Bayan faragonda: kovuldun bloom dışarı çıkabilirsin.
•••
-Bloom: yapmayın bayan faragonda lütfen bir şans verin.
-Bayan faragonda: benim yapabileceğim hiçbir şey yok bloom seni çok uyardım ama beni dinlemedin.
-Bloom: sizin yapabileceğiniz illaki bir şey vardır lütfen göndermeyin beni burdan.
-Bayan faragonda: herkes senden korkuyor bloom, valtorla işbirliği yaptığınızı ve burdaki perileri öldüreceğinizi düşünüyorlar.
Aileler telaşlı haklı olarak seni burda istemiyorlar.
-Bloom: gitmekten başka çarem yok mu?
-Bayan faragonda: malesef.
Bayan faragonda parmağıyla kapıyı işaret eder bloom çaresizce bayan faragondaya bakar.
-Bayan faragonda: çıkabilirsin bloom.
Bloom ayağa kalkar kapıyı açarken bayan faragonda'nın " bu sadece seni korkutmak içindi bloom her şey bir oyundan ibaret" diye söylemesini bekliyordu.
Bayan faragonda bloom'a seslendi
Bloom heycanladı" dayanamadı işte oyun olduğunu söyleyecek" dedi içinden halbuki faragonda'nın söyleyecekleri çok başkaydı.-Bayan faragonda: bu daha başlangıç bloom böyle devam edersen her şeyini kaybedeceksin.
Bloom kapıyı kapattı üzgündü, çok pişmandı kendisine o kadar çok kızıyordu ki
İşin kötü tarafı bu sefer durum farklıydı kendi isteğiyle gitmiyordu
ya da basit bir ceza değildi bu sefer gerçekten durum çok ciddiydi dönüşü yoktu.Bu kadar çok üzülmesinin en önemli sebebi ise birçok şey yarım kalmış olmasıydı;
Ailesinin nerde olduğunu öğrenecekti, ablasıyla vakit geçirecekti daha okuldaki ilk yılını bile tamamlayamamıştı daha kötüsü kızlara okuldan kovulduğunu nasıl açıklayacaktı.
Üzgün üzgün odasına çıktı odada ağlaya ağlaya eşyalarını toplamaya başladı o sırada kızlar geldi.
-Stella: her yerde seni aradık bloom sana anlatmamız gereken şeyler var herkes seni konuşuyor.
-Tecna: stella şimdi sırası değil! Bloom ne oldu bu halin ne?
-Stella: neden eşyalarını topluyorsun?
-Bloom: okuldan kovuldum.
Kızlar hep bir ağızdan bağırdılar.
Neee???
Stella bloom'u kolundan tuttu ve yatağın üstüne oturdular.
-Stella: her şeyi baştan anlatır mısın bloom nerdeydin okuldan neden kovuldun ne oluyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valtor Bloom
FantasyHer şeyini kaybetmişti valtor gücünü ,hafızasını, dostlarını ve daha nicelerini... Kaybettikleri yetmezmiş gibi birde intikam almak için çabalarken en yakın dostunun ihaneti her şeyi altüst etmiş ve bütün planlarını bozmuştu. Valtor'un intikam için...