29.

1.4K 106 167
                                    

בזמן האחרון מצב הרוח של לואי היה ממש טוב. הוא לא יודע למה בדיוק אבל הוא חושב שאולי זה קשור להארי כי באמת, זה הדבר היחיד בחייו שהשתנה.

ביום רביעי שעבר כשהלך להתאמן הוא אפילו לא רקד. הוא כל הזמן דיבר עם הארי על דברים אקראיים. כשחזר הביתה נייל התעצבן ממש, כי הוא לא היה איתו כבר הרבה זמן. אבל ללואי לא ממש אכפת. הוא לא פגש מישהו חדש כבר כל כך הרבה זמן, כך כשהארי בסביבה זה נחמד וכיף לדבר איתו. לואי חושב שאולי אחרי יום רביעי הזה, בפעם הבאה שהוא ילך להתאמן הוא יבקש מהארי לעשות משהו מחוץ למועדון. זה לא חייב להיות מפואר או משהו, אבל אולי הם יכולים פשוט ללכת לשתות או משהו. הוא אפילו יכול להזמין את ליאם, זאין ונייל לבוא כי אז זה לא ירגיש כל כך אישי. אבל כל זה לפעם הבאה.

בשלב זה לואי עשה את זה חלק מלוח הזמנים השבועי שלו התרגול שיהיה בימי רביעי. הוא די בטוח שהארי יודע את זה אז הוא מקווה שזה למה הוא במועדון באותם ימים.

למרבה הצער, ממש קר בחוץ היום. ללואי לא ממש אכפת ממזג אוויר קר, הוא מעדיף שיהיה קר מדי מאשר חם מדי אבל ברור שזו עדיין תחושה לא נוחה. זה גם קודר במיוחד וזה תמיד גרוע כי אף פעם לא מתחשק לו לעשות משהו בימים כאלה. נו טוב, ההתמודדות עם הקור לכמה שניות שווה את זה כשהוא מיד אחרי זוכה לראות את הארי.

כשהוא מגיע למועדון הוא כמעט רץ מהמכונית שלו לדלת בניסיון להיכנס פנימה למקום בו חם כמה שיותר מהר. הוא כמעט מחליק על שלולית בחניון אבל למרבה המזל הוא לא. ברגע שהוא בפנים הוא מסדר את הדברים שלו ומשפשף את זרועותיו כדי ליצור קצת חום, ואז מביא את שרוולי הסווטשירט ללחייו ופשוט מחזיק אותם שם.

"כל כך קר בחוץ?" הארי שואל כשהוא יוצא ממשרדו.

"כן. זה קפוא."

"הו, זה בטח נהיה קר יותר כי זה לא היה נורא כשבאתי מוקדם יותר."

"כן טוב, זה כבר לא חם בכלל." לואי יושב על כיסא הבר ליד איפה שהוא הניח את התיק שלו. הוא פותח את הרוכסן ואז שולף את הסווטשירט שהארי נתן לו. "הנה. תודה שנתת לי לשאול אותו. אה, וכיבסתי אותו עבורך."

הארי לוקח את סווטשירט ומקפל אותו על זרועו. "תודה."

"כן. אז לא שזה באמת משנה לך אבל אני לא יכול להגיע בשבת כי אני באמת צריך ללמוד," אומר לואי בכעס. הוא שונא את זה שהוא לא יבוא בשבת אבל הציונים שלו בחלק מהשיעורים שלו התחילו לרדת והוא צריך להתחיל ללמוד טוב יותר.

לואי חושב שהוא רואה את הארי כועס קצת אבל הוא לא כל כך בטוח. "אה בסדר, זה בסדר," אומר הארי.

ללואי עדיין קר מאוד והוא משתדל מאוד לא לרעוד. הוא לא יכול שלא להחזיק את זרועותיו כרוכות בחוזקה סביב עצמו. הוא מניח שחוסר הנוחות שלו ברור למדי.

LURE {L.S}. מתורגםWhere stories live. Discover now