Prešlo niekoľko dní od zápasu s Kaijo. Chalani tvrdo trénovali a pomaly ale isto sa stávali silnejšími. Našim cieľom je Vysokoškolský pohár. Na to, aby sme sa dostali na predkolá, nás čaká veľa silných súperov a tým najsilnejším z nich je Shutoku. Ale ešte pred tým, ako sa začneme sústrediť na tréning, musím všetkým vysvetliť, ako to bolo medzi mnou a Zázračnou generáciou.
,,Takže ty si sa pridala k Zázračnej generácii ako ďalší člen..." povedal Hyuga-senpai, keď som im svoj príbeh dorozprávala. ,,A začala si chodiť s Kisem..." Na všetko som len prikyvovala.
,,A ako si skončila na...?" ozval sa zo stany Izuki-senpai a jeho otázka ma trochu zaskočila. Všetci odrazu stíchli a ich pohľady smerovali všade inde len nie na mňa. Zhlboka som sa nadýchla.
,,Bola to nehoda na zápase, kde som mojim konaním zachránila dva ľudské životy." na konci som sa pousmiala.
,,Prečo..." odrazu sa za nami ozval Kagami s naštvaným pohľadom upreným na mňa. ,,Prečo si mi nič nepovedala?!" vyletel Kagami.
,,Hey, Kagami! Upokoj sa!" ohriakol ho Hyuga-senpai. ,,Čo je teba do toho?"
,,Ešte je tu jedna vec, ktorú vám musím povedať." poviem smerom k ostatným s vážnym pohľadom. ,,Kagami.... je môj nevlastný brat." poviem a ich tváre skamenejú.
,,HAAAA?!!"
-------------------------------------
,,Rozumiem." ozval sa Hyuga-senpai.
,,Už dosť bolo otázok!" zahlásila Riko. ,,Musí to byť pre teba nepríjemné hovoriť o minulosti." povedala sklesnuto Riko. Pokrútila som hlavou s jemným úsmevom. ,,Dobre, dosť bolo rečí! Ide sa trénovať!"
,,Haaai!!" všetci zahlásili.
Neviem prečo, ale z nejakého dôvodu som sa cítila lepšie, keď som im o tom povedala. Tréning prebiehal ako zvyčajne. Chalani sa čím ďalej tým viac zlepšovali. Mala som z nich radosť, hlavne s Kuroka a Kagamiho. Keď som ich tak pozorovala, odrazu sa vedľa mňa objavila neznáma postava.
,,Darí sa im celkom dobre, všakže?" prehovoril vysoký chalan s hnedými vlasmi a milým úsmevom.
,,Um.... Kto ste?" opýtala som sa neznámeho chalana a skoro som si vykrútila pri tom krk ako som sa na neho dívala.
,,Kiyoshi!" skríkol Hyuga-senpai. Akonáhle sa ozval senpai, všetci sa v tom momente zhromaždili okolo mňa a toho chalana menom Kiyoshi.
,,Dlho sme sa nevideli. Rád vás opäť vidím." povedal so širokým úsmevom.
,,Nemal by si ešte odpočívať? Čo robíš na tréningu?" odrazu k nám prišla Riko s nie veľmi nadšeným pohľadom.
,,Prišiel som vás len pozrieť, ale myslím, že nabudúce by som sa mohol zapojiť aj ja. Musím už začať, aby som vás dohnal, pretože moja kondície je asi na nulovej hodnote, hahaha..." povedal a začal sa smiať.
,,Kto to je?" opýtal sa Kagami s nechápavým pohľadom.
,,Oh, máme tu aj nejakých prvákov ako vidím. Takže sa predstavím... Moje meno je Kiyoshi Teppei." povedal so širokým úsmevom.
,,Kiyoshi je tiež ten, ktorého nazývame esom Seirinu." dodal Hyuga-senpai.
,,Takže on je eso, huh? Ale jeho fyzické hodnoty sú rozhodne nestále. Musel mať v minulosti nejaké vážne zranenie..." pomyslela som si s vážnym pohľadom keď som ho s mojimi očami skenovala od hlavy až po päty.
,,A táto mladá slečna je kto?" odrazu sa jeho pozornosť obrátila na mňa.
,,To je Yuno, Kurokova sestra." povedala Riko a opäť boli všetky oči na mne.
YOU ARE READING
Život so Zázračnou generáciou 2 (KnB)
FanfictionTesne pred koncom školského roka na Strednej Škole Teiko sa stala tragédia, ktorá zasiahla všetkých členov "Zázračnej generácie". Kuroko a jeho sestra Yuno spoločne odídu na Súkromnú Vysokú Školu Seirin kde obaja plánujú začať odznova. To však Yuno...