"Jungkook bu mektup sana." Kyu elindeki mektubu Jungkook'a uzattı, ardından tekrar koltuğa oturdu.
"21. Yüzyıldayız hâlâ mektup yazanlar var mı?" Ryujin'in alaycı tavrına karşı diğer stajyerler sadece güldü. Jungkook ise merakla mektubunu açmakla meşguldü.
Mektubu okuduktan sonra yüksek sesle kahkaha atmaya başladı.
Soojin saçma bakışlarla Jungkook'a bakarken konuşmaya başladı "Sonunda çocuk delirdi. Delirttik çocuğu"
Jungkook ise gülmeye devam ederken zar zor konuşuyordu "Bu mektubu hanginiz yazdı?"
Kyu hızla kalkıp mektubu Jungkook'un elinden çekti ve okumaya başladı.
"Hanginiz Jungkook'a beni öldüreceğini yazan bir mektup yolladı?"
Tüm stajyerler şaşkınlık içinde önce Kyu'ya ardından elindeki mektuba baktılar.
"Ben değilim." Diyerek kendini savundu Ryujin.
Soojin telefonundan kafasını kaldırmadan konuştu "Ben de yazmadım."
Herkes yapmadığını söylüyordu. "Kimse yapmadıysa mektup büyü yoluyla mı yazıldı?"
"Aslında büyü yoluyla yazılsa yine biri yapmış olur. Büyü kendi kendine olmaz" Lia kucağındaki oyuncağıyla oturma odasına gelip koltuğa oturdu.
Jungkook mektubu Kyu'nun elinden alıp çöpe attı. "Kimin yazdığı önemli değil. Biri oldukça saçma bir şaka yapmış sadece."
"Şaka olduğundan nasıl bu kadar eminsin?" Soojin korkunç bakışlarla Jungkook'a bakıyordu.
"Sen şaka olmadığından nasıl bu kadar eminsin?"
"Öyle hissediyorum."
/=====================/
Selam size Orchid halkı. "Hikayede ben neden yokum?" Gibi saçma yorumlar yapmayın boğarım sizi. Bölüm kısa oldu ama olsundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters [Orchid Entertainment]
Fanfiction"Mektupları kim yolluyor bilmiyorum. Ama olan olaylarla bir ilgisi olduğu kesin" ©Tüm hakları Lia'nın sandığında saklıdır