1. fejezet: Kicsi farkas 🐺

114 8 0
                                    

A vámpírok kegyetlen szörnyek, akik ártatlanok vérét szívják. A farkasok pedig embereket védelmező, hűséges bestiák.

" A kislány zokogva szalad keresztül a hatalmas kúrián egészen a nappaliig. A vérszag elborított mindent. A célhoz érve megtorpant. A vámpír tanács E-szintű mocskai voltak és már végeztek nemes szüleivel. Aztán felpillantva meglátta a tiszta vérűek szégyenfoltját. A félelem a csontjáig hatolt. A tiszta vérű gúnyos félmosolyt villantott, arcán csepegett a vér. Hátrált a kislány és farkas alakot véve indult neki a kijárat felé. Még hallotta, ahogy a vámpír nevet.

- Úgy, menekülj csak kicsi farkas!

A kicsi farkas kilométereket futott a sűrű hózáporban. Mikor ereje feladta nyüszögve kuporodott össze. Majd hirtelen pattant fel és morgott. Megérezte a tiszta vérű jelenlétét, de amint kicsit jobban megnézte csak egy fiatal fiút látott. Nála kicsit idősebb volt. Karmazsin vörös íriszei ragyogtak a fehér végtelenjében. Barnás haját pedig össze-vissza kócolta a szél. Letérdelt és fürkészve nézte a ciklámenes pillantást.

- Minden rendben van? Nagyon messzire jöttél el.

A fiú hangja bársonyos, meleg és megnyugtató volt. A kicsi farkas, lassan oda ment és a fiúhoz bújt. Aki felvette, kabátját köré vonva és hazavitte."

Vámpírok, soha ne engedd közel magadhoz őket! Ha még is magukhoz láncolnak egy életen át!

Farkas királynőWhere stories live. Discover now