Farkasfészek
-Ki vagy!? Hol vagyok!? - kérdeztem rémülten az árnyékból előtűnőtől.
- Én vagyok a vérfarkasok Beta-ja, felteszem nem tudod mi az- mondta, de félbaszakítottam egy fejrázással, és egy meggyőző m-m mel.
- Gondoltam. Szóval a Beta-k azok a farkasok, akik főnökök lesznek, amikor az eredeti Alpha nincs ott a falkával. - Mondta mosolyogva, majd mintha ez lett volna a parancs, Szellem letett, és odaugrott az ismeretlen, mintahogy kiderült Beta mellé, és egy ködös, füstös, felhő körékerült, és amikor elment, egy helyes, naggyából 18as éveit járó fekete hajú tinédzser állt előttem.
-Jack, Jack Anderson- Mondta, és nyújtotta a kezét, az eddig barátaimat öldöklő vérfarkas-falka Alpha-jából átváltozott fiú.
-öhh.. Éh.. Ehh.. Miii!? - Hebegtem. Ők csak nevettek.
- Akor már én is bemutatkozom, az én nevem Alex William, és ha nem tévedek, kegyed a Lisa Bell nevet viseli. - Momdta mintha már ezer éve figyelne.
- Alex, nem látod hogy megilyeszted? - Mondta Jack.
- Én!? Talán én voltam az, aki le akarta vadászni az apját a legerősebbnek közülünk?? Aztán meg amikor rámszóltak, behúzott farokkal menekültem? Ta- Elhallgatott, és rám nézett. Ekkor vettem észre, hogy Jack is engem bámul.
- L-legerősebb? Én? Azt se tudom miert vagyok it, vagyhogy hol is van az az itt, pontosan! - Mondtam. De a "hol" után Jack inkább csak lefele nézett, és nem figyelt rám. Majd mikor elhallgattam, Jack pofonvágta Alexet, aki a következő pillanatban már fel is tápászkodott, viszont nem tartott sokáig, ugynais felemelkedett a földről.
- DIREKT SZÓLTAM HOGY IDEHOZOM! SZERINTED MIÉRT SZÓLTAM!? HOGY TE ELSZÚRD AZ EGÉSZET?? HA!!? - Mondta, és ledobta a szerencsétlent a földre.
-TAKARODJ A SZEMEM ELŐL!! - Ordította, majd Alex elment, és hamarosan Jack is eltűnt, mondva hogy kövessem. Azt mondta, hogy a központba megyünk. Követtem, mert nem tudtam, hogyan találjak haza, így az tűnt a leglogikusabbnak, ha követem míg kiderül.Sziasztok! Szerintetek miért rabolta el Jack Lizt?
Hogy hogy Liz a legerősebb? Mi történik a faluban? Ha akarjátok tudni a válaszokat, nektek csak pár katt, de nekem nagyon sokat jelentene. Előre is köszönöm, és puszii😘
YOU ARE READING
Venom/nem befejezett/lassan frisssül/
FantasyA 13 éves Liz különleges kapcsolatot tart a faluját romboló vérfarkasokkal, maga sem tudja miért, de szereti őt az erdei falka. Apukája, a törzsfő el tudná neki magyarázni, de akárhányszor erre a témára, vagy a lány elhunyt annyára kerül a szó, megn...