6- Let me go

125 8 6
                                    

- Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuly !!!!!!!!!! L-am vazut venind spre mine , incercam sa nu imi pierd cunostinta si sa raman cu ochii deschisi . 

In cateva secunde a ajuns la mine .

- Imi pare asa de rau Jully ! Ma ridica incetisor in brate . 

- Auuuu ! Am tipat cand mi-a atins spatele .  

- Ai ceva rupt !? Spuse el cand se indrepta cu mine in brate spre conac sau ce o fi casa aia mare .

- Nu stiu ma doare ingrozitor spatele .  A intrat in casa cu mine .

- Imi pare rau , sincer !! Ma aseza cu grija pe canapeaua din living . Striga catre menajera :

- Unde e tata ? intreba el .

- Sa dus impreuna cu domnul Collins sa vada culturile de grau . 

- Bine adu trusa de prim ajutor . Repede !

- Nu imi mai simt picioarele ! Am tipat . 

- O sa vedem daca ti-ai rupt ceva imediat ! Imi spuse si imi  mangaie usor fruntea . 

Primi trusa de la menajera si incerca sa  vada daca imi pot simti picioarele.

- Simti o impunsatura aici ? intreba cand ma intepa in genunchi . 

- Cred ca da , incepe sa ma intepe peste tot . Am spus usurata .

- Nu cred ca ti-ai rupt nimic . Am spus el dupa ce termina sa ma examineze . Am sa-ti dau un calmant pentru muschi. 

- Multumesc !am spus simtindu-ma mai bine , cazatura a fost usoara  , ma asteptam la mai rau , spatele imi pulsa . 

-  O sa-mi fie bine , am cazut si mai rau alta data ! Ceea ce ma ingrijora era tata , v-a face un atac de cord cand ma v-a vedea .

- Paiii , culturile tatei sunt cam departe de aici ,  iar durerile o sa-ti treaca cam intr-o ora . 

Se aseza pe cealalta canapea ca sa ma poata privi in ochii. 

Durerile mi se m-ai diminuau dar al naibii de greu . 

- Si te intrebi cum am ajuns aici la tine acasa , nu ? I-am spus cand mi-am miscat pozitia fapt care mi-a creat o durere urata la genunchi .

-  De cat timp stateai acolo !? L-am intrebat rusinata , nu voiam sa afle nimeni ce distrata eram cand calaream ,  nu mai era au imi lasam spiritul sa umble (hi hi hi ) . 

- Pai de ceva vreme , nu am vrut sa te deranjez . Imi spuse el cu o privire ciudata . Deci tu esti fiica prietenului tatei din facultate . Imi zambii , Ce coincidenta , voiam sa te sun sa-ti spun ca nu pot ajunge deseara deoarece trebuie sa merg la mosia tatei pentru ca avea musafiri si prezenta mea era necesara . 

- Uitasem de asta , imi pare rau . I-am spus rusinata .

- Nu-i nimic . Am dat sa ma ridic incet si el ma ajuta . 

- Trebuie sa -mi recuperz geanta , am spus eu. 

- Stai aici spune-mi unde e ? 

- Pai , era la tata , cred ca i-a dat-o menajerei .  

- Zoe ! Striga el si menajera cam de vreo 27 de ani aparu de indata .

- Geanta domnisorei stii ceva de ea ? 

- Imediat o aduc . Telefonul mei suna asurzitor .

***

- Jully , puteai sa mori ! Tipa tata destul de suparat la volan  . Ryan imi facu cu ochiul inainte ca tata sa accelereze. 

Drumul spre casa a fost plin de lectii bla bla bla , nu era prima oara cand cadeam de pe cal , hahaha ( asta-i riscul orcarei lectii de echitatie ) . Nu tinu mult supararea tatei . Am ajuns acasa si am vazut ceasul , 17 :00 ? Ohoo dar  trecuse timpul , plimbarea cu Ryan pe langa mosie a fost luuuunga . Dar sincer spun m-am distrat , chiar il placeam pe Ryan . Am ajuns in camera mea m-am schimbat si mama ma sunat .

- Jully am o veste grozava !!!! Am ramas uimita .

- Da mama ce  e? 

- O sa ma casatoresc civil marti ! 

Nu voiam sa ma privesc in momentul ala , telefonul mi-a cazut din mana si picioarele mi - s-au inmuiat . De ceea ce ma temeam de 6 luni ,ma prinse din urma . Lacrimile au inceput sa imi curga siroaie pe obraji .......

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 26, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Be my Forever ( pauza )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum