Valtor bloom'un yanına yaklaşır ve elini bloom'un alnına koyar bloom'un gözlerini kapanır ve bloom hareketsiz bir şekilde orda yatar.
•••
Stella babası'nın söylediklerinden sonra ağlayarak salonu terk edip dışarı çıkar. Miusa ve brandon stella'yı yalnız bırakmamak için stella'nın peşinden giderler.
Flora,tecna ve layla bloom'un ortalıkta olmadığını farkederler ve bloom'u aramak için dağılırlar.
Flora stella'nın odasının yolunu tutar. Layla kalabalığın içinde bloom'u ararken tecna ise koridorlara bakar.
Flora stella'nın odasına girer ve bloom'u yerde hareketsiz bir şekilde yatarken görür.
-Flora: bloom ne oldu sana? Bloom lütfen uyan bloom!
Flora, bloom'un uyanmadığını görünce ağlayarak koridora çıkıp bağırır.
Layla ve tecna ağlama sesini duyup flora'nın yanına giderler.
-Tecna: flora, bloom'a ne oldu?
-Flora: bilmiyorum bloom'u uyandıramıyorum.
-Layla: diger kızlara haber vermeliyiz.
-Tecna: layla sen git kızlara haber ver biz florayla birlikte burdayız.
-Layla: tamam gittim bile.
•••
Stella ağlayarak konuşur" Kabus gibi bir gece babam nasıl böyle bir şey yapar inanamıyorum".
Miusa ne söyleyeceğini bilemez destek olmak icin stellaya sarılır o sırada layla stella ve miusa'yı bulur.
Layla ellerini beline koyar hızlı bir şekilde nefes alır verir.
-Miusa: ne oldu?
-Layla: bloom, bloom uyanmıyor.
-Stella- miusa: ne? Noldu blooma?
•••
Kızlar koşuşturarak stella'nın odasına giderler.
-Miusa: nasıl uyanmıyor ya?
-Stella: kızlar sakin olun belkide güzellik uykusuna yatmıştır.
-Layla: stellaaaaa!!!!!!
-Stella: tamam bir şey demedim.
Kızlar odaya girince bloom'un uyanık olduğunu görürler.
- Flora: bloom iyi misin ne oldu sana böyle?
Herkes bloom'a bakar.
- Bloom: ben...
Ben bilmiyorum hiçbir şey hatırlamıyorum.-Miusa: nasıl yani?
-Stella: nasıl bilmiyorsun bloom biri bir sey mi yaptı? Hatta bir dakika sen sen neden aşagıda degilde burdasın noluyor burda?
-Bloom: hatırlamıyorum niye geldim ne oldu hatırlamıyorum.
Kızlar şaşkın şaşkın birbirlerine bakarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valtor Bloom
FantasyHer şeyini kaybetmişti valtor gücünü ,hafızasını, dostlarını ve daha nicelerini... Kaybettikleri yetmezmiş gibi birde intikam almak için çabalarken en yakın dostunun ihaneti her şeyi altüst etmiş ve bütün planlarını bozmuştu. Valtor'un intikam için...