A Fények Barlangja
- A-anya? Kérdeztem sokkoltan, amikor rámnézett Kendy arca. Lehet hogy kicsi voltam, amikor elvesztettem, de a lépcső melletti falon, úgy középúton felfelé, van anyámról, és apámrólegy kép, kézt a kézben, anyukám pedig itt már engem hordott 7 hónaposan. Apu mesélt néha anyuról, de mindig csak a képig jutott el, és mikor odaért, azt mondta hogy mostmár későre jár, menjek aludni. Visszatérve a beszélgetésemre, rég meghalt anyukámmal.
- Mi? Nem, drágám, nem vagyok az anyukád. De tudom hogy hol van most! Gyere, kövess! - Mondta az anyukámnak kinéző nőszemély.
- Miről beszél?? Ugyan úgy néz ki mint anyukám! És mégis mit ért azalatt, hogy tudja hol van!? Ha nem ő az, akkor már meghalt! - Akadtam ki hisztérikusan, de jogosan Jacknek.
- Csak kövesd, mindenre választ kapsz! - Mondta Jack, és mindketten elindultunk a csuklyás irányába, aki egy lila fénnyel foszforeszkáló barlang bejáratánál állt meg.
- Saverah( Száverá) vagyok, te pedig a Fények Barlangjának bejáratánál állsz. - Mondta, majd beindult a barlangba.
- Azta! Ez... Gyönyörű! - Momdtam csodálkozva a barlangot látva. Mindenhol kristályok voltak, melyek a lila, és babarózsaszín közti színskála fényében pompáztak.
- Anyukád miatt vagy itt, tudom. Gyere! Beviszlek a barlang közepébe, s ott választ kapsz a kérdéseidre! - Mondta Saverah, majd valóban beljebb indult, ígyhát utánamentem.~a Fosterházban, az ajtócsukódás után~
Xavil és Bex éppen le tudtak ülni, mire Dork belekezdett.
- Szóval, Liz anyjáról fogok nektek elmondani egy történetet. Először is, ott kezdeném, amikor Liz megszületik. Így lesz a legtisztább nektek. Kendy-vel a kórházban voltunk, és épp amikor a szülés elkezdődött, egy nagy árnyékfarkas ugrott be az ablakon, megragadta Kendy-t, és elvitte a fészekbe. - kezdett bele a mesélésbe a törzsfő.
- Liz a Farkas Fészekben született!? - Hitetlenkedett a tágranyílt szemekkel pislogó Dorkot félbeszakító Xavil.
- Igen, de várd meg, míg befejezem, kérlek, barátom. Szóval, miután a Farkas fészekbe menni még a lányom és anyja után menni sem vagyok elég bolond, hazatértem, Lizzel együtt ott feküdt valami, amitől megderment bennem a vér. Ugyanis az árnyékfarkas ott állt, és mereven bámult rám, majd hirtelen felémrohant, én elugrottam, ő pedig kirohant az ajtón, egyenesen az erdőbe. A feleségem nem volt ott, s azóta nem is láttam őt. Ez minden amit tudok, de attól félek, a történet többi részét Liz fogja kideríteni, és lehet engem fog okolni az anyja eltűnéséért. - Fejezte be a törzsfő, ki most egy könnycseppet érzett végiggördülni az arcán.
- Sajnálom a történteket, de ha ezt elmondod Liznek, amint előkerül, biztos ő is meg fogja érteni - Próbálkozott a szomorú férfit felvidítani Xavil.
~a Fények Barlangjának közepén~
*Liz szemszöge*
Amint beléptem a barlangba, egy magenta színű patakot láttam.
- Álompatak. Lehetőleg ne nyúlj bele, gondolom érted miért. - Mondta Saverah amikor észrevette, hogy a patak felé nyújtom a kezem.
- Oh.. Oké. Szóval miért hoztál ide? - Kérdeztem, miközben körbenéztem az eddigi kissé szűk folyóssóknál 5x tágasabb teremben. Saverah csak csöndben maradt, majd egy fél perc után odébblépett. Egy nagy kristálytömb alakját véltem felfedezni, viszont volt benne valami fura... Egy árny! Mint egy... Ember alakja! Közelebb léptem hogy jobban lássam, és ekkor kitisztult az alakja.
- H-h-hogy-an? M-mi e-ez? MIÉRT VAN A KRISTÁLYBAN ANYUKÁM!? - Kérdeztem fennhangon, amit azonnal megbántam. A kristályok megremegtek, kissebb kövek hullottak le a plafonról, a talajon egy-két helyen nem túl mély repedések keletkeztek.
- Halkan! Fel fogod ébreszteni! - Szídott le Saverah, nem törődve a kérdésemmel.
- Kit? - Suttogtam vissza neki.
- A Kristálysárkányt! - Adott egy olyan választ, amire nem számítottam, viszont a további 5 perc történései arra késztettek, hogy elhiggyem, igenis igazat mond anyukám hasonmása.
- Induljunk, mielőtt mi is anyukád sorsára jutunk! Higgy nekem, ő megvárja amíg visszajövünk. A probléma az, hogy a Kristálysárkány is! - Mondta, majd elindult kifelé, az őr szerepét játszó Jack felé a kijáratnál.Sziasztok! Bocsi hogy nem volt sokáig rész, csak egyszerűen nem tudtam mit írjak.☹️ Na min1, a kövi napokban jönni fog a kövi rész.😄 A Chloe Naplójának is igyekszem írni a folytatását, csak egyszerre egy könyvet tudok csak írni. Hamarosan találkozunk, és boldog Mikulást Mindenkinek! 🎅🏻💞
VOCÊ ESTÁ LENDO
Venom/nem befejezett/lassan frisssül/
FantasiaA 13 éves Liz különleges kapcsolatot tart a faluját romboló vérfarkasokkal, maga sem tudja miért, de szereti őt az erdei falka. Apukája, a törzsfő el tudná neki magyarázni, de akárhányszor erre a témára, vagy a lány elhunyt annyára kerül a szó, megn...