“Sıkı çalışman için teşekkür ederim.” Danzo açıkça öyle olmadığını kastetmişti. Itachi’nin raporunun sayfalarını okunamaz bir ifadeyle çevirdi. “Bu arada, o şeyin klanı hakkında çok ilginç bilgiler bulduk. Bizim avantajımıza kullanacağınızı umarak raporun bir kopyasını size vereceğim. Özellikle bir hayalet klanın izini bulmak çok zordu. Onlarınki kadar iyi gizlenmişti. Söylemeliyim ki, gerçekten mükemmel suikastçılar için hizmet ediyorlar. Düşündüğümde, ninja güçlerimiz yeteneklerine kıyasla gülünç. İlerleyeceğinizi çok iyi biliyoruz, ancak bu klan kendi başına bir gizem. Itachi, ne yaparsanız yapın, ondan alabileceğiniz her bilgiyi çıkardığınızdan emin olun. Sınırlı kaynaklarımıza göre, uzun zaman önce büyük ulusların emrinde hizmet etmekten vazgeçtiler. Nerede saklandıklarını bul ve sonra ondan kurtulun. Onunla ilgili üçüncü bir taraf olduğundan eminim.”
“Üçüncü bir taraf mı? Kayıp anılarından sorumlu olan birini mi kastediyorsun?”
“Sadece bu da değil.” Danzo sırıtarak Itachi’yi ürpertti. Adamı hiç bu kadar kendinden geçmiş görmemişti.
“Muhtemelen onu eğiten ve onu mükemmel küçük öldürme aleti yapan biri.”“Bu hiç mantıklı değil.”
“Ne olmaz?”
Sesli mi düşünmüştü?
“Geçmiş bir görevden gelen rapor.” Hemen yalan söyledi. Itachi, düz bir yüzle yalan söyleme yeteneğinden asla gurur duymamıştı. Çoğu zaman, arkasını göremedikleri için hüsrana uğrardı. Biri bir kere olsun o maskeyi ondan koparsa ve suçlayan parmaklarını ‘aha, yalan söylüyorsun' diyerek gösterse harika olurdu. Birinin onu aramasını ve sonra belki cezalandırılmasını diledi, ama en azından artık böyle şeyler için endişelenmesine gerek kalmayacaktı. Biraz hayal kırıklığı içinde nefes veren Itachi, dikkatini önündeki malzemeye yeniden odakladı. Minami dışarıda oturmuş, başının üstündeki çatının sağladığı gölgenin altında ağustosböceklerinin seslerinin tadını çıkarıyordu. Sürekli izleniyor olma hissini görmezden gelmek kolaydı. Ne de olsa, herhangi bir saldırganlık belirtisi göstermediği takdirde Itachi'nin kendisine dokunmalarına izin vermeyeceğini umuyordu. Büyük ihtimalle gözetim altında tutuluyordu. Anılarının yavaş yavaş geri kazanıldığını bildirdiği an, onu geri alacaklardı.
Doğru, daha önce hapsedildim.
O kadar çok şey biliyordu ki, neden sorusuna bir cevabı yoktu. "İtachi?" Uchiha cevap olarak mırıldanarak notlarının sayfasını çevirdi ve üzerine bir şeyler yazdı. "Kötü bir şey mi yaptım?"
"Bildiğim bir şey yok. Ama bana söylemek istediğin bir şey varsa, bunu bir fırsat olarak kullanabilirsin." Itachi'nin kahkülleri yüzünün yanına bir perde gibi düştü ve bu da Minami’nin onun gözünün içine bakmasını imkansız hale getirdi. Kalemi kağıdın üzerinde sürüklenirken yumuşak sesler çıkardı. Bazen son birkaç cümleyi tekrar okumak için yazmayı bırakıyor ve sonra tekrar başlıyordu. İzlemesi keyifliydi. Minami yanağını dizine dayadı ve hafifçe içini çekti.
Barışçıl görünen bu günler ne kadar sürecekti? Seninle tanışmadan önce en son ne zaman böyle hissettim?
"Buna benim için cevap vereceğini umuyordum." Hafif gülümseyerek söyledi. Itachi gözlerinde özür dileyen bir bakışla ona baktı. Sonra kalemi bıraktı ve uzanmak için kollarını başının üstüne kaldırdı. Oturalı birkaç saat olmuştu ve o lanet pozisyon yavaş yavaş kaslarını uyuşturuyordu. Itachi, ahşap zemine düşen birinin sesini duyduğunda şaşırdı. Başını kocaman açılmış gözlerle kendisine bakan Minami'ye çevirdi. Kollarını yavaşça indiren Itachi, ona daha da yaklaştı, bu da Minami'nin kendisini ondan uzaklaştırmasına neden oldu. "Hey, sorun ne?" Açıkcası endişelendi. Etrafında hiç böyle tepki vermemişti. Ya da bu konuda onun davasına karışmış herhangi birine. “Minami."
"Ah." Aynı şekilde şaşıran Minami titreyen ellerine baktı ve başını salladı. "Özür dilerim. Sanırım şaşırdım." Hem Itachi hem de kendisi sessizliğe gömülürken, kaşlarının arasındaki kırışıklık görünür hale geldi. Daha fazla ayrıntı sormak istedi ama hiçbir şey söylememesinin daha iyi olacağını düşündü; ya hiç bir şey bilmiyorsa. Bir suikastçı onunla aynı çatı altında yaşıyor, odasında uyuyor, her gün onunla vakit geçiriyordu; yine de kulağa tuhaf gelse de Shisui'nin ölümünden sonra ilk kez artık yalnız hissetmiyordu.
Minami'nin anılarını mühürleyen Yamanaka'nın yakın tarihli bir raporundan, sadece bazılarının silinmediği, aynı zamanda birkaç alternatifinin uygulandığı ortaya çıktı, bu da büyük olasılıkla kişiliğindeki ani şansları açıkladı. operasyon.
Teorisi doğruysa, anıları nihayet yerine geldiğinde hatırlayacağı her şey gerçek olmalıydı. Tabii ki, hala kötü bir ihtimal vardı, ama Itachi o aşamayı çoktan geçtiklerini biliyordu. "İtachi." Dikkatini düz bir yüze çeken Minami ayağa kalktı ve Itachi'nin yasını engelledi. Gölgesi onun üzerinde belirirken ve figürü güneşin etrafında yarattığı haleden aydınlanırken, Itachi duruşunu düzeltti. Dışarıda hafif bir esinti esti ve birden ağustosböceklerinin sesi her zamankinden daha fazla yükseldi. "Bir şey düşünüyordum." Dedi yüzünde gergin bir ifadeyle. "Evet?"
“Benden istediğiniz bir şey olduğunu biliyorum. Kimse bu yüzden bana karşı kibar değil ama anladım ki, bu durum düşündüğüm kadar da umurumda değil. Sonunda, istemesen bile, bana ihanet edeceksin, eminim...” gömleğini kalbinin üzerinde sıktı. “Senden asla nefret etmeyeceğim”“BEN-“
Itachi, Minami'yi yüzüne doğru çekti. Kız her ne kadar geri çekilmeye çalışsa da bunu yapamayacağını fark etti. Itachi onun kolunu sıkıca tutuyordu. En sonunda Minami kollarını yüzünün iki yanına yapıştırarak ondan ayrıldı ve İtachi’nin üstüne oturur bir vaziyette yere yayıldı. Ancak şaşırtıcı derecede sakindi.
Itachi kendisini tehlikede hissetmiyordu. Belki de artık ona alıştığı içindi. Ona zarar vermeyi düşünmesi çok düşük bir ihtimaldi. Mümkün olsa da, durumu idare edebilirdi. Sharingan’ını her an etkinleştirebilirdi. Ama onun gözlerine ne kadar yoğun baktığını düşünürsek paniğe gerek yoktu. "Bir anlaşma yapalım, Itachi Uchiha." dedi alçak sesle. "Zamanı geldiğinde beni öldürmeyi kabul edersen kaderini değiştiririm." Itachi onun ne demek istediğini anlamadan yüzüne baktı. Onun çifte ajan olduğunu ya da bundan ne çıkacağını bilmesine imkan yoktu. Itachi bile Danzo'nun ne planladığını tahmin edemezdi. Onun varlığından bile haberdar olmayan biri nasıl yapabilirdi ki? "Neden bahsediyorsun?"
"Geçmişte çok kan döktüm.” dudaklarını kulağına götürerek Itachi'nin omurgasından aşağı bir ürperti gönderdi. "Senin için son bir kez yapmakta bir sakınca görmüyorum." Kız Itachi'yi bıraktı ve kendini onun üzerinden kaldırdı. "Biraz dango alabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTACHİ UCHİHA X READER
RomanceDüzenleniyor... -Uzat bana ellerini sevdiğim, bir ömür birlikte geçsin, hayat yüreğinin sıcağında, gözlerinin güzelliğinde aksın gitsin... -İtachi Uchiha x reader -Oneshots'tur