Bay Dahi'nin arkadaşı

1.4K 118 39
                                    


3. kişinin bakış açısı:

Clint Tony'den intikam almaya kararlıydı ve aynı zamanda Tony'nin son zamanlarda aptal gibi sırıtarak mesajlaştığı kişiyi de merak ediyordu. Bu yüzden Tony'nin telefonunu gizlice almaya karar verdi. Tony laboratuvarda oturup kıkırdayarak çocuğun ona anlattığı komik okul maceralarına bakıyordu. Clint sessizce arkasından yaklaştı ve birden telefonu elinden çekti. Tony arkasına baktığında ve Clint'i kendi telefonuyla Yavru Örümcek ile yaptığı mesajlaşmaları okurken gördü.

Öfkeyle sandalyesinden kalktı ve Clint bunu gördüğünde arkasını dönüp aynı anda mesajları okuyarak uzaklaşmaya başladı. Tony kanepeden atladı ve Clint'i takip etti. Clint kısa bir koşudan sonra bir havalandırma deliğine girmişti ve bu Tony'i daha da sinirlendirdi.

T: Clint seni kuş turşu karışımı beyinli telefonumu geri ver hemen!! Ayrıca çocuğa mesaj atmaya da çalışma!

C: Çok beklersin cocacola şişesi!

Clint havalandırmalarda emeklerken seslendi ve Tony sinirle havalandırmaya girip Clint'in arkasından emeklemeye başladı.

Tony'nin bakış açısı:

Tanrım burası tozlu! Clint her gün burada nasıl emekliyor. Clint demişken birisi birazdan kuş kavurma olacak ve onu yanında turşu ve kolayla yiyeceğim! Emeklememi hızlandırdım ve Clint'e biraz daha yaklaştım. O da mesajları okuyarak emeklemesini hızlandırdı ve sonunda aşağı atladı anlaşılan havalandırmaları adı gibi biliyor. Peşinden atladım ve telefonumu hemen elinden çektim ve tüm ekibin televizyonun karşısındaki koltukta oturup bize baktığını fark ettim.

S: Noluyor

C: Tony kendine bir yavru örümcek bulmuuuuş

Clint sırıtarak cevapladı ve herkes bana baktı

N: Bu ne demek

C: Tony son zamanlarda aptalca gülümseyip biriyle mesajlaşıyordu ya onu buldum: 15 yaşında Tony'nin ona verdiği yavru örümcek lakaplı bir çocuk. Anlaşılan Tony'i babaya çevirmiş ve herkesi bir ebeveyne çevirebileceğine eminim... seni bile Nat

Nat ve Pepper aynı anda heyecanla cevapladı ''Bana numarasını ver''

T: Hayııır!!!!!!!!!!!!

Clint herkesle birlikte gülüp telefonunu çıkardı ve bir şeyler yazdı büyük ihtimalle onlara çocuğun numarasını gönderiyordu.

Peter'ın bakış açısı 5 dakika önce:

Yatağımda oturup Bay Dahi'ye bugün okulda yaşadığım komik bir olayı anlatıyordum: Öğretmen derste uyumuştu ve ağzından salya akıyordu ve bazı çocuklar kağıttan uçak yapıp onu salyanın üstüne doğru uçurup oraya yapıştırmaya çalıştı -biri başarılı oldu-. Bay Dahi bunu ona anlattığım uzun paragrafı okurken bekliyordum. 1 buçuk haftadır mesajlaşmaya devam ediyoruz ve bu ikimiz içinde gerçekten büyük bir eğlence kaynağı. Sıkıldığımızda sürekli birbirimize mesaj atıp olan bazı şeyleri anlatıyorduk.

Bay Dahi'den bir mesaj aldım:

Bay Dahi:

Hey! :)))

Yavru Örümcek:

*nefes nefese* Sen kimsin ve  bay dahiye ne yaptın?!! 😱

Bay Dahi:

O olmadığımı nereden anladın

Yavru Örümcek:

Aslında sadece dalga geçiyordum çünkü bay dahi asla bir ifade yada emoji kullanmaz

Ama dur bir dakika gerçekten o değil misin?

Bay Dahi:

Hayır

Ben bay sözde dahinin bir arkadaşıyım

Yavru Örümcek:

Ehehehe

Çok memnun oldum

Bay Dahi:

Bende

Konuşmayı çok isterdim ama bay dahi telefonunu gizlice aldığım için beni yakalamaya çalışıyor ve adımlarını hızlandırıyor!

Sonra konuşuruz işte numaram

*** *** ** **

Yavru Örümcek:

Hoşçakal bay dahinin arkadaşı!

Yanlış Numara Çocuk (Yavaş Güncellemeler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin