BÖLÜM-1

2.2K 92 12
                                    

Minami hiçbir zaman tek bir yere yerleşecek türden biri değildi; ne de olduğu yerde bağ yaratan biriydi. Ona göre bunlar anlamsızdı ve kız genç olmasına rağmen macerayı severdi; böylece kaba bir ninja oldu. Küçük köyündeki normal ninja hayatı tatsızdı, çünkü kadınlar ve gençler, savaşabilecek durumda olsalar bile evde kalacak ve ev işlerinden başka hiçbir şeyle dolu sıkıcı bir hayat yaşayacaklardı.

O yeri geride bırakmak kolaydı. Minami'nin kendisine ait diyebileceği hiçbir şeyi yoktu ve dürüst olmak gerekirse, nasıl bu kadar yalnız kaldığını bile hatırlamıyordu.
Şimdi tehlikeden kaçarken, adrenalin tüm vücudunu doldurdu ve dudaklarına bir memnuniyet gülümsemesi yapıştırıldı. Böyle bir rakibe sahip olmak nadirdi ve Minami genç ANBU'nun onun necinde olan herkesten çok ANBU'nun, onun peşinde olan herkesten çok daha yüksek bir seviyede olduğunu biliyordu. "Hızlısın." Yanında birinin konuştuğunu duydu. "Ama yeterince hızlı değil." Göz açıp kapayıncaya kadar Minami'nin katanası keskin bir bıçakla yüz yüze geldi, neredeyse boynunu kesiyordu. Minami zamanında eğilmeyi başarmıştı ve başının karşılığında saçının bir kısmını feda etmişti. "Hızlı." Nefesinin altından mırıldandı ve bir parşömen çıkardı. Kız herhangi bir şey toplayamadan onu kovalayan ANBU'dan biri ona katanasını savurdu. Ne zaman..?!? ANBU'nun, onun peşinde olan herkesten çok daha yüksek bir seviyede olduğunu biliyordu. Minami rakipleri tarafından şaşırdı. İlk defa biri onun hızına yetişebildi ve bu faktör onu hazırlıksız yakaladı. Sadece ayak bileklerini yerin altından tutmak için birkaç adım geriye sıçradı. İmkansız! Bu gerçek olamaz..

Aniden bir şey ona çarptı. Bir genjutsu..?

Bütün savaş, bir genjutsu tarafından ele geçirilmiş, hapsedilmiş zihnindeydi. ANBU'lardan biriyle bir saniyeden fazla olmayan göz temasını şimdi hatırladı. Ama hamlesini yapması için fazlasıyla yeterliydi.
Hâlâ genjutsuya yakalanmış olan Minami, aniden her şey karardığında lanet tekniği kıramadığı için kendine lanet etti.

Mavi rengi gözlerini ortaya çıkarmak için açtı ve güçlü bir güneş ışığı onu birkaç saniyeliğine kör etti. Birkaç kez yanıp sönen Minami iki ninjayı seçebiliyordu. Görünüşe göre, bir başka ANBU, yolun düşmanlardan temizlendiğinden emin olmak için diğerlerinin önünde koşarken birinin omzunda taşınıyordu.

"Hey, seni pislik!" Onu taşıyan kişiyle oldukça agresif bir tonda konuştu. "Beni yere bırak." Kendini kurtarmaya çalıştı ama tüm vücudu uyuşmuştu ve çakranın vücudundaki akışını zar zor hissedebiliyordu. "Hey, bana ne yaptın?"

"Çakra noktaları." İçlerinden biri konuştu. "Onları engelledik."
"Ah, demek ki biriniz bir Hyuga." Dudaklarını şeytanca yaladı. "Ve bir diğeri bir Uchiha olmalı. Belki..." diye mırıldandı onu taşıyana. "O sensin?"
"Yeter konuşma." Sesinde hiçbir duygu görülmeden cevap verdi. "Sırf sen bunun seni kapatacağım anlamına gelmediğini söylediğin için-" daha cümlesini bitiremeden Minami, boynunda şiddetli bir acı hissetti ve bir kez daha karanlıkla karşılaştı.

"Bunun gerçekten o olduğuna emin misin?" ANBU'dan biri yüksek sesle merakını dile getirdi. O bir acemiydi ve bu onun ilk göreviydi. "Yani, çok kolay olmadı mı? Onun tehlikeli olduğunu düşünmüştüm."

"Açık mavi gözler, kahverengi saçlar, 13 yaşında." Biakugan kullanıcısı söyledi.

"O haklı ama." Itachi konuştu. "Bu kadar kolay olmamalıydı." Diğerleri sustu ve genç Uchiha arada bir taşıdığı kıza baktı. Gerçekten ona uygun değildi ve yine de Konoha ondan korkuyor muydu?
Itachi, görevi duyduğunda ilk başta heyecanlandı. Onunla aynı yaştaki tehlikeli bir ninjanın yakalanması gerekiyordu. Zorlu bir savaş bekliyordu, ama bu? Çok saçmaydı! Sadece birkaç dakika kavga ettiler ve sonra o genjutsuya yakalandı. Bu kız gerçekten o kadar tehlikeli miydi? Öyle görünmüyordu.
Kız bilincine vardığında yine farklı bir yerdeydi. Karanlıktı, soğuktu ve tüm vücudu ağrıyordu. "Ah, kahretsin." Hareket etmeye çalıştı ama bir şey onu aşağıda tutuyordu.

Biri onun için gözündeki bantı çıkarana kadar gözlerinin bağlı olduğunu fark etmemişti. ANBU'lardan biri saçını sertçe tuttu ve başını aşağı doğru itti. "Hokage sama'nın önünde eğilin!" Minami vücuduna ağırlık verirken, bağlı olduğu ağır zincirleri cildinde hissetti. "Senin kahrolası Hokage'in umrumda değil!" diye sıçradı ve alnının soğuk zemine temas ettiğini hissetti. "Ağzına dikkat etsen iyi olur." ANBU kulağına fısıldadı. "Bu kadar yeter." Üçüncü Hokage sessizce konuştu. "Adınız ne?"
"Kendini tanıtmadan önce birinin adını sorman kabalık olur." Gülümsedi ve alnından akan kanları hissetti. "Bu doğru." Sarutobi ona gerçek bir gülümseme gönderdi. "Ben Hiruzen Sarutobi. Konohagure'nin Üçüncü Hokage'si."
"Minami.." Yavaşça konuştu, davranışından geri çekildi. "Minami Mori. Kayıp ninja."

"Kaç yaşındasın?"

"13."

"Neden burada olduğunu biliyor musun?"

O, başını salladı.

"Anlıyorum." Hokage'nin gözleri hafifçe kısıldı. Blöf mü oynuyor? Tüm bu soruları sanki sohbet ediyormuş gibi yanıtlamak, bu- Minami' nin serbest kalması ve Sarutobi'de  hücum etmesi sadece bir göz açıp kapayıncaya kadar sürdü. O yaklaşmaya devam ederken zaman yavaşlamış gibi görünüyordu ve ANBU ona ulaşmak için uzandı. Minami, Itachi'nin katanasını boynunda hissettiğinde boğazını tutmaktan sadece bir inç uzaktaydı. "Hareket etme." Herkes az önce olanlara şaşırmıştı ve onu yakalamanın gerçektende bu kadar kolay olmadığını düşündüler. Bir kan damlası alnından yüzünün yanından çenesine kadar gitti ve sonunda Itachi'nin katanasına düşerek sert metal parçasına temas etti. Hokage'nin nefesi boğazında tıkandı ve herkes sessizce Minami'nin kanının silahın temas ettiği yerde erimesini izledi. "Gerçekten o."

"Onu hapsedin. Onu çakranın yaptığı zincirlerle zincirlediğinizden emin olun ve kesinlikle kanamasına neden olmayın." Hiruzen açıkladı ve kızı gözlemleyerek birkaç adım geri gitti. "Kanına dokunmamaya dikkat et ve kendini hiçbir şekilde kanamasına yol açmayacağından emin ol." Minami'nin dudaklarını veya dilini ısırmasını önlemek için ağzına arkadan bir tıkaç konuldu. Itachi, katanasını boğazından çıkardı ve ellerini tuttu, sıkıca tutarken sertçe arkasından çekti. "Ellerini tutmak istedim çünkü bu yüzden Jeez dediğin olabilirdi." O alaycı ifadesini takındı. Başka hiçbir kelime konuşuluyordu. O gece Minami yüksek güvenlikli bir hücreye alındı. Kanını akıtmasın diye Minami'nin dudaklarını veya dilini ısırmasını önlemek için ağzına arkadan bir tıkaç konuldu. Kanını akıtmasın diye onu tavana zincirlediler. Neden..? Başı aşağıdaydı ve bazı saç bukleleri gözlerini kapatmıştı. Neden buradayım? Konoha benden ne istiyor..? Kuru dudaklarında bir gülümseme hayaleti belirdi. "Gözleri çok güzeldi.."

İTACHİ UCHİHA X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin