İrem Çelik:
İrem: Aras bak aç şu ağzını.
Aras: İrem ben bunu yemem.
İrem: Aras dövcem şimdi seni aç şu ağzını.
Aras: İrem yemem diyorum.
Şuan ne mi yapıyorum aras beye yemek yedirmeye çalışıyorum ama nafile.
İrem: Aras yiyor musun yemiyor musun yemezsen ben gidiyorum.
Aras: Tamam gitme ver yiyorum.
Şükür, Aras'a yemeğini yedirmeye başladım.
5 dakika sonra tabağı tamamen bitmişti ağzını sildim ve ilaçlarını içirdim.
O esnada içeriye hemşire girdi.
Hemşire: Aras Bey'ciğim pansuman zamanınız geldi.
Bana döndü.
Hemşire: Siz çıkarsanız.
İrem: Yoo tatlım alt tarafı pansuman yapıcaksın çıkmaya ne gerek var.
Hemşire: Hemşire olan sizsiniz sanırım benden daha iyi bildiğinize göre.
İrem: Ben tıp okuyorum tatlım inan senin bildiğin kadar şey biliyorumdur.
Hemşire: Hanfendi tek mi dışarı çıkarsınız güvenlik görevlileri ile mi?
İrem: Sen beni tehtit mi ediyorsun?
Aras bana döndü.
Aras: İrem dışarı çık güzelim.
İrem: Sen de mi Aras.
Aras gözlerimin içine dışarı çık der gibi baktı.
İrem: Peki çıkıyorum.
Dedim ve kapıyı çarpıp dışarı çıktım.
Duvara yaslandım 1-2 dakika sonra yanıma benim yaşlarımda bir çocuk geldi.
Çocuk: Merhaba.
İrem: Merhaba?
Çocuk: Kurusa bakmayın rahatsız ediyorum ama bir şey sorabilir miyim?
İrem: Tabi buyrun.
Çocuk: Bu gün dikkatimi çektiniz sevgilinizi çok seviyorsunuz sanırım ve sizi o halde görünce merak ettim daha iyi misiniz?
İrem: Teşekkür ederim daha iyiyim ve sevgilim değil arkadaşım.
Çocuk: Anladım bu arada ben Rüzgar.
Dedi ve elini uzattı.
İrem: Ben de İrem memnun oldum.
Dedim ve elini tuttum o esnada aras bizi gördü ve yanımıza geldi.
Aras: Bravo ya bravo.
İrem: Aras ne diyorsun yanlış anladın.
Aras: NEYİ YANLIŞ ANLADIM İREM NEYİ İKİ DAKİKA DIŞARI ÇIK DEDİĞİMDE ELİN ERKEKLERİ İLE NASIL OYNAŞTIĞINI MI NEYİ HA SÖY-
Sözünü yarım kesen attığım tokat olmuştu. Resmen ne muammelesi yapmıştı bana.
İrem: S-senden tiksiniyorum b-bir daha sakın karşıma çıkma!!!
Dedim ve koşar adımlarla hastahaneden çıktım yanaklarımın ıslanmasından ağladığımı daha yeni anlamıştım. Koşarak kendimi hastahaneden dışarı attım tam karşıdan karşıya geçiyordum ki bir fren sesi duydum ve sonrası karanlık.
********************
Aleyna İz:Yiğit ile eve doğru gidiyorduk.
Yiğit: Aleyna sen iyi misin?
Aleyna: İyiyim,sen nasılsın?
Yiğit: Ben de iyiym. Aşırı aksiyonlu bir gündü çok yoruldum.
Aleyna: Bende bende.
Konulurken ne ara eve geldiğimizi anlamadım.
Yiğit'e döndüm.
Aleyna: Sen bekle ben çantayı hazırlayıp getiriyim.
Yiğit: Tamam.
Arabadan indim, eve girdim hızla İrem'in çantasını hazırlayıp tekrardan koşarak aşağı indim.
Yiğit'e çantayı uzattım.
Yiğit: Teşekkür ederim.
Aleyna: Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim görüşürüz.
Yiğit: Görüşürüz.
Dedi ve gaza basıp gitti. Ben de içeri girdim aklıma süper bir fikir geldi yemek yapıyım Yiğit'lere gidiyim nasıl olsa evlerini biliyorum ona da süpriz olmuş olur dedim ve koşarak mutfağa gittim.
Şimdi ne yapıcaktım.
1- Mercimek çorbası
2-Karnıyarık.
3-Pilav.
4-Salata.
Tatlı olarak da ımmm sanırım, yaş pasta.
Hemen saçımı topladım ve kolları sıvadım.
******************
Sonunda yemekler hazırdı üstüm başım yemek kokuyordu. Hemen hızlı bir duşa girmem gerekti. Koşarak banyoya çıktım.Hızlı bir duş alıp hazırlanmaya başladım.
(çanta, aksesuarlar ve gözlük yok kız da aleyna değil sadece kombin, kemer de düz siyah)
İşte hazırdım. Hemen yemekleri güzelce kaplara ve poşetlere koydum dışarı çıktım bir taksiye atladım ve yiğitlerin adresini verdim.
***************
Evet kapının önündeydim neden bu kadar heyecan yapmıştım bilmiyorum ama çok güzeldim yavaşça kapıyo çaldım.Açan olamdı bir daha çaldım. 3-4 dakika sonra kapı açıldı.
Karşımda boynu ve yüzü kırmızı ruj izi olan bir Yiğit vardı.
Yiğit şaşkınlıkla yüzüme bakarken arkadan bir kız sesi geldi.
Kız: Hadi ama aşkım en güzel yerinde gittin.
Elimdeki poşetler düşmüştü ve elimde olmadan gözlerimden yaşlar firar etmeye başlamıştı.
Aleyna: B-ben süpriz yapmak i-istemiştim özür dilerim böldüm s-size iyi eğlenceler.
Dedim ve Yiğit'in arkamdan seslenmesini umursamadan koşmaya başladım...
Dırırırırım arkadaşlar üzücü bir haberle geldim malesef Sezon Finali yapmak zorundayım. Şu sıralar çok yoğunum yani bölüm yazmak bana iyice zorlaştı. Bir süre sezon finali olması daha iyi diğer kitaplarıma da yetişemiyorum ve bu beni bir hayli zorluyor kusura bakmayın umarım uzun bir sezon finali olmıcak. Beklemede kalın.
Bölümü nasıl buldunuz bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz. Desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Siz de beklemede kalın.
Not: Bu bölüm 667 kelime oldu.