BÖLÜM-10

384 39 3
                                    



Biliyor musun, ne zaman elimi tutsan, ben bu hislerin içinde kayboluyorum ve...

“Ne okuyorsun, Minami-san?”
Minami yüksek bir gıcırtı ve gözle görülür şekilde kızaran yanaklarla kitabı kapattı. Yüzü sıcaktı ve ne pahasına olursa olsun Sasuke’nin bakışlarından kaçınırken elini havayla havalandırmak için kullandı.

“Ah, b-bu! Ita’dan sonra Mikoto-san’dan ödünç aldım,” diye kekeledi ve boğazını temizledi. “Ağabeyin bana okumayı öğretti.”
Sasuke’nin alnında birkaç kırışık oluştu. “Minami-san daha önce okumayı bilmiyor muydu?”

“Eskiden, sanırım. Itachi hızlı öğrendiğimi söyledi.” Eliyle kitabı takip ederken yumuşak bir sesle söyledi. “Ama nasıl yapacağımı unutmuştum.”

Sasuke’nin kafası karışmıştı. Bir insan okumayı nasıl unutabilir? Bu da bir şey miydi?

“Kafanı çarptığın ve hafızanı kaybettiğin için mi?”
Minami’nin gözleri neredeyse bir saniyeliğine büyüdü, ama ne demek istediğini çabucak anladı ve ona uydu. “Evet, doğru. Kafamı oldukça sert çarpmış olmalıyım, ha?”

“Burada ne yapıyorsun?” Fukaku, gözlerinde soğuk bir bakışla kapıda duruyordu. “Bu evin etrafında dolaşmaman gerektiğini Itachi açıklamadı mı? Görünüşe göre yeterince net değildi.”

Minami'nin karşısına oturdu, yüzündeki gözle görülür kaş çatma, ortamı tatsız hale getirdi. Sasuke kendini garip hissediyordu ve onu en çok rahatsız eden şey tam olarak neler olduğunu anlamamış olmasıydı. Minami’nin onunla yemek alanında biraz zaman geçirmesinin nesi bu kadar yanlıştı?

Mikoto bakkaldan bir şey almak için gittiğinden, Minami'nin kendisini yalnız hissetmemesi için ödevini yaparken Sasuke’ye göz kulak olmasını istedi. Bunda yanlış olan neydi? Ağzını açıp uysalca itiraz etmek üzereydi ki kız bir anda onu dövmeye başladı.

“Bu Itachi’nin hatası değil,” dedi. “Kendi başıma hareket eden benim. Odamda kendimi yalnız hissediyordum, bu yüzden Sasuke ile kalmak için dışarı çıktım.”

Bunun üzerine Fukaku gözlerini kıstı. Yalan söyleyip söylemediğini anlayamamıştı ama şu an bunun bir önemi yoktu. Burnundan soluyarak elini salladı. “Sadece git.”
Minami oturduğu yerden kalktı, Sasuke’nin saçını karıştırdı ve Fukaku ona tekrar baktığında gitmek için arkasını döndü.

"Minami-san."

“Evet?”

“Kitabı burada bırak. Mikoto onu arayabilir.”

Tam da bunu yaparak, son bir el hareketiyle Minami, yüzünde rahatsız olmayan bir ifadeyle, onu Itachi’nin yatak odasına götürecek uzun koridordan odanın dışına çıktı. Bununla birlikte, Sasuke ile hatırı sayılır miktarda zaman geçirmesine rağmen, kendini sadece jete kilitlemek istiyordu. Kimsenin ona bakmadığından emin olmak için arkasına bakan kız, durağının yanından geçti ve yoluna devam etti; köşeyi dönerek onu bahçeye çıkaracak sürgülü kapıya ulaşana kadar biraz daha devam etti. Gerçeği söylemek gerekirse, odasından kolayca çıkabilirdi ama Fukaku’nun ya da görevlerinden her an geri dönebileceği düşünülen Mikoto’nun onu görmesi mümkündü ve gerçekten de ondan hoşlanmıyordu. İkisinden birine bir şey açıklama fikri bile çok kötüydü.

Çıplak ayakları toprakla temas ettiğinde hoş bir manzara ortaya çıkaran Minami, orada öylece durup güneş ışığının sıcaklığını içine çekti, sonra Uchiha evini çevreleyen yüksek duvara doğru yürüdü. Yüksekliği anladı, geri adım attı ve duvara doğru koştu, temas etmeden önce yükseğe zıpladı. Minami, diğer tarafa kolayca geçebileceğine inanmak istese de, uzun süredir fiziksel olarak hareketsiz olan biri için bu görev zorlu bir görevdi. Parmaklarını kenarlardan kavradı, kaymamak ve geri düşmemek için elinden geleni yaptı. Ne yazık ki, koordinasyonu şu anda en iyi durumda olmadığı için Minami burnunu sert zemine çarpmıştı ve acının bir faydası yoktu.
Teslim olamayacak kadar inatçı olan Minami derin bir nefes aldı, ayak parmaklarını duvara bastırdı ve kendini yukarı doğru sertçe itti. Zordu, ama en azından bu sefer başardı. İki yanında asılı duran bacaklarla mola vermek için orada oturdu. Minami burnundan akan kanı elinin tersiyle sildi ve derin derin içini çekti. "Bunu Itachi'ye açıklamakta iyi şanslar."  Üzerindeki eski koyu renk eteğindeki kanı sildi, leke olması gereken yerde büyük bir delik belirene kadar pek dikkat etmemişti. "Ne-"  Köşeden bir yerden sesler duyan Minami, neredeyse ondan vazgeçecek olan zayıf bacaklarının üzerinde hızla diğer tarafa atladı. Bunun için koştu ve çok geçmeden kendini insanların her yönden yürüdüğü ana yolda buldu. Hepsi birbirine benziyordu; siyah saçları ve gözleri, açık teni ve sırtlarında, omuz bıçaklarının arasında Uchiha arması ile gururla süslenmiş koyu renk giysiler. Aralarında yürürken yarattığı zıtlık, Minami'yi neredeyse anında öne çıkardı. Yol boyunca yürüdü, Uchiha'nın evlerinin bulunduğu yönün aksi yönüne doğru gitti. Devam ettikçe, dükkânlar ve çay evleri gözünü doldurdu. Minami, en son gizlice dışarı çıktığında Itachi'yle birlikte ziyaret ettiği yerlerden birini tanıdı. “Bunu yapmalıydım."  Kız derin bir nefes alarak küçük kapıdan geçti; kimse ona aldırmıyordu. Uchiha'yı pek fazla insanın ziyaret etmediği doğruydu, ama onun Itachi'nin hediyesi olarak bir ya da iki kez etrafta dolaştığını görmüşlerdi, bu yüzden eğer Uchiha'nın memnuniyetle karşıladığı biriyse, onlar da aynı şeyi fazla şikayet etmeden yapardı.  Itachi'nin şu anda ne yaptığını merak ediyorum. 
Minami bunu düşünürken neredeyse birine çarpıyordu.  "Nereye gittiğine dikkat et evlat!" Adam yüzündeki asıklığı gizlemedi ve yoluna devam etti.  Köy, Uchiha yerleşkesinden çok daha büyüktü ve görünüşe göre sunacak daha çok şeyi vardı. Sokaklar cıvıl cıvıldı, çocuklar heyecanla etrafta koşturuyordu. Az önce yanından geçtiği küçük oyun alanından neşeli kıkırdamalar duydu. Çelişkili olan Minami gidip bakmaya karar verdi. Olabilecek en kötü şey neydi?  "Bu Naruto!" 

"Kaçın! Bizi öldürecek.” Minami, çocuklar 'Naruto' kişisinden kaçarken koştuğunda şaşırdı. Kısa bir an için aynısını yapmayı düşündü; Başını belaya sokmak ya da en kötüsüne bulaşmak istemedi, Itachi bunu öğretti, ama yine de, en kötü ne olabilir ki?  Oyun alanına girerken Minami, mavi gözlü ve yüzünde kocaman bir somurtkan ifade kondurmuş küçük bir çocuk gördü. Salıncaklardan birinde oturuyordu ve küçük ayaklarıyla öfkeyle yere tekme atıyordu.  "Naruto?" Onu görünce oldukça şaşırarak sordu. Bu çocuklar şaka yapıyor olmalıydı. Küçük bir çocuk için bu kadar korkutucu olan neydi?

Sasuke’nin arkadaşı olmalıydılar, ama her ne kadar anılarını hatırlamaya çalışsa da, Uchiha, çocuğun ondan hiç bahsettiğini hatırlamıyordu.  "Ne istiyorsun?" Naruto acı acı söyledi. “Ve adımı nereden biliyorsun?" Minami hiçbir şey söylemedi. Bunun yerine ona bir çocuk merakıyla yaklaştı ve onun yanındaki salıncağa oturdu. "Arkadaşların sana kızgın mı?" 

"Onlar benim arkadaşım değil!"

"Anlıyorum." Minami salıncakta sallanmak için bacaklarını kullandı, aynı Naruto'nun yaptığı gibi ama çok daha nazik bir şekilde.  "Peki sen kimsin?" Naruto ona geniş gözlerle baktı; Birinin onun hakkında onunla konuştuğunun farkına varması sonunda onu kendine getirdi.  "Minami."

"Ben Naruto Uzumaki ve bir gün Hokage olacağım!" Sırıttı ve Minami'nin yanına biraz daha yanaştı.  "Neden?" Kız samimi bir şekilde sordu, kaşlarının arasındaki kıvrım görünür hale geldi. "Kulağa aptalca geliyor."

"Aptalca değil!" Naruto salıncaktan kalktı ve onun önüne geçti "Hokage olduğumda, herkes beni kabul edecek!"

"Üzgünüm.”

"Hm!"

Naruto salıncağa geri oturdu ve hafifçe ileri geri sallandı.
“Neden eve gitmiyorsun?”

“Neden mi gitmiyorum?” Naruto onun sözüyle alay etti sonra dudakları hafif yana kıvrılırken göz devirdi. “Eve gidebilirim ama orada kimse yok.”

Minami gerçekten ne kadar incindiğini anladı. Sert davranmak onu hiçbir yere götürmezdi ama bu sızlanmaktan daha iyiydi. Ona bir şekilde Itachi’yi hatırlattı; gözlerindeki o gizli hüzün farklı yerlerden gelse de aynıydı.
“Yalnız olsan bile, Hokage olmadan önce  bir sürü arkadaş edineceğine eminim.”

Minami çocuğa ne diyeceğini uzun uzun düşündü. Rahatlatmak konusunda iyi olmadığı için onu üzmek istemiyordu. Ama başı eğik bir şekilde onun görüntüsüne tanık olmak acı vericiydi. “Bundan neden bu kadar eminsin? İnsanlar bana canavar olduğum için yaklaşmıyor. Hepsi benden korkuyor.”

“Eminim yaklaşanlar vardır.”

“Hayır yok!” Naruto küçük yumruklarını sıkıca sıkarak itiraz etti.

“Senden korkmuyorum.” Aslına bakarsan öyleydi ve Naruto bununla uzlaşınca rahatladı. “Sen...” diye mırıldandı, kendi kendine. Sonra yüzü büyük bir sırıtışla aydınlandı. “Sen iyi bir insansın abla.”

Kardeşim.

Minami’nin gözleri büyüdü ve bakışlarını hızla kaçırdı. Gözü hemen üzerindeki yanmış giysiye takıldı. Minami başını iki yana salladı ve derin bir nefes aldı, elini kalbinin üzerinde tuttu.

Lütfen bana biraz daha zaman ver.

“Abla, iyi misin?”

“Uh, bir şeyi unuttum – bir şey yapmalıyım!” Minami hızla ayağa kalktı ve çocuktan kaçtı. “Kendine iyi bak Naruto!”

Arkasına bakmak istemiyordu. Minami kalbi her an göğüs kafesinden fırlayacakmış gibi hissediyordu. Ne kadar hızlı koşarsa, nefesi o kadar ağırlaştı ve acı o kadar güçlendi.
Minami ilk başta fark etmemişti, oraya geldiğinde hızını yavaşlattı ve etrafına baktığında kız kaybolduğunu anladı. Köy çok büyüktü ve daha önce bu sokaklarda yürümemiş biri için kafalar karışmıştı. Yolun kenarında durdu. İnsanların birer birer geçip gitmesini izledi. Yol tarifi sormayı düşündü ama içindeki bir şey Minami'yi tereddüt ettirtti.

Kimseye güvenemezsin.

Herkes seni almak için dışarıda.

Kim olduğunu bilselerdi, seni öldürmekten çekinmezlerdi.

Dünyaya karşı sadece sensin.

Minami tekrar başını salladı ve yüzünü ellerinin arkasına sakladı. Toprağa oturdu ve birilerini bekledi ama kimse gelmiyordu.

“Bayan, iyi misiniz?” Yakışıklı bir genç onun önüne çömeldi ve omzuna dokundu. İçgüdüsel olarak, Minami geri çekildi ve kocaman açılmış gözlerle ona baktı. “Üzgünüm. Seni korkutmak istemedim.”

Özür diledi ve sonra bir adım geri gitti. “Kayıp mı oldun?”

“Hayır.” Hızla yalan söyledi ve daha rahat bir pozisyonda arkasına yaslandı. “Bir... bir arkadaşı bekliyorum.”

“Çenende biraz kir var-“

“Bana dokunma!” Minami elini tokatladı. Ve yolun diğer tarafında duran diğer iki çocukla göz göze geldi; Önünde duran kişiyle olan etkileşimini gözlemledi.

“Sana yardım etmeye çalışıyorum! Hey-“

Minami koşarak yanından geçti ve insanların arasına hızla girdi. Çıplak ayakları yere tekme atarken Minami tökezledi ve neredeyse düşecekti ama birinin gömleğine tutunmayı başardı. Ancak kaçamadan, kişi kolundan tuttu ve kızı kuvvetle yukarı çekti.
“Hey, sen Itachi’nin küçük arkadaşı değil misin?” dedi yüzünde şaşkın bir ifadeyle.

Minami, bu adamların kim olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Daha önce onların yüzünü hiç görmemişti; en azından gördüğünü hatırlamıyordu. Ve açıkça bir Uchiha değildi. Açık sarı saçları ve deniz mavisi gözleri onu hemen ele verdi.
“Sana daha iyi baktığını sanıyordum.”

O gözler. Aynı yoğunluğu daha önce birçok kez hissetmişti.

“Kayboldum.” Sonunda bunu kabul eden Minami yenilgiyle başını öne eğdi. O an için içindeki tatsız duyguyu görmezden gelen Minami'nin aklını meşgul eden tek şey eve, Itachi’ye dönmekti. Adam onun için en iyi seçenek olmasa bile, iyi ya da kötü, aşinalık ona güvenmek için yeterliydi – şimdilik. Kafasının içindeki bir ses, belki de tüm bu zaman boyunca onu izleyen kişinin kendisi olduğunu söyledi. Ama içine düştüğü acınası durum hakkında kendini daha iyi hissetmek için bunu görmezden gelmeye karar verdi.

Korkularının seni yenmesine izin verdiğinde böyle oluyor.

Eve giden yol sessizdi ve beklediği kadar uzun sürmedi. Uchiha yerleşkesinin kapıları görünür hale geldiğinde, Yamanaka klanından bir adam Minami'nin sırtına hafifçe vurdu ve ileriyi işaret etti. “Oldukça güzel, ha? Buradan eve dönebirsin, değil mi?” Sohbeti devam ettirmek istemeyen Minami  başını sallayarak adama son bir kez baktı ve uzaklaştı.
“Ah, ne kadar kaba. Bir teşekkür bile yok.” Diyerek alay etti. Minami onu duymamıştı.

En azından öyleymiş gibi yaptı.

Eve dönüş yolu ıstıraplı ve pişmanlık doluydu. Minami yürürken kirli ayaklarını izledi. Burnundaki donuk ağrı hala oradaydı, ancak çok daha hafifti. Muhtemelen morarmıştı ama doğrulamanın bir yolu yoktu. Bir kez daha birine çarptığında, içinde tüm hayal kırıklığı, kızgınlık ve öfke kabardı ve sonunda patladı. "Bıktım-!"  "Minami...?" Itachi, gözlerinin ona doğruyu söylediğinden emin değildi. Açıkcası çok şaşırmıştı.  Kız, burnunda mor bir çizgi, ondan damlayan kurumuş kan ve yanaklarında kir lekeleriyle önünde duruyordu. Yorgun ve biraz şaşkın görünüyordu. Aşağıya baktığında onun çizik ve kirli ayaklarını, bakışlarının altında kıvrılan ayak parmaklarını fark etti.  "Itachi, ben-" 

"Bu Minami-chan mı?"  İzumi onu daha yeni fark etmişti.

“Ah, Izumi. Evet bu o-“
Itachi onları tanıştırdı ama Minami'nin konsantre olması zordu. Izumi güzel bir kızdı, kahverengi saçlı ve yüzünde bir güzellik işareti vardı ve bu onu Minami'ye göre çok daha zarif gösteriyordu. Çoğu Uchiha gibi değildi ama kesinlikle onlardan biriydi – onlardan biri gibi hissetti. Kız, Itachi’ye ne kadar yakın durduğunu fark etti. Elinde bir çanta vardı- Onlara rastlamamayı çok isterdi.

Minami daha önce hiç böyle hissetmemişti. Yüzü kızardı ama bu sefer tatsızdı, sanki derisini içten eritiyormuş gibi. Midesi kendi üzerine döndü ve kalp atışları kulaklarını rahatsız etmeye başladı. Onlardan bir adım geri çekilip göğsünü sıktı, yeni bir hayata başladığından beri ilk defa kendini küçük parçalara ayırıp ortadan kaybolmak istiyordu. Itachi gibi birini düşüneceğini düşündüğü için utandı... 

"Minami?" Sesi yatıştırıcıydı ama yaralı kalbine sadece tuz bastı. "İyi misin?"

"Evet." Duygularını çabucak maskeledi ve gözlerini Izumi'ye kilitledi. Minami’nin sert gözleri kızı görünce yumuşadı. Elini uzatan Minami, aynısını gerçek bir gülümsemeyle yapan İzumi’yi izledi. Ama Minami ellerinin ne kadar pis göründüğünü fark edince geri çekti. Izumi'de şaşkın bir bakış vardı, Itachi ise sahneyi önünde izlerken kendini kötü hissetti. Elindeki kiri zaten yıpranmış gömleğinin kumaşıyla silmeye çalışırken yorgun bir 'özür' mırıldandığını duydu.  "Minami." Itachi güven verici bir elini omzuna koydu ve hareketleri durdu. "Sorun değil. Hadi eve gidelim, tamam mı? Umarım kendi başına dışarı çıkmak için iyi bir bahanen vardır.”

"Umarım bir an önce iyileşirsin Minami-chan." dedi Izumi dürüst ve endişeli bir ifadeyle. "Itachi bana görevin sırasında geçirdiğin kazayı anlattı. Umarım her şey senin için eskisi gibi olur."

"Onu eve götüreceğim." Itachi, Uchiha'ya başını salladı ve ona küçük bir gülümseme gönderdi. "Bugün için teşekkür ederim."

"İstediğin zaman!" Dedi neşeyle ve sonra Minami'ye döndü. "Seni tekrar görmeyi umuyorum, Minami-chan!"

Bana çocukmuşum gibi davranma

Böylece geriye ikisi kaldı. Sesli bir şekilde içini çeken Minami gizlice yerin açılıp onu tamamen yutmasını diledi.  "Hadi geri dönelim. Mazeretini duymak için sabırsızlanıyorum." Itachi, sesinde bir mizah ile söyledi. "Çıkmak isteseydin, bana söyleyebilirdin." 

"Bana ne yaptığını asla söylemiyorsun. Bir görevde olduğunu sanıyordum.” Minami daha küçük adımlarla onu takip etti, ancak Itachi adımlarını onunkine eşitlemek için yavaşlattı.  "Üzgünüm." Ciddiydi, ancak bu konuda ona nasıl yaklaşacağından emin değildi.  "Izumi iyi bir kıza benziyor."  "O." "Ölse üzülürsün, değil mi?"  Itachi soruya tek kaşını kaldırdı ve Minami'ye meraklı, yandan bir bakış attı. "Bu nasıl bir sor?"  Minami başını sallayarak tekrar sessizliğe gömüldü.  "Yüzüne ne oldu?" diye sordu, gözleri kısılırken sesi nazikti. "Biri seni mi incitti?" Minami cevap vermekle ilgilenmediğini hissederek tekrar başını salladı.  "Yalnız mıydın?" Itachi cevap vermeyeceğini biliyordu ve cevabı zaten biliyordu. Bunu kendisine itiraf etmekten korkuyordu. Yaşadığı onca acı ve ıstırap arasında, bu sefalet yığınına daha fazlasını eklemek istemiyordu. İlk başta hissettiği tek şey Minami'ye karşı suçluluk duygusuydu.  Ona yardım edemediği ve sonunda ona ihanet etmek zorunda kalacağını bildiği için di; Ama şimdi farklıydı. Her nasılsa, zamanın bir noktasında kıza bağlanmıştı. İçinin derinliklerinde sıcak bir duygu kök salmıştı; bir rapor üzerinde çalışırken onun yanında sessizce oturması, kısa konuşmaları ve bazen onları daha da derinleştiren konuşmaları, uzun bir görevden gece geç saatlerde eve döndüğünde aldığı nefesinin yumuşak sesi...

İçeri girdi, görevlerini daha hızlı bitirmek istemesinin tek nedeni buydu- eve dönmek! En son ne zaman eve gideceği için heyecanlı hissettiğini hatırlamıyordu. O zamandan beri değil  "Itachi," diye çekinerek sordu. Sesinde Itachi'nin hemen ayırt edebildiği bir hüzün vardı. Gözlerinin içine bakmaya cesaret edemedi. Bu kadar zavallı hissettiği için kendine kızarak bir kez daha konuştu. "Şey... Elimi tutar mısın? Sadece bu seferlik..." Titreyen eli hoş bir sıcaklıkla sarılmıştı. Gözlerinden yaşlar akmasın diye çenesini sıkan Minami çocuğa bakmak için başını kaldırdı ve kalbi mutlulukla kabarırken elini hafifçe sıktı.
“Eğer yapmak istediğin buysa, daha öncede söyleyebilirdin.”

“Seni rahatsız etmek istemedim.” Kararsız bir gülümsemeyle kabul etti. “Ayrıca, istemesen bile yine de onunla birlikte gideceksin, değil mi?”

“Gitmek istiyorum.” Hem kendisini hem de Minami'yi şaşırtarak protesto etti. “Bana emanetsin. Bir şey istiyorsan, bir dahaki sefere bana söylemen yeterli. Ortalıkta sorun çıkarma.” İfadesini okumak zordu.

“Ben senin gözetimindeyim çünkü sana böyle emredildi. Ne de olsa sen çok iyi bir çocuksun.”

“Yani sen-“

“Yanılıyorsun.” Minami sesini yükselttiğini anlayınca tekrar, bu sefer daha alçak sesle söyledi. “Yanılıyorsun. Sadece küçük parçalar.”

Elleri birbirine dolanırken sustular. Itachi’nin eli artık temiz değildi, ama onları lekeleyen tek şeyin kir olduğu için mutluydu. Böyle kalmasını sağlayacaktı.

Bir tanesine karşılık sana 99 günlük mutluluk vereceğim, ne dersin?



İTACHİ UCHİHA X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin