Mert İvan Kançıran

8 2 0
                                    

Sabah yuzumun yalanmasiyla araladim. Ciorgi her zaman ki gibi beni uyandirmisti.hemn kalkıp spor salonuna inip sporumu yaptim.yukari çıkınca ciorginin kahvaltısını yaptığını görünce kafasını sevip odaya gectim. Duş alıp kisa bir tişört ve mini bir kot tulum giyindim . Hafif makyaj yapıp aşağı indim.  Kahvaltımı yaptıktan sonra kendi galerime gidip araba seçtim.Siyah bir Mercedes alıp okula gitmeye başladım. Mesaj gelince bakmadım araba kullanırken zaten hızlıyım dikkatli olmak lazım. Okula drift çekerek bahçeye park ettim.Arabadan inip çantamı çıkardım.Herkesin gözü uzerimdeydi yine. Telefonumda mesaj  bölümünü açıp kimden geldiğine baktım. Meral 'den gelmişti.

Meral =günaydın Reha hanım kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama dün istediğiniz görüşmeyi bugün öğlen saat 1 de onu hatırlatmak istedim demis.hafif sırıtıp telefonu kapatıp arka cebime koyup okula doğru gelmeye başladım. Erkeklerin hepsi beni yiyecek gibi bakıyordular.kizlar kıskançlıkla ban kinle bakiyorlardi. Kimseyi takmayıp asıl bir şekilde basim dik bir şekilde okula geçtim. Sınıfa geçince arka siramq geçip oturdum ve ders başlamış oldu.4. ders bittiğinde kimseyi sallamadan çıkıp bahçedeki arabama bindim.mertle bulusacagimiz yere doğru ilerledim. Mert gelmişti masaya doğru ilerledim, oturduğumda yüzünde çarpık bir gülüş belirdi."merhaba güzelim hayirdir yolunumu kaybettin" dedi. O sırada asistan8mda gelmişti. Mert asistanimi görünce kucumseyici bir şekilde bakarken "Ne oldu asistan parçası nerde patronuno çirkin suratiyla karşıma çıkmaya utandı mi?"diye kahkaha attı.Meral ise "hayır Mert bey Reha hanım karşınızda"dedi . Mertin içtiği portakal suyu boğazında kaldı. Merale dönüp "saka dimimsaka yapıyorsun."Meral başını olumsuzca sallayıp."hayır Mert bey saka değil"dedi.  Telefonuma çalınca Maria 'nin aradığını görüp meşgule attim 5 dk sonra arayacağımi yazdım. Merale kafamı salladım oda önce garsona dönüp  şekersiz bir demli çay istedi. Merte dönüp artık konuşmasını istedi.mert asistanin tavrını görünce "sen kimsinde bana emir veriyorsun "diye bağırdı. Bende sadece yüzüne bakıyordum. Yakisikli çocukmuş. Bana dönüp "ayy canim sen dilsiz misin de asistanın cevap veriyo herseye " dedi. Bende sadece "konus "dedim. Konustugumu görünce tekrar "ah sen konuşmayı biliyonmu"diye dalga geçti. Daha fazla kalamazdim 5 dk dolmuştu zaten.tam kalkıp gidecekken Mert bağırıp konuşmaya başladı. "Sen kimsinde benim demeden masadan kalkıp gidersin"diyw bağırdı. Annemle babam bunu çok şımarık bir çocuk yapmışlar yazık.kulagina yaklaşıp "ayağını denk al Mert ivan Kançıran"dedim ve  orayı terk ettim. Kendisi konuşmadı benim sorunum değil . Güya konusacakmis peh dalga geçmeye gelmiş ama pek geçemedi. Eski ben yok artık.

Oy vermeyi unutmayın!!!☆☆

yılların kazandırdıkları ⚡⚡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin