Sabah yüzümün yalanmasıyla uyandım.Köpeğim ciorgi her sabah olduğu gibi beni uyandırmıştı. Saat daha 06.23 geçiyordu. Hemen spor yapmak için üstümü değiştirdim. Alt kattaki spor salonuna indim. Spor yaparken kendimi tanıtmak istiyorum. Ben Reha Alex
Kançıran 17 yaşındayım evet adımda olduğu gibi yarı Türk yarı İngilizim. Sözde Babam Ratıf Kançıran dünyaca tanınan bir iş adamıdır. Annem denilen kadın ria liliy Kançıran kendisi ünlü bir modacıdır. Annemle babam bir dernek kutlamasında tanışmış ve uzun arada sonra severek evlenmişler. Ve bu evlilikten abim sonra ben doğmuşum. Abim bende bir yaş büyüktür. Pek sevmez beni çünkü çirkin, dişleri telli,şişman, annesi babasının sevmediği, arkadaşlarının alay ettikleri küçük kız kardeşiyim. Ben daha 7 yaşındayken dişlerim telli diye abimin arkadaşları hep alay ederlerdi. Abim beni görünce şiddet uygular eve gönderirdi. Kapının önüne çıkamazdım, bahçeye çıkamazdım,okula gitmezdim evde odamda ders görürdüm, odadan çıkamazdım. Çünkü abimden sonra çocuk istememişler lakin ben olunca aldırmak için geç kalmışlar aldırmayın ada annemin bütün öfkesi artmış daha karnındayken öldürmeye kalkmış. O an
Babaannem görmüş ve engellemiş. Annem daha bir sinirlenmiş ama mecbur kabul etmiş . Ben doğunca bakıcı tutmuşlar annem bir kere olsun emzirmeye gelmemiş ve görmek istememiş. Babam ise hep oğluyla ilgilenmiş beni hiç görmek istememisler. Bu böyle devam etmiş taki 8.yaşıma girince dogum günümde benim yerime abimle gezmeye gitmişlerdi. Babaannem ben doğmadan 1 ay önce yurt dışına çıkmıştı 8 sene sonra benim doğum günümü kutlamak için dönmüştü. Evin kapısı çalınca annemler in geldiğini sanıp odadan çıkmamıştım. Babaannem evde kutlama var sanıp gelmişti. Hiç bir şeyden haberi yoktu. Bana yapılanlardan ,çektiklerimi şuan partini olmadığı gibi. Babaannem yani ahsen sultan Evin hizmetçisine sorar nerde olduklarını. Hizmetçide ailem gibi beni sevmez küçük görürdü. Babaannem sorunca babamın, annemin ve abimin evde olmadıklarını söyler. Babaannem beni sorar bu sefer Hizmetçide burun kıvırıp odada olduğumu söyler. Babaannem odaya gelince ben uyumuşum ama ahsen sultan günlüğümü görür ve okumaya başlar.bu zamana kadar yaşadıklarımı ve bugünkü olayları yazmıştım. Babaannem okuyunca ağzından yaşlar gelir.bunca zamandır yanımda olmadığı için ben den özür diler ve aşağıya bi hışımla iner bir müddet sonra oğlu, gelini ve torunu gelir ratif bey annesini görünce şaşırır. Ellerini öpmek için uzanır ama annesi izin vermez.ne olduğunu sorunca ahsen hanım bağırarak oğlunun neden böyle bir şey yaptığını sorar . Ratif bey kendini savunmak için ben o kızı istemiyorum der. Ahsen hanım bunu duyunca delirir daha çok bağırır.Ben bu gürültüye kalkıp aşağı iniyorum . Babaannemi taniyodum. Evdeki aile fotoğraflarında görmüştüm. Aşçımız olan seçim teyze beni çok severdi . Fotoğraftaki kadını sorunca babaannem olduğunu ben doğmadan önce gittiğini öğrenmiştim. Onu salonda görünce hemen gidip sarıldım . Benim sarıldığımı görünce sevmez beni sanıp ayrılacakken, babaannem sıkıca sarılmıştı.Biz ayrılınca annem bakıcısı çağırıp "şu çirkin şeyi odasına götür odaya kilitle" demiş. Babaannem gelişine ters ters bakıp sen kimsinde benim torununu kilitlersin diye bağırır. Ria kanamasının ona bağırdığı için heleki sevilmeyen kızı için olunca öfkeden delirir . Ve "senin torunun sadece Mert ivan Kançıran tek o senin torunun "der. Ahsen hanım gelinine tokat atar ve "mert ve Reha benim torunlarım ve Reha senin kızın der. Ria dayanamayıp benim kızım değil istemiyorum evimde ,hayatımdan diye bağırır. Ahsen hanım oğlu ve gelinine bakar ve ardında merte bakar Mert o sıra öfkeyle rehaya bakar. Ahsen hanım emin olmuştu. Torununu istemediklerini, ama ria yine sessiz kalmayıp "senide istemiyorum evimde "der .Ahsen hanım şok içinde gelinine bakar ve rehanin elini tutar . Oğluna bakar ve sorar sendemi istemiyosun ?diye sorar . Oğlu başını sallayınca ,kahkaha patlatır siz kimi kimin evinde koyuyorsun diye bağırır. Haklıydı, bütün varlıkları annesinin üzerindeydi. Tam ağzını açıp konuşacakken annesi elini kaldırıp hemen evimizdeki edin diye bağırır. Artık geri dönüşü olmayacağını bilen ratif eşyaları toplaması için hizmetcileri gönderir. Eşyalar gelince rehayi umursamadan çekip gitmişlerdi. Reha çok ağlamıştı arkalarin dan ama dönüp bakmamislardi. Yıllar geçmiş Reha 16 yaşındayken babaannesi vefat eder ne oğlu ne gelini mezarına gelmemiş. Ahsen hanım bütün mal varlığını sadece rehaya bırakmıştı ve vasiyetinde Reha Alex Kançıran Kançıran mirasının tek velihatidir.Nasıl?
Oylamayı unutmayın!!!☆☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yılların kazandırdıkları ⚡⚡
Narrativa generaleküçükken çirkin olan bir kız,değer verilmeyen ,kızın yıllar sonra dönüşü ve değişimi.