5- Searching for happiness

113 5 4
                                    

- Inghetata asta e mirifica ! Striga Made cand m-ai avea cam o lingurita din bolul pe care Doamna Kat il pregatise .

- Am terminat , mergem ?  Made inghiti si ultima lingurita din inghetata si ne urma .

- Astea-s ale tale ! Scoasa din geanta un tub de pastiel verde . 

- Vai , multumesc !!! Am luat-o in brate .

- Si unde mergem mai exact ? Intreba Made , cred ca inca ametita de la atata inghetata . 

- Bowling ! Am strigat eu si Tony in cor . 

Am deschis usa si ne-am luat toti gecile , era foooarte frig ne-am luat gecile pe noi si am iesit afara  .

-  Ne-ai inlociut deja ? Ti0ai facut alti prieteni ? Intreba Made zambind dar stiam ca vorbea serios.

- Pai , pe voi niciodata , m-am impritenit cu cativa colegi , dar tot pe voi va iubesc ! Imbratisarea de grup mi-a adus aminte de zilele in care nimic nu ne pasa nimic .

- Cat mai stati ? Am intrebat trista .

- Pai , plecam in seara asta . Mi-a raspuns Made trista . 

- Ehh mai avem 4 ore la dispozitie in care te v-om face sa vrei sa ne trimiti acasa !!!! Tipa in urechea mea Tony si ma lua in brate .

Am intrat pe usile bowlingului unde tata ne indrumase .

- Pun pariu ca te-ai rablagit de tot de cand ai venit in orasul asta de fite asa ca eu si Made te v-om bate mar in seara asta si-au batut palma .

- Mai vedem noi tataie ! Am spus si am luat o bila si m-am in dreptat spre popice . Le-am rasturnat pe toate dintr-o lovitura . 

- Ha! Sa te vad tataie , e ar fi bine sa-ti inghiti limba ! Schita zambetul ala cu care imi insenina zilele , serios va spun , cand mama si tata se certau puteam sa-l sun si la ora 4 dimineata findca stiam ca v-a ajunge la mine in 10 minute si imi v-a spune : '' Totul o sa fie bine , sunt aici .''

M-am lasat cuprinsa de amintiri .

- Lulica ! Eh asta da jignire , Tony imi spunea asa de la gradinita si uram cuvantul asta !

- Taci si da-mi bila ! Am inscris de vreo sase ori . Eu eram pe primul loc si Tony dupa mine .

- Deja urasc jocul asta ! Incepu Made sa se compatimeasca . 

Telefonul mi-a sunat . 

- Buna , draga , scuza-ma ca va deranjez dar am pregatit o cina delicioasa impreuna cu Doamna Kat pe care sper sa nu o ratati . 

- Venim acum tata . Am luat-o in drum spre casa . 

- L-ai vazut pe noul prieten al mamei tale ?Ma intreba Made serioasa stia ca nu prea imi placea discutia asta dar ce sa faci !

- Da , nu-mi place eu om fals! Am tipat furioasa.

- Unde arde ?Intreba Tony .

- Ai dreptate , sincer iti spun desi imi pare rau ca te-ai mutat departe de noi , cred ca o sa-ti fie mai bine aici departe de ea.

- Da stiu .  Am mai mers un timp in tacere .

Be my Forever ( pauza )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum