.°•Bölüm-2.°•

292 11 5
                                    

K: Merak etmeye başlıyorum, buyur söyle.

N: Bak Katrine seni hiçbir zaman kardeşim olarak görmedim...

K: N-ne yani beni hiç sevmedin mi?

N: Dinleyince anlayacaksın. Seni hiçbir zaman sevmedim değil aksine 9 yaşından beri seviyorum. O günler cidden güzeldi ben 11 sen ise 9 yaşındaydın. En yakın arkadaşımdın.

Yüzüme küçük ve narin bir gülümseme yerleştirdim.

N: Ama sanırım fazla uzun sürmedi. Yani seni en son 14 yaşında iken arkadaş olarak gördüm 12 yaşında bizim aile ile iç içe girince senden hoşlandığımı farkettim.

Gülümsemem yavaş ve fark edilebilir şekilde soluyordu.

N: Ve bugün karşı saraya gittikten sonra sana âşık olduğumdan emin oldum...

K: N-nasıl?

N: Dediğim gibi düşünce ve fikirlerin ile seni baş-başa bırakıyorum...

Diyip odadan çıktı. Öylece bakakalmıştım. Ta ki pencereye bakana kadar. Gözüm karşı cama takılana kadar. Sanki birini görmüştüm.

İyice inceledim- Hayır, o da ne karşı sarayın prensini gördüm.

Kendimi yatağa attım ve düşüncelere daldım. Bir ses ile irkildim. Louis camıma birşey fırlatıyordu.

Çamı açtım ve;

K: Şunu kesermisiniz artık?

L: Kusura bakmayın leydim.

K: Oh pardon çok ciddileştim. Sorun yok.

L: Önemli değil.

K: Birşey mi istiyordunuz?

L: Aslında evet biraz hava almanın iyiolabileceğini düşündüm.

K: Şuan akşamki düğün için hazırlanıyorum. Yarın size bilgi vereceğim.

Yüzüne hafif ama fark edilebilir bir gülümseme ekledi. Aynısını yaptım.

L: Peki hanım efendi görüşmek üzere.

K: Hoşçakalın efendim.

Odamdan çıktım ve Norah'nın odasına yöneldim bu doğru bir karardı.

Aslında Alice ile yakınlığımız Norah ile olandan daha fazlaydı. Ama Norah hep doğruyu ve mantıklıyı seçerdi.

Kapısını çaldım ve içeri geçtim.

K: Merhaba Norah hemen birşey sorup gideceğim.

Nr: Merhaba sorun yok geçsene rahat rahat anlat.

K:Oh peki. Teşekkürler.

Nr: Rica ederim büyük bir zevk. Hadi anlat artık.

K: Tamam şimdi dediklerimi hayal et tamam mı?

Nr: Pekala.

K: Şimdi A kişisi var. Bu A kişisini kardeşin olarak görüyorsun çünkü öyle. Ama o seni 5 yıldır kardeş olarak değil de nasık desem. Senden hoşlanıyor ve Bugün sana aşık olduğundan emin oldu.

Nr:Buraya kadar tamamım.

K: Olay zaten burada başlıyor. Bir de B kişisi var. Sen az da olsa yavaş yavaş ona ilgi göstermeye başlıyorsun. Hatta hava almak vesaire için sana teklif sundu.

Louis Partridge~Old London  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin