Kaikkea sitä sattuu.

102 1 0
                                    

Y/N:IN POV:
Heräsin aamulla siihen kun kirkas auringon valo tuijasi minua silmille. Avasin silmäni ja aloin hätääntyä kun en nähnyt Joonasta misään. Uskomatonta Y/n oot ollu vasta päivän Joonaksen kanssa ja olet ihan umpi rakastunut, niin pahasti että hätäännyt kun yhtä ei näy missään. Päätin kuitenkin mennä katsomaan onko Joonas keittiössä tai olohuoneessa. Avasin makkarin oven ja naamalle pöllähti ihana kahvin tuoksu. Mutta katseeni silti kiinnittyi vain tuohon yhteen ihanaan pörröpäähän joka oli tekemässä aamupalaa. "Huomenta rakas, nukuitko hyvin" tuo ihana pörröpää kääntää päänsä ja antaa suukon poskelleni.
"Huomenta, ja todella hyvin🥰" vastasin tälle hyvin iloisena.

JOONAKSEN POV:
Heräsin Y/n:nää aikasemmin joten päätin silittää hänen hiuksiaan hetken. Sen jälkeen lähdin tekemään aamupalaa molemmille.
Mielessäni pyöri taas vain y/n, olin umpi rakastunut. Yhtäkkiä kuulin kun makkarin ovi avautui ja ovella seisoi söpön, mutta väsyneen näköinen y/n. "Huomenta rakas, nukuitko hyvin?" kysyin ja annoin suukon hänen ihanan sileälle poskelle. "Huomenta, ja todella hyvin" hän vastasi ja otti kahvikupin ja kaatoi itselleen kahvia. "Mentäiskö tänään käymään studiolla?" kysyin innoissani, sillä haluaisin kovasti päästä kertomaan pojille uutiset.
"Mennään vain." tuo hiukan väsynyt mutta ihana ihminen vastasi. Samalla katsoin puhelintani ja jätkät olivat pommittaneet hetu aamusta viesteillä.

RYHMÄN NIMI ON "JÄTKÄT"

JÄTKÄT:
Jh-Tänää voitas kokoontuu studiolle, ja porkki ota se y/n mukaa voitas hengaa senki kaa tänää.
T-monelta
O-käyy
Jp-joo aiko tulla.
A ja n- juu
Jh-nähää vaik klo 13.00 studiol.
Kaikki-ok

Y/N POV:
Kello oli 11.00. "Hei rakas, mietin että haluisiks käyttää mua kotona kun haluisin vaihtaa puhtaat vaatteet, ja meillä ois vielä aikaa" kysyin vähän ujostellen. "Tottakai voin, lähetään vaikka heti." Tuo pörröpää vastaa, ja lähdemme heti.
Pääsimme minun luokse ja käskin Joonaksen odottaa vaikka olohuoneessa. Vauhdoin vain perus t-paidan ja revityt farkut.
"wow sä näytät hyvälle!" tuo flirttaileva kitaristi sanoo sohvalta. "kiitos, sä taas näytät komeelta ja söpöltä, niinku aina.🥰" kömmin tuon pörrötukkaisen kitaristin kainaloon ja olimme siinä jonkin aikaa. Sitten lähdimme studiolle päin ja kun pääsimme studiolle....

Mitäköhän siellä tapahtuu🥲

Bc&säWhere stories live. Discover now