Bloom Alfea'dan Kovuluyor

697 47 39
                                    

Bayan faragonda valtor ve bloom'un konuşmalarını duymuştu valtor'un bloom'a aşık olduğunu da tabi
bloom her şeyi bitirmeyi düşünüyordu zaten bittiğine inanıyordu ama yanıldığı bir şey vardı hiçbir şey bitmemiş tam tersi işte şimdi her şey yeni başlıyordu.

•••

Bloom tam konuşacakken bayan faragonda elini yukarı kaldırır.

-Bayan faragonda: ağzını bile açma bloom her şeyi gördüm her şeyi duydum ikinizde hemen beni takip edin.

Bloom faragonda'nın dediğini yapıp faragondayı takip eder.
Valtor hiçbir şey yapmadan öylece bekler valtor'un gelmediğini gören bayan faragonda arkasını döner ve Valtor'a seslenir.

-Bayan faragonda: ikinizde dedim valtor.

Valtor ve bloom göz göze gelir. Valtor bloom'un yanına yaklaşır hep birlikte yürürler.

Faragonda'nın odasına geldikten sonra konuşmaya başlarlar.

-Bayan faragonda: seni defalarca uyarmıştım bloom beni hiç dinlemiyorsun.

-Bloom: ben çok üzgünüm bayan faragonda.

-Bayan faragonda: uzatmanın bir anlamı yok belliki birliktesiniz.

Valtor araya girer pişkin pişkin konuşur.

-Valtor: hayır değiliz ama bloom'u ikna edebilirsem olacak tabi (güler)

-Bayan faragonda: ben çok ciddiyim valtor sende ciddi olursan iyi olur.

-Bloom: düşündüğünüz gibi değil inanın bana.

-Bayan faragonda: sizi defalarca birlikte gördüm bloom sen olsan nasıl düşünürdün?

Daha önce gardenia'ya gittiğinde valtorla savaştığınızı, skyla ayrıldığınızda valtorla sarıldığınızı hatta stella'nın her şeyi görüp benden saklamaya çalıştığını,

Bahçede arkadaşların okula girerken valtorla konuşmanızı sonra sky'ın geldiğini her şeyi biliyorum.

Bloom ve valtor birbirlerine bakar.

-Bloom: bütün bunları nasıl biliyorsunuz?

-Bayan faragonda: bizi dışarda bekle bloom.

-Bloom: ama

-Bayan faragonda: bloom dışarı çık!

Bayan faragonda'nın sert tavrına boom çok şaşırır. Bayan faragonda bloom'a karşı hiçbir zaman bu kadar katı olmamıştı her zaman anlayışlı ve kibar davranırdı bu sefer gerçekten faragondayı kızdırmıştı.
Bloom daha fazla beklemeden dışarı çıkar.

-Bayan faragonda: hala aynısın hiç değişmemişsin valtor.

-Valtor: umarım sen değişmişsindir faragonda.

-Bayan faragonda: uzatmadan direkt konuya giriyorum.

-Valtor: eh iyi olur bu kadar çok dram miğdemi bulandırdı.

-Bayan faragonda: bloom benim çok değerli bir öğrencim bloom'u senin kuklan yapmana izin vermeyeceğim.

-Valtor: yalnız bir saniye benim kimseyi kukla falan yaptığım yok. Günahımı alma faragonda kırılıyorum.

-Bayan faragonda: Günahını mı almayayım? (Gülümser) valtor benimle oyun oynama!

Sihirli boyuttaki perilerin, cadıların hepsinde senin işaretin var hala emin misin kukla yapmadığına? ama merak etme bu yaptıkların cezasız kalmayacak.

Her neyse o ayrı bir konu onunda sırası gelecek.

Geçmişte yaşadıklarını ve bloom'un senin için ne kadar değerli olduğunu biliyorum ama...

Valtor BloomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin