זה יום שישי אחר הצהריים ולואי יושב על הרצפה, גרעיני פופקורן מקיפים אותו מניסיונותיו הכושלים הרבים לתפוס אותם בפיו. כבר אי אפשר להכחיש את זה ... חייו נגמרו. אין לו עבודה והוא עני לעזאזל. נותרה רק אפשרות אחת ולואי מתקשה באמת לקבל אותה.
לפני שנים זה בהחלט לא המקום בו הוא ראה את עצמו. שוכב על הרצפה שלו אוכל פופקורן ומתלבט אם הוא רוצה להיות חשפן או למות. מכיוון שהמוות אינו באמת אופציה אלא אם כן הוא יתאבד, אבל זה יהיה קצת דרמטי לדעתו, נראה שחשפנות היא הדבר היחיד שיכול לפתור את בעיותיו.
הוא לא מדוכא או אובדני, רק על החיים. על חייו במיוחד. הוא לא רוצה להיות כפוי טובה על מה שיש לו, הוא יודע שיש לו מזל. הוא באוניברסיטה, יש לו חברים, יש לו משפחה נחמדה. פשוט אין לו כסף, וכשאין לך כסף באמת קשה ליהנות מהחיים. לא, כסף לא קונה אושר, אבל הוא קונה אוכל ומשלם את חשבונות המכונית שלך כך שבמובן מסוים הוא משפיע על האושר שלך במובנים מסוימים.
אם הוא היה חשפן לא הייתה לו את הבעיה הזאת. זו הסיבה שלואי די בטוח שהוא יקבל את ההצעה. אם הוא לא הוא נדפק, הוא ממש נדפק. בנוסף, ההזדמנות הזאת לא תציג את עצמה שוב. לא כל יום בעל מועדון חשפנות ניגש אליך בקניון ומציע לך עבודה.
אז לואי מתיישב, מנגב את ידיו השמנוניות במכנסי הטרנינג ותופס את הטלפון שלו. הוא מוציא את הכרטיס הלבן שהיה לו גם בתיק הטלפון שלו. בדיוק כמו בפעם הקודמת, הוא מחייג את המספר ואז לפני שהוא מצליח לחשוב עליו יותר מדי הוא לוחץ על שיחה.
לאחר כמה צלצולים, האדם בצד השני עונה, "שלום?"
"היי. זה לואי."
"לואי? אני לא מכיר לואי."
"נכון, אני מניח שמעולם לא אמרתי לך את שמי הא? זה הבחור מהקניון. נמוך ושיער חום."
"אה, לואי. שם נחמד."
"תודה?"
"כן, אז לואי, החלטת כבר?"
"אני חושב שכן. אני רק צריך לדעת עוד דבר אחד."
"הממ?"
"זה בטוח? כאילו האנשים שצופים או כל מישהו אחר יוכלו לגעת בי ללא הסכמה?"
"כמובן שלא, ואם הם ינסו הם השומרים יוציאו אותם החוצה. אתה תהיה מספיק רחוק מהם כדי שיהיה צורך להתאמץ להגיע אליך בכל מקרה."
"אה בסדר."
"אז? זה כן?"
"אממ, כן, כן אני מניח שכן."
"נהדר. מתי אתה יכול להתחיל?"
"אממ, בכל מתי שתרצה תאמת. אני די צריך את זה בהקדם האפשרי."
"טוב, אז זה טוב לשנינו. מה עם שבת בערב?"
"בערב שבת הזה? כאילו מחר בלילה?"
YOU ARE READING
LURE {L.S}. מתורגם
Romance*גמור* הארי סטיילס הוא הבעלים של מועדון חשפנות פופולרי מאוד בשם LURE והוא במקרה צריך חשפן חדש. כשהוא מזהה נער מושלם עם שיער חום בקניון ושומע אותו אומר שהוא צריך להרוויח הרבה כסף והוא צריך לעשות את זה מהר, הוא לא מהסס להציע לו עבודה. האם הנער ידחה א...