يسمع شئ سواء صوت زين الذي يتردد في اذنه...
_لحد امتي هتفضل غبي كدا يابني الشغل سهل مش عارف انت مصعب الدنيا ليه...زين وهو يعانق فارس بحزن...
_بلاش تعمل كدا وتسيبنا يافارس خليك معانا مش هكون مطمن عليك وانت مسافر...زين بوقاحه...
_وهي هتفرق معاها اني البس التشيرت او لا..._انت ياعم اللي يشوفك يقول انك متعرفش اي حاجه انت عايش ليه هههههههههههه...
_بقولك اي يافارس مش ناوي تريح قلبي وتتجوز وتجبلي مرات اخ فكك بقي انا عارف انك نفسك هههههههه...
_اوعك يافارس تكسرني بيك انت حته من قلبي انا لو كان عندي اخ مش هعمل معاه كدا اوعك تكسرني بيك لو حصلك حاجه هحس ان مفيش حيطه اسند عليها عشان اقوم...
_يافارس يابني هي لو بنتي انا مش هوافق عليك اصلا هههههههههه...
زين بعمزه...
_مش هسيبك يافروستي مع بعض لاخر العمر ياض...نظر فارس امامه بدموع تحرق قلبه قبل عينه...
_انت اللي خلفت بوعدك يازين انت اللي خلفت ياصاحبي ودي مش من عدتك انك تخلف بوعد انت اللي كسرتني يازييين انت اللي كسرتني ياصاحبي...ارتفعت نبره صوته تظهر به حرقته...
_يازيييييييييييييين...انخفض صوته بنبره تقطع القلوب...
_متسبنيش ياصاحبي اااااااااااااه ياااااااااااااارب...
أنت تقرأ
غرام الصقر (مكتمله)
Mystery / Thrillerزين الشريف...الملقب بصقر...شاب في اول الثلاثينات وسيم جداا لا احد يقدر ان يقوم هذا الوسامه له ماضي مؤلم قاسي جداا صقر الشريف... يمتلك شركه استراد وتصدير ... وهي غرام محمد المهدي فتاه في العشرنات مجنونه جدا.... ستاتي امامه صدفه وستجمعهم صدفه اخري وسي...