Romeo and Juliet 21 'th Century

450 18 17
  • Dedicat lui MaDa LiNa
                                    

- Asta e , esti pregatita ? Tata descuie usa noii noastre case . Am intrat simtindu-ma putin ciudat .

Casa era mult mai mare decat apartamentul in care traisem inainte sa ne mutam .

Noua noastra casa din New York avea un etaj si parterul . Prea mare pentru doua persoane.

- Fa un tur al casei , draga . Tata imi lua bagajele din mana , am privit curioasa casa , era foarte mare , 4 dormitoare , o bucatarie , doua bai , una la etaj si alta la parter si un hol mare , mare de tot ,repet preaaa mare pentru doua persoane.

- Te descurci draga , a doua pe stanga ! Striga tata cand eu abia urcasem scarile la etaj . Etajul avea un hol imens , casa era construita in stil clasic dar si modern in acelasi timp .  Asta era pentru o familie cu 3 copii nu pentru mine si tata.

Si uite-o ,am recunoscut-o dupa semnul de pe usa Jully's Room . Cand am intrat am fost uimita , tata o aranjase sa arate exact ca si camera mea de acasa din California. Mi-am pus geanta pe birou si m-am trantit in pat . Astea nu erau de mine , voiam acasa, in modestul nostru apartament din California.

Eram obosita , zborul cu avionul a fost groaznic.

Nu stiu cum dar m-am cufundat intr-un somn adanc .

***

- O sa-ti placa aici , ai sa te obisnuiesti . O sa ai o gramada de prieteni , cum aveai acasa. Imi spunea tata dupa ce facusem un tur al casei .

- Am sa incerc . I-am spus tatei . Ce pot sa spun despre tatal meu , era finta cea mai draga mie , avea ochii de un negru intens , parul saten cu o tenta de albire , inalt . Zambetul lui imi alunga cele mai mari temeri si imi insenina zilele.

- Ai terminat de mancat tata ? L-am intrebat pentru ca ma pregateam sa  spal vasele , ma ingrozea ideea ca trebuia sa am grija de o casa asa de mare .

Tata veni in spatele meu si imi sopti la ureche .

- Pasteraza ceva si pentru menajera . 

- Menajera ? Inca un semn ca nu mai locuiam in California . 

- Multumesc tati , l-am imbratisat . Ma duc sa vad gradina casei . Tata cumparase o casa cu gradina special pentru mine stia ca adoram florile si pentru mine a fost o terapie sa trec peste toate problemele cu  divortul ,gradinaritul si cartile care erau noua mea pasiune .

Mi-am luat jeaca de trenning peste tricoul meu cu Nate Scott din One tree Hill cadoul de la mama anul trecut , adoram serialul ala .

Mi-am vazut reflexia in geam ,parul meu saten castaniu statea pe spate , m-am tuns acum doua luni destul de scurt dar acum imi crescuse si imi ajungea mai in jos de umeri . Ochii mei caprui completau tabloul.

Am deschis usa , afara incepuse sa se insereze serios. In plus era cam frig aici . Am patruns in curte , era frumoasa intr-adevar ,imprejmuita de gard viu in interior , doua porti negre de fier la intrare , si o mica fantana arteziana , ce palpaia apa in lumina luni . 

Si atunci am vazut-o, in spatele portilei mici argintii ,   se afla gradina cu flori , am ramas uimita era asa de multe si unele chiar necunoscute . 

Mi-au incantat privirea si cum stateam acolo pe scaunul de la masa de vara din gradina , ma gandeam ca astea nu erau pentru mine , pana acum o zi locuiam intr-un apartament modest din  centrul orasului nostru . Nu aveam asa de multi bani , dar ne descurcam excelent , aveam prieteni adevarati , o mama redactor  la o revista locala si tata care era proiectant de avioane dar norocul a dat peste el si ultima lui inventie a avut un mare succes , ii s-a oferit un post aici in Manhattan cu un salariu de 5 ori mai mare decat avea acasa , asa a trebuit sa ne mutam aici .

Am ridicat privirea si m-am trezit din reverie , luna stralucea pe cer , o lacrima mi-a curs pe obraz , nu credeam ca toate acesta sunt de mine , nu sunt . 

Mi-am sters ochii si m-am indreptat spre casa , afara se intunecase deja . 

Am intrat tata era in living se uita la tehnici de supravietuire , mi nu prea mi-a placut emisiunea aia niciodata , te invata sa mananci gandaci , sa fim seriosi care fraieri s-ar duce in africa sau in insule tropicale fara echipament , dar pe tatal meu il fascina asa ca nu aveam ce face . 

- Tata , ma duc sa-mi verific Email-rile ! Am strigat urcand scarile in spiara , mi-am deschis laptopul si am vazut , mesaje peste mesaje , de la colegi , Christa , Anna ,Deya ,Theo  prietenele mele  toate si in principiu primul era de la Made . 

Made scria asa :

Hei,deja ne e dor de tine si Tony a fost trist toata ziua,  te pupam toti  si ne e dor de tine , raspune-mi cat mai repede am atatea,intrebari sa  iti spun . XOXO . love Made <3.

M-am apucat si eu sa le scriu la fiecare in parte , sa le multumesc pentru tot ,dar nu am omis partea in care New York-ul nu  e de mine .

Afara se intunecase si era frumos peisajul , locul cel mai linistit al Manhattan-ului , tata stia ca uram aglomeratia oraselor mari asa ca strada pe care locuiam era un loc rezervat caselor , erau case mai mari ca a nostra dar cumva aveau ceva ce nu te face sa te gandesti la aglomeratul New York . 

M-am asezat pe patul meu si am citit Jocurile Foamei , una dintre cartile mele preferate , pana am adormit . 

***

Dimineata menajera noastra a sosit ,era o doamna cam pe la 50 de ani .

Buna dimineata , eu sunt Jully . I-am zambit femeii, parea foarte de treaba .

- Ma bucur sa te cunosc domnisoara . Femeia imi zambi . 

- Spune-ti -mi Jully , si anuntati-ma cand aveti nevoie de ajutor o s-o fac cu placere . 

- Nu cred ca v-a fi nevoie dar multumesc .  Doamna Kat  , pleca spre bucatarie sa pregateasca masa de pranz . 

Si atunci mi-a venit ideea , i-am spus tatei ca plec sa-mi cumpar o carte de la libraria pe care o vazusem la intrarea pe strada noastra . M-am imbracat cu niste jeansi si o bluza neagra de velura , cam stansa pe corp , uram decolteurile , ma faceau sa ma simt incomod cand vorbeam cu oameni .  

M-am imbracat destul de gros si am iesit pe usa .




 

Be my Forever ( pauza )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum