17.

1.3K 118 79
                                    

זה הפך לשגרה שלואי יוצא לעבודה ביום שישי, שבת ולפעמים שני, ואז מתאמן ביום רביעי. הוא הלך ארבע פעמים ולמרבה הצער, ביום שני האחרון הארי לא היה שם. היום הוא מנסה שוב והוא מתפלל שהארי יהיה שם. המטרה של לואי היא להתיידד איתו עד סוף החודש הבא שנשמע רחוק, אבל עם הזמן המוגבל שיש ללואי עם הארי, זה קצת לא מציאותי.

הוא אף פעם לא באמת לובש את הבגדים של החשפן שלו בגלל, שהוא, אחד:, לא רוצה ללכלך אותן יותר ממה שצריך,
ושתיים:, הרבה יותר נוח פשוט ללבוש מכנסיים קצרים וחולצת טריקו.

הוא התרגל לבגדי נשים וראה זוג מכנסיים קצרים בחדר אחותו כשנסע לבקר לפני כמה סופי שבוע אז הוא גנב אותם. לוטי עדיין לא שמה לב אבל אם היא תגלה הוא רק יגיד שהם נתפסו בתיק שלו בטעות. באופן מוזר, הוא גילה שבגדי נשים יכולים להיות נוחים מאוד וללבוש מכנסיים קצרים לריקוד קל יותר מאשר ללבוש את מכנסי הכדורסל שלו.

לואי נהנה שיש לו את הצד הסודי הזה שאף אחד לא באמת יודע עליו. בטח, החברים הכי טובים שלו יודעים שהוא רוקד אבל הם מעולם לא ראו אותו בבגדים חושפניים או צפו בו רוקד כך שטכנית זה עדיין סוג של סוד. בכל פעם שהוא מדבר עם מישהו בשיעורים שלו הוא תמיד חושב איך אין לו מושג מה הוא עושה בלילה. אף אחד אף פעם לא יצליח לנחש.

כאשר לואי מגיע למועדון, הוא שולף את המפתח ופותח את הדלת כרגיל ומוריד את הז'קט והנעליים. הוא תמיד לובש גרביים כי זה מועדון חשפנות, מי יודע מה היה על הרצפה?

הוא מביט סביבו ולאכזבתו, הוא לא רואה את
הארי בשום מקום אבל תמיד יש את האפשרות שהוא במשרד שלו. אבל לואי לא הולך לבדוק, כי הוא לא רוצה להטריד את הארי. הוא היה נחמד מספיק כדי לתת ללואי לרקוד במהלך היום ולכן לא רוצה להטריד אותו עוד יותר.

הוא תופס את הרמקול שלו שהוא בכלל לא גדול אבל הוא עובד מספיק טוב כדי לרקוד איתו. הוא מנגן את רשימת ההשמעה שיצר במיוחד לריקודים ואז מתחיל בעבודה.

במהלך התרגולים האחרונים, לואי הפך די טוב בלהתנדנד על המוט. הוא באמת נהנה מאוד ואולי אם יהיה לו זמן מתישהו, הוא יכול לנסות לקחת שיעורי ריקודי מוטות, אבל זה לא יקרה בזמח הקרוב, כי יש לו בית ספר ועבודה שתופסים את רוב הזמן שלו.

הוא גם שם לב שירכיו הופכות לחטובות הרבה יותר יחד עם זרועותיו והתחת שלו. לואי תמיד התגאה בתחת הגדול שלו. כולם תמיד אמרו לו שזה יפה, ובכן, לא כולם, אבל הרבה בנות אמרו שהן מקנאות ולואי לוקח את זה כמחמאה. זה בהחלט לא מהווה בעיה בשבילו כחשפן, אם כבר זה עוזר מאוד להרוויח כסף וכל זה.

לואי ממשיך לרקוד ואחרי קצת זמן זה כבר לא מרגיש כמו פעילות גופנית, זה פשוט כיף. הוא הופך את זה למשחק כדי לראות כמה גבוה הוא יכול להגיע או כמה פעמים הוא יכול להסתובב. לואי מכיר אנשים שהם מכורים לכושר והוא מעולם לא האמין להם כשהם אמרו שפעילות גופנית מפחיתה לחצים, אבל מסתבר שהם צדקו.

LURE {L.S}. מתורגםWhere stories live. Discover now