Am traversat sirul lung de case pana am vazut-o , era o librarie destul de mare , am intrat , un tanar dragut de vreo 20 si ceva de ani , se afla in spatele tejghelei .
- Buna ziua , imi poti spune unde gasesc raionul drama sau romance ?
- Sigur , imi zambii calduros , vin-o dupa mine .
- Uite-o chiar aici ! Galeria cu ambele genuri .
- Multumesc frumos , i-am zambit si eu .
- Ma bucur ca ti-am putut fi de folos . Imi raspunse si pleca .
Ma uitam printre rafturi si incercam sa ajung la volumul Love Story care se afla pe un raft cu trei capete mai inalt ca mine dintr-o data o mana apuca cartea si mi-o dadu .
- Uite . Tipul care m-am ajutat era un baiat inalt , cu ochi verzi , par saten inchis si cum un corp bine lucrat .
- Multumesc , i-am spus .
- Ma numesc Ryan Andreas , imi pare bine de cunostinta . Ryan imi zambii cu sinceritate .
- Eu sunt Jully Colins . I-am dat mana .
- O ,ma bucur sa te cunosc Jully . Nu esti de pe aici nu , de obicei aceasi oameni viziteaza libraria lui Clark .
- Nu sunt nou venita in oras , chiar ieri m-am mutat .
- O , interesant si cum ti se pare Manhattan-ul ?
- Sincer nu prea ma incanta . Am ramas cu ochii spre cartea pe care voiam sa o cumpar .
- O , buna alegere am citit-o acum o luna cred .
- Cred ca am s-o cumpar , o cautam de mult . I-am raspuns .
In acel moment telefonul meu vibra .
- Ma scuzi un moment .
- Da sigur . Ryan imi zambi .
Era un mesaj de la tata :
Hey draga , masa e gata , vin-o cand poti , eu plec la serviciu , te pup si iti urez o zii magnifica !
Love , tata .
P.S: Mama ta a sunat , vrea sa o suni cand te intorci .
- Trebuie sa plec , mi-a parut bine ca ne-am cunoscut .
- Si mie . Pa , pa .
- Paaa . Am luat cartea si m-am indreptat spre tejghea .
- Te-ai decis ? O am citi-o , sa sti ca e buna cartea . Cum te numesti ? Scuza-ma ca intreb . Imi raspunse tanarul de la tejghea .
- Ma numesc Jully , incantata , tu ?
- Clark , ma bucur de cunostinta . Imi zambii calduros .
I-am platit cartea .
- Sper sincer sa mai treci pe la noi .
- Asa am sa fac . I-am zambit si eu , am iesit pe usa . Lumea parea destul de , de treaba .
Am ajuns acasa , doamna Kat , facuse ramen ceea ce cred ca a fost ideea tatei stia ca adoram mancarea asta.
Mi-am luat un bol de mancare si doamna Kat mi-a spus ca pot sa ma duc sa mananc in camera mea ca se ocupa ea de toate . Zis si facut mi-am verificat email-urile .
Primul era de Tony asa ca ma pregateam sa rad . Tony scria :
- Raza mea din cer cazuta cand ai disparut ,lumea mea s-a intunecat si pasarile au plecat , natura s-a suparat si m-ai lasat neimpacat . Cum e pe acolo sper sa te intorci repedeeee :( :((( .
Radeam cu lacrimi de mesajul lui, eram absolut sigura ca isi v-a etala talentul lui de poet . Aveam un dosar intreg cu poeziile lui de dragoste .
Tony era indragostit de mine de cand ne cunoastem , trup solid ,facea sala de 3 ori pe saptamana, par saten deschis , ochii stralucitori si un simt al umorului bine dezvoltat.
Eu il vedeam pe Tony ca pe un prieten nu mai mult de atat, dar oricum el nu pierdea nici o ocazie in a-mi arata devotamentul lui incomensurabil .
Uneori vorbea serios , ceva rar pentru el , acum ca m-am mutat cred ca i-am frant inima .
- Si mie imi e dor de tine , sper sa ne vedem in curand , trebuie sa veniti in vizita tu si Made , va pup si va iubesc pe amandoi .
Mi-am amintit toate momentele placute petrecute cu prieteni mei .
Imi era asa dor de acasa . Upsss ,trebuia sa o sun pe mama !
Am coborat scarile spre telefonul din holul cel mare . Am format numarul mamei .
- Alo , Jully , ?Se auzi voce mamei din telefon .
- Da mama eu sunt .
- Cum ti se pare noua casa ? Noua ta viata ?
- Imi place foarte mult mama . Ahh de-abia astepta mama sa imi ofere un loc la ea in apartament ceea ce nu il voi acceapta , mama a intentat divortul , in plus nu stiu sa explic , dar simteam ca tata ma iubeste mai mult .
Conversatia cu mama consta in strategia ei de a ma readuce acasa , ceea ce nu am inghitit .
Restul zilei a trecut repede , am citit noua carte si m-am plimbat prin gradina din spatele casei .
Seara tata mi-a adus un cadou ca sa se revanseze .
-Sper ca asta sa te ajute ,sa te acomodezi . Am luat cutia in mana avea gauri . Aoleo .
Cand am deschis-o era un mic animalut , o pisica si nu orice pisica , rasa grumpy .
- Multumesc tata . L-am imbratisat puternic , acasa niciodata nu ma lasa-se sa imi cumpar un animal , desi eram amatoare de caini , pisicile grumpy erau preferatele mele .
M-am pus sa dorm dupa ce i-am pregatit lui Ronnie un culcus .
Aveam emotii in legatura cu ziua de maine , va fi prima mea zi ca eleva aici in New York .
CITEȘTI
Be my Forever ( pauza )
Teen FictionJully Collins e o fata simpla , noua studenta de la liceul A . Phillip Randolph Campus High school din Manhattan. Viata ei nu a fost asa de complicata pana acum ,parinti ei au divortat cu un an in urma , pana acum traise fericita alaturi de fam...