//

34 7 18
                                    

22.10

"Jungkook saçmalama lütfen, çocuk gibi davranıyorsun. Mektuplardan korktuğuna inanamıyorum. İnanabilecek son kişi sensin"

"Farkında değil misiniz? Mektupları yazan her kimse her anımızı izliyor. Her daim gözü üzerimizde. Mektuplarda yazan şeylere hiç dikkat etmedin mi? Ne zaman mektup gelse geldiği gün olan her şeyden bahsediyordu"

"Belli ki şirketten biri şaka yapıyor ve şakayı uzatmak hoşuna gitti, kafana takma Jungkook. Artık mektup gelirse açmadan çöpe at"

/============/

08.34

Jungkook ısrarla çalan telefonu sinirli bir şekilde alıp açtı. Kim sabahın bu saatinde birini rahatsız ederdi ki?

"Alo? Kimsiniz?"

Telefonun karşısındaki kişi cevap vermemişti. Jungkook daha sinirli bir şekilde tekrar konuştu

"Sabahın bu saatinde aramanızın bir sebebi olmalı! Beni neden aradınız ve kimsiniz?"

Tam o sırada karşıdaki kişi telefonu kapattı ve Jungkook'un telefonuna bildirimler geldi. Jungkook hızla bildirimlere baktı. Gördüğü manzara onu şok etmişti. Titreyen ellerini telefonun ekranında gezdirirken gözleri yavaş yavaş kararıyordu. Bünyesi olanları kaldıramamıştı, gördüğü fotoğraflar onun için sonuna başlangıcıydı.

/=============/

"Uyan! Jungkook uyan! JUNGKOOK!"

Kyu sevgilisinin başında çığlıklar atsa da Jungkook uyanmamıştı. Diğer stajyerler de ikisinin etrafına toplanmış yerde yatan Jungkook'a dehşetle bakıyorlardı.

"Kyu! Bağırmayı bırak! Onu hastaneye götürün!" Soojin telaşlı şekilde KYK'da emirler yağdırırken Yeonjun yerde yatan Jungkook'u kucağına almış ve odadan çıkarmıştı. Bang chan, hala yerde olan Kyu'yu kaldırdı ve Yeonjun'un arkasından gittiler.

/============/

"Durumu şuanlık iyi. Sadece tansiyonu yükselmiş. Bu aralar fazla stres altındaydı sanırım?"

Kyu doktorun söylediklerini dinlerken içi az da olsa rahatlamıştı. Jungkook'un iyi olması onu mutlu etse de hala neden bayıldığını anlayamamıştı.

"Evet, biraz stresliydi. Neden bayılmış?"

"Psikolojik. Onu korkutan veya şaşırtan bir olay olmuş olmalı"

Herkesin aklına gelen şey Jungkook'a yeni bir mektup gelmiş olabileceğiydi. Oysa ki Jungkook çok daha korkunç şeyler görmüştü.

/=============/

Selamlaeee. Bu bölüm biraz daha olayları açıklamak içindi. Mektupları fazla uzattığımı düşündüm. Sizce mektupları kim yazıyor? Bulana çukulata alıcam

Letters [Orchid Entertainment]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin