İrem Çelik:
Aleyna ile kafeye oturduk.
İrem: Aloş neler oldu bir bilsen.
Aleyna:Neler oldu kuzum.
İrem: Dur knk Azoyu arayak da öyle anlatam şimdi Azo dedikodudan kaçmaz.
Haa Azo kim diceksiniz Azo bizim 3. Kardeşimiz yani öz kardeş değil ama çocukluk arkadaşımız. O da burda okuyo yani 3. Ev arkadaşımız olucak ama annesi rahatsızlandığı için İzmir'e gitmek zorunda kaldı. Onu da zamanla tanırsınız zaten.
Azoyu aradım.
Çalıyor... Çalıyor... Çalı-
Azra:Efendim İreoşum
İrem: Bebeğim nasılsın? nasıl oldu teyzoşum.
Azra: İyi çok şükür yarın geliyorum.
Aleyna: Oh şükür kız İrem hadi anlat sen de.
Azra: Neyi anlatcan kız?
İrem: Anlatıyorum dinleyin....................
........................................................................................................................................................................................................................Aleyna: Oha.
Azra: Kanka hayat kurtarmışsın işte.
İrem: Kanka ama olay vurulma pek tekin tiplere benzemiyorlardı.
Azra: Knk boşver sen insanlık görevini yapmışsın.
Aleyna: Haklısın knk en iyisini yapmışsın sen.
Azra: Kuzular neyse ben eşyalarımı toplıyım yarın yanınızdayım öpüyorum sizi.
İrem: Muah öptüm bebek.
Aleyna: Öptüm kuzuş.
***************
Aleyna ile bir süre daha kafede oturduk sonra onun ders saati geldi ve gitti ben de şimdi çıktım. Sort çantamı takıp eve doğru yürümeye başladım. Yanımda bir araç durdu. Ve araçtakiler indi.Adam: Hanfendi bakar mısınız?
İrem: Buyrun?
Adam: Abi sizi çağrıyo gitmemiz gerek.
İrem: Ne abisi be manyak hiç bir yere gitmiyorum.
Adam: Hanfendi zorluk çıkarmayın.
Çevik Bir hareketle arkama bile bakmadan koşmaya başladım. Arkamdalardı. Biri kolumdan tuttu ve zorla arabaya götürmeye başladılar.
İrem: Bırakın beni sizin bu yaptığınıza adam kaçırmak denir bırakın beni hiç bir yere gelmicem.
Zorla arabaya bindirdiler.
*************
Bir villanın önüne geldik. Arabadan indirdiler.İrem: Bakın size çok taviz verdim bırakın beni son kez diyorum.
Bir tane sarıkafa vardı.
Sarıkafa: Allah allah taviz vermiş Jdjdkd bırakmıyoruz ne yapıcan.
İrem: Bunu.
Dememle burnunun üstüme yumruğu geçirdim yanındakinin de şeyine tekmeyi çaktım.
Dışarıya doğru koşmaya başladım. Hass kapıdaki korumalar tuttu bu sefer ve sarı kafa geldi.
Sarı kafa: Sen çok oluyorsun. Murat şunu götür elimde kalmasın.
İrem: Laaaan.
Tam üstüne saldırıyordum. Murat denen adam beni götürmeye başladı.
Aras Acar: