Bölüm şarkısı - Another LoveBugün cesaretimi toplayıp sonunda yazmıştım. Her gün onu başkalarıyla gördükçe daha çok acı çekiyordum. Kimden bahsettiğimi bilmiyorsunuzdur. Hemen tanıtayım, okulun çapkın çocuğu tüm kızların sevgilisi Efe Soydan.
Atılgan bir kişiliğim vardı. Arkadaşlarımla kurduğumuz grubun solistiydim. Ben Eflina Özer. 11 yıldır tüm hayalleri Efe ile süslenen bir kız.
Onu ilkokuldan bu yana seviyordum. Efe'yle ilkouldan 11. sınıfa kadar aynı sınıflara düşüyoduk ama selamlaşma dışında pek bir diyalogumuz olmuyordu.
Pamir'le beraber kantine girerken onu izliyordum. Ona baktığımı anlayınca bana döndü. O an ne yapacağımı bilemediğim için kahveyi üzerime dökmüştüm.
''Kahretsin!'' diye bağırdığımda Efe
''İyi misin?'' diye sorunca sadece kısaca iyiyim diye geçiştirdim.
''Yedek kıyafetin var mı?'' diye sorunca ikinci bir şok yaşamıştım. Çünkü dün yedek kıyafetimi eve yıkamaya götürmüştüm. Başımı hayır anlamında sallayıp ofladım.
''Şanslı günündesin gel benimle'' deyince birden elimi tuttu ve spor salonundaki dolabına gidip yedek okul formalarından birini verdi.
''Basket takımında olduğum için çok terliyorum bu nedenle yanımda yedek kıyafet bulunduruyorum'' diye açıklamada bulundu. Allahım sana geliyorum bide üşenmeden bana açıklama yapıyordu ağağğağ.
''B-ben teşekkür ederim gerçekten şanslı günümdeymişim'' deyince hafif bir kahkaha attı.
''Ben giyineyim o zaman tekrardan teşekürler'' deyince cevabını beklemeden soyunma odasına koştum.
Üstümdekileri çıkartıp Efe'nin verdiği formayı giydim. Bu haddinden fazla Efe kokuyordu. Sadece Efe'ye has bir kokuydu bu.
Formayı giyip spor salonundan çıkarken çoktan zil çalmıştı ve benim acele etmem gerekiyordu çünkü çok geç kalmıştım. Koşa koşa sınıfa girince hocanın burada olmadığını gördüm. Ne yani boşuna mı nefesimi tükettim diye düşünürken birden nöbetçi öğrenci sınıfa girip ''Eflina Özer müdür beyin odasına bekleniyorsunuz'' diye bağırdı.
İkinci bölümüde bitirmiş bulunmaktayız.
Sanırım hayatımda yazdığım en uzun bölümdü.
Sadece vote değil yorumda yapın lütfen.
Şuan saat gecenin 5i ve ben size bölüm yazıyorum aşklarım ama büyük ihtimalle sabah atarım bölümü.
Neyse iyi okumalar aşklar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esen
Short StorySiz: Sensizlik boktan farksız evet ama Siz: Hayallerimde olan çocuğu başkalarıyla sarılırken görmek beni incitiyor. 30.08.21