Ki vagy Te?
~eközben a faluban~*E/3-mas szemszögváltás*
Dork az asztalánál ült, este volt. Egész nap aggódott lányáért, viszont miután a farkasok eltűntek vele, nem próbálta előkeríteni Lisa-t, sokkal inkább a faluban történt épphogy károsodásokkal foglalkozott. Tudta hogy nem volt jó ötlet utánuk menni, mégha az egész életképes része a falunak megy is,vesztenének. Fárattan hullott volna ágyába, remélvén hogy holnap varázslatos módon visszakapja lányát, de valami mégis visszatartotta. Egy szörnyeteg, melyet álmatlanságnak neveznek. Éjféltáján, mégis valahogy álombazuhant egy nagykötetű könyv olvasása során. Kakukkos-órája, ami a nappali bejárati ajtajától balra, a kanapé mellett foglal helyet, 8:15-öt mutatott. Kómásan felkelt, majd kiment a konyhába, reggelit készíteni.
-Kész a tükörtojás Liz! - Mondta, de lánya nem jött le, hogy megegye kedvenc reggelijét, nem felelt. Dork ekkor érezte a könnyek összegyűlését szeme aljában, de megálljt parancsolt nekik, a reggelije maradékát pedig aligétvággyal ette meg, síri csönd kiséretében. Hirtelen kopogást hallot.
-Héhahóka! Korán reggel rikkant a rigó főnök! - hallotta szomszédja bohókás hangját.
-Bexnél van csokissüti! - Mondta Xavi (Kszàvi, az à pedig valahol az a és az á között van, srry nem tudom hogy mondjam😂), majd lányára mutatott.
-Jónapot! Ne aggodalmaskodjon annyit kérem, előkerítjük a lányát, meglátja! Most pedig kérem, frissen a sütőből, kér eggyet? - próbálkozott a letörtnek kinéző Dork-ot felvidítani, de leggnagyobb meglepetésére, nem ajtócsapás, vagy egy "nem kérek" volt a válasz. A törzsfőnök mintha egy kis nevetéssel válaszolt volna, majd ezt felelte.
- Haha. Kérlek, tegezz nyugodtan, ami pedig a lányom illeti, nem attól félek, hogy mit tesznek vele a farkasok. - momdta, de mivel Bex arcán értetlenség uralkodott el, hozzzá tette - Sokkal inkább attól, hogy mit mondanak neki. - A lány még mindig értetlenül állt Dork előtt, így kénytelen volt jobban elmagyarázni neki - Hadd magyarázzam meg neked, az a tudás, amivel hazatér majd, egy és ugyanaz avval, amit most elmesélek nektek. Gyertek beljebb. - Fejezte be, majd mielőtt becsukta volna az ajtót mögöttük, körbenézett, hogy valami vagy valaki látta-e őket, de az utcák kihaltak voltak.
~a Farkas-Fészekben, tegnap, Liz elrablása, és a Központba érkezés után~
*Liz szemszöge*
- Szóóvaal... Miért is vagyok itt? - Kérdeztem, de választ nem kaptam.
- Hello! Te lehetsz Liz, én Leah vagyok, Gamma vérfarkas. És te? - Kérdezte az éppen előbukkanó, jelek szerint Gamma vérfarkaslány.
- Leah, keresd meg kérlek! - Mondta ellentmondást nem tűrő hangon.
- Kit? - Jack csak ignorálta a kérdésemet, mint az idefele vezető ösvényen.
- Rendben, egy pillanat és itt leszek vele - Felelte, és a következő 2 másodpercben, már látótávon kívülre érkezett. Nekem pedig elegem lett, abból, hogy Jack nem foglalkozik velem, csak titkolózik.
- Áu! - Mondta, miután belerúgtam a lábába.
- Óhh, szóval érezted! Remek! - Mondtam boldogsággal, és önteltséggel.
- Ami azt illeti igen! És nem tetszett! Miért rúgtál meg? - Emelte fel hangját.
- Mert ignorálsz! Hol vagyok, és kiért ment el a csajszi? - Vágtam hozzá a kérdéseimet.
- Szóval ő lesz a Matriarha? - Kérdezte az éppen visszatérő barna, hullámos hajú lányka, őt pedig követte egy csuklyás, naggyából 40-es éveit járó nő, aki előtt a mellettem álló Jack enyhén meghajolt, majd példáját Leah is követte. Én össze voltam zavarodva, de azt láttam a legjobbnak, ha én is. A csuklyás megvárta, míg felegyenesedünk, majd felém lépett egyet, felemelte a kezét, és kapucni féleségéhez emelte, majd levette azt.
- A-anya!? - Mondtam sokkoltan.
Folyt. Köv.Sziasztok! Itt az új rész! Bocsánat a kihagyásért, csak beteg voltam. Voteoljatok, abból látom hogy megéri-e írnom még. Ez a könyv pedig nem azt jelenti, hogy a Chloe Naplóját nem folytatjuk! Sziasztok, puszii.
BINABASA MO ANG
Venom/nem befejezett/lassan frisssül/
FantasyA 13 éves Liz különleges kapcsolatot tart a faluját romboló vérfarkasokkal, maga sem tudja miért, de szereti őt az erdei falka. Apukája, a törzsfő el tudná neki magyarázni, de akárhányszor erre a témára, vagy a lány elhunyt annyára kerül a szó, megn...