Karakol

5 1 0
                                    

Hızla karakoldan içeriye girdim. Polisler peşimden ban yetişmeye çalışıyordu.  Koridorun ortasında durup, ban yetişmesini bekledim. Bana yetisine asistanim hemen konuşmaya başladı. Bakın yanlış yapıyorsunuz.  Reha hanımın suçu yok bellimi ratıf bey yalan söylüyor. Dediği an  avukatım gelmişti."durun ne yapıyorsunuz elinizde hiç bir delil yokken müvekkilimi içeri atamazsınız" dedi.hastanede bana sinirle bakan polis hemen konuşmaya başladı. "Ne demek hic bir delil yok ratif bey bizzat Twitt atmış bütün bunları yapan Reha hanım diye "dedi.  Avukat tam konusacakken ben elimi havaya kaldırdım.  Yeter masaya doğru gidip eşyalarımı çıkarıp masaya koydum. Nezarethanede doğru gitmeye başladım.  İlk defa girmiyordum nede olsa ...
 

   İçeri girip kapıyı üzerime kendim ortmustum polisler bana şaşkınlıkla bakarken Meral olağan bir şey olduğu için avukata dönüp hadi şu işi hallet dedi . Ben ise kendime uzanmış tavanı izliyordum polisler neyseki saskinliklarini atıp kapıyı kilitlediler. Sonra beni avukatim ve meralle yanliz bıraktılar . Meral bana dönüp kaç saate çıkmak istersiniz diye sordu bende bu akşam, burdan çıkmam lazım dedim . Avukatla Meral baş sallayıp çıktılar dışarı bir süre sonra bana ters ters bakan polis geldi "Ne o yerin rahatmı?"diye sordu cevap vermeyip tavana bakmaya devam ettim. Sana sordum diye tekrarladı.  Yene takmayınca egosu zarar  görmüş olcakki senin çıkmaman için elimden geleni yapacam dedi. Tepki vermediğimi görünce sinirle nefes alıp arkasını döndü ben o sırada bu akşam dedim dönüp bana ne diye saçma bir soru sordu.  Bende ona bu aksam cikacam dedim . Sende izleyeceksin çıkışimi dedim ve öylede oldu akşam tam benim istediğim saatte serbest bıraktılar beni kapıdan cikmadan polise dönüp el salladım.  Ve çıktığım gibi arabama binip gaza bastığım gibi uzaklaştım oradan ...

Eve geldiğimde hizmetçi kapıyı açtı. Yüzüne bakınca endişeli bir şekilde bana bakıyordu.  Kaşımı yukarı kaldırınca He,en söze başladı.  Efendim aileniz  icerde öğlen birden içeri daldılar ve ardından burada bizim evimiz falan dediler ve icerde oturmuş televizyon izliyorlar başımı sallayıp içeri girmeden önce merale mesaj atıp polise haber vermesini istedi . Bakalım kimin evine izinsiz giriyorlar giriyorlarmis.  Hizmetciye dönüp ben şimdi zile basacam sen kapıda bekleme mutfaktan geni çıkıyormuş gibi davran devamını ben hallederim dedim ve kapıya çıktım.  Zile bastığımda 5 saniye sonra kapı aralandı.  Kapıyı açan ratif   beydi.   Beni görünce hemen sen nasıl vaktin ordan dedi . Ben ise tepki vermeyip içeri girdim annecim ve abicim ayakta bana bakiyordular . Gözlerindeki kinlerle bana bakiyordular birsey dememi bekliyor gibi bakiyordular bana ama ben ağzımı açmadım.  Annemde sen ordan nasıl Kaçtın diye sordu . Mert hemen atladı ben polisi arıyorum dedi tam arayacaksın zil bir kere daha çalındı ve içeri polisler girmeye başladılar.  Annem pis pis sırıtıp, şimdi seni götürsünler gör diyince polisler annem ,babam ve abimin ellerine kelepçe takip hemen itiraza başladılar  ne yapıyorsunuz o suçlu biz değil diye bagirismaya başladılar.  Polis ise sadece Reha hanımın evine ondan habersiz girdiniz için siz karakola götürüyoruz dedi. Ucu bana dönüp sinirle bakmaya devam ettiler babm hemen lafa atladı burası bizim evimiz diye ama polisler hiçbirini dinlemeyip arabalara bindirdiler. Ben ise hiç birsey olmamış gibi odama geçip üstümü temizledim.  Sonrası direk kendimi uykuya verdiğimi hatırlıyorum başka bir şey yok ...





☆oy vermeyi unutmayınız!!!

yılların kazandırdıkları ⚡⚡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin