"Mä..."

119 2 0
                                    

⚠️⚠️⚠️
JOONAKSEN POV:
En ollut juonut yhtään illan aikana en tiedä miksi, mutta päästiin kuitenkin Y/n:nän kanssa minun kyydillä meille. Ajattelin automatkan vain y/n:nää kuin ihana hän on, kaunis, söpö, ihan kaikkea.. hetkonen Joonas täähän alkaa vaikuttaa siltä että todella tykkään y/n:stä. No musta vähän tuntuu että voisin kertoa y/n:lle tunteistani kun pääsemme kotiini, haluan vaan niin kovasti hänen tietävän kuinka paljon suorastaan RAKASTAN häntä. Vaikka tosin olemmekin tunteneet vähän aikaa mutta en vain voi tunteilleni mitään.

Y/N:IN POV:
Pääsimme Joonaksen kodin pihaan, pakko myöntää että hänen talonsa on älyttömän kaunis. Mietin aina välillä Joonasta, olin todella ihastunut siihen.. En vain uskaltanut kertoa tätä hänelle, sillä pelkäsin että Joonas ei oikeastikkaan tuntisi samoin.
Joonas avasi kodinsa oven ja hänen kotinsa oli sisältäpäin vielä kauniimpi mitä oletin. Siellä oli puhdasta.
Joonas tarjosi minulle iltapalaa ja söimme yhdessä pöydän äärellä.
"Noh mulla on sulle vaihtoehtoja, sä voit nukkuu sohvalla, patjalla, tai mun vieressä mutta se on ihan pari sänky että sitä ei tarvi pelätä että joutuisit oleen mussa kii😂" Joonas naurahtaa. Halusin kyllä nukkua hänen vieressään mutta ehkä kuitenkin nukun sohvalla. "Mä voin nukkua vaikka sohvalla" Vastasin tuolle pörröpäälle joka vei astiat pois.

JOONAKSEN POV:
"Okei no tuon sulle kohta peiton ja tyynyn mutta katottaisko eka vaikka joku elokuva, jos siis haluut" kysyn tuolta ihanalta ihmiseltä joka katsoo minua kun tiskaan. "Juu voiaanhan me" Y/n sanoo hymyillen samalla kun katsoo minua. Menimme molemmat sohvalle ja valitsimme elokuvan. Katsoimme elokuvaa jonkin aikaa kunnes päätin että nyt mä kerron sille mun tunteista en voi pidätellä enään.
"Hei Y/n.." sanon varovasti ja hän kääntää katseensa minua päin. "..tuotah anteeks että sanon tän jo näin aikasin mutta, en voi enää pitää mun tunteita siällä, mun on pakko kertoo tää sulle mutta mä vaa RAKASTAN SUA. Vaikka ollaan tunnettu vähän aikaa mutta silti, sun hymy ja kaikki." Ei vittu Joonas sä todella teit sen.

Y/N:IN POV:
Kertoiko Joonas juuri minulle hänen tunteistaan minua kohtaan?? Miksi mulla on näin paljon perhosia vatsassa. Yhtäkkiä nään kun tuon ihanan pörrötukkaisen silmistä alkaa valumaan kyyneliä. Halaan tätä ja silitän hänen pehmeitä hiuksia. "Joonas, mäki rakastan sua. Mä haluun olla sun kanssa, mietin sua koko tuon automatkan!"
Joonas nostaa katseensa ja suutelee minua. Perhoslauma vatsassani villiintyy entisestään.
Päätinlopulta nukkua Joonaksen vieressä, sillä olimmehan me nyt yhdessä, ja hänen vieressä oli vain TODELLA turvallinen olo.

Bc&säWhere stories live. Discover now