"Jungkook saçmalamayı kes. Kimse ölmeyecek." Kyu bile artık ürkmeye başlamıştı, ancak bunu kimseye fark ettirmek istemiyordu. Bu sadece onları daha fazla endişelendirecekti.
"Şu lanet mektupları konuşmayı keselim artık!" Jennie yerdeki yırtık mektubu aldı ve çöpe attı ardından tekrar geldi. "Tek bir mektup daha gelirse polise giderim."
"Kendime yeni oyuncak aldım bakın" Lia elindeki ayıyı diğerlerine gösterirken, onlar Lia'ya akıl sağlığını sorgular şekilde bakıyorlardı.
"Konumuz bu muydu?" Jungkook'un sinirli bakışları Lia'nın üzerindeydi
"Ama Jennie az önce 'şu lanet mektupları konuşmayı keselim artık!' Diye bağırdı. Ben de konuyu değiştirdim?"
"Lia, Jungkook seni öldürmeden önce markete gidip ben orada mıyım diye baksana." Cha bunu söyleyince Lia hızla ceketini giyip evden çıkmıştı.
"Gerçekten gitti..."
Yeonjun koltuğa yaslanıp derin bir nefes aldı. "Bence bunu her kim yaptıysa şimdi Jungkook ve Kyu'dan özür dileyip şirketi terk etsin."
O sırada odadaki herkes birbirine bakıyor, birinin çıkıp 'Ben yaptım' demesini bekliyordu. Ama ne yazık ki boşunaydı, herkes susmuş birbirine bakıyordu.
"Bunu yapan kişiyi bulunca gerçekten öldüreceğim." Jungkook odasına çıkarken Kyu da onun arkasından gitti.
/===============/
09.12
"Uyan! Jungkook uyan! JUNGKOOK!"
/===============/
Selam asklaeim. Şimdi son kısmı sizin üstün zekanıza güvendiğim için ekledim. Biraz ekşın eklemenin zamanı gelmişti ben de o kısmı yazdım. Beyninizi kullanıp teori üretin asklaeim hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters [Orchid Entertainment]
Fanfiction"Mektupları kim yolluyor bilmiyorum. Ama olan olaylarla bir ilgisi olduğu kesin" ©Tüm hakları Lia'nın sandığında saklıdır