(VAIHAN TÄS NYT SILLEE ESIM Y/N:NIN NÄKÖKULMA YMS)
Y/N:NIN POV:
Keikka loppui ja olin niin onnellinen etten kestä! Vihdoin näin pojat livenä pitkästä aikaa.
Yhtäkkiä kuulen takaani "Hei oota, sinä siinä!"
En kuitenkaan kiinnittänyt tähän huomiota sillä ajattelin että hä ei tarkoittanut minua.
Yhtäkkiä tunsin kun joku kosketti olkapäätäni ja oli erittäin hengästynyt. Käännyin ja huomasin että Joonas oli takanani "JOONAS?!" olin ihan innoissani ja samalla hämmentynyt.
"Anteeks jos säikäytin!😅" Joonas sanoi vieläkin erittäin hengästyneenä "E-et sä säikäyttäny pahasti, mutta oliks sulla jotain vai?" kysyin nauraen ja vieläkin hieman hämmentyneenä.
"Joo, siis ollaan nähty sut ig:sä parikin kertaa ja ilmeisesti oot fanittanu meitä jo 5vuotta ja nyt tunnistin sut tossa eturivissä niin ajattelin et haluisiks vaikka tulla käymää bäkkärillä?"
MITÄ IHMETTÄ KYSYIKÖ JOONAS PORKO MINUA JUURI HEIDÄN BÄKKÄRILLE!?
"N-no siis v-voinhan mä😁" sanon innostuneesti ja halasin tuota pörröpäätä edessäni.JOONAKSEN POV:
Juoksin tuon tytön luo jonka olimme jätkien kanssa nähty pari kertaa instassa. Huusin hänelle mutta hän ei tainnut kuulla. Sain hänet loppujen lopuksi kiinni ja sain myös kysyttyä asiani ja hän vastasi.
Olimme kävelemässä bäkkärille ja kun olimme "teltan" ovi aukolla Joel huutaa "JOONAKSELLA ON JOKU MUIJA TÄÄLLÄ"
Sain taas hävetä.. "No ei ole" jouduin sanomaan hieman nolostuneena.Y/N:NIN POV:
Pääsimme poikien "telttaan" siellä oli paljon juomia, sohvia, kaikkea mitä bäkkärillä tarvitsee. Kun astuimme sinne sisään nöin vain Joelin avaamassa bissepulloa ja muita ei näkynyt. "JOONAKSELLA ON JOKU MUIJA TÄÄLLÄ" Joel huusi tuo pullo kädessään. Naurahdin vähän ja katsahdin joonasta ja sen jälkeen taas Joelia "No ei ole" vastasi tuo pörröpää vieressäni" Istuin lähimmälle sohvalle minkä näin, jalkani olivat niin puutuneet että oli pakko jo istua.
"Niin siis oon y/n ja joonas kerto että olitte nähny mut instassa ja päätti kysyä mua tänne ku tunnisti mut😅" sanoin pienesti nauraen ja joonas istahti viereeni.
"Aaa nyt mä muistan, joo joo, jos oikein käsitän niin sähän soitit vissiin pianoo?" joel kysyy vieressä olevalta sohvalta.
"Jooh, en oo tosin mikään erityisen hyvä mutta ihan ok kai😂" sanoin vähön jännittyneen oloisena. "Mutta sähän oot ihan sika hyvä niitten sun ig stoorien perusteella😄" Joonas sanoo ja lähtee etsimään muita jätkiä. Minä taas jäin juttelemaan Joelin kanssa niitä näitä.JOONAKSEN POV:
Lähdin etsimään muita poikia, kuulin ääntä läheiseltä rannalta ja kas kummaa siellähän ne olivat. "Jätkät tulkaa tänne, meil on vieras!" huudan näille ja he tulevat. Mietin kokoajan miksi minulla oli kauheasti perhosia vatsassa kun olin y/n:än lähellä.. Hetkonen, tykkäänkö mä siitä.. no ehkä vähän.
Pääsimme jätkien kanssa takaisin "telttaan" ja näin kun Joel ja Y/n juttelivat ja y/n:kin oli saanut pullon avattua.
"okei jätkät, tässä on Y/n se jonka osaa soittaa pianoo ihan SUPER hyvin." Esittelin y/n:nin jätkille ja jonkin ajan päästä aloimme pelaamaan pullon pyöritystä.OLLIN POV:
Olimme teltassa ja juttelimme mukavia. Sitten sain idean että pelataan pullon pyöritystä ja se sopi kaikille. Pyöräytin pulloa ja se osui Aleksiin. "Okei Aleksi totuus vai tehtävä?"
"Ööh vaikka tehtävä😄" Aleksi sanoi hiemän jännittyneesti. "Okei no en tähän hätään keksi mitää ihmeellistä nii juo tää niin nopeesti ku pystyt" Sanoin hieman mietteliäänä ja ojensin Aleksille bisse pullon. Aleksi joi sen ja seuraavaksi hän pyöritti pulloa, se osui y/n:iin.
"Y/n totuus vai tehtävä?" Aleksi kysyy innoissaan. "Vaikka totuus." "Y/n sanoo vähän mietteliäänä. "Noh onko sulla ihastusta?" Aleksi kysyy uteliaana. "No ehkä saattaa ollakki mutta en kerro kuka😂" Y/n naurahtaa ja silloin päätin pyytää Y/n:nää sivuun. Kävelimme teltan nurkalle. "Musta vähän tuntuu että Joonas on kiinnostunu susta😆" Sanon uteliaana, Y/n jähmettyy ja punastuu hieman "Mistä sä voit sen tietää?😳" Y/n kysyy hämmentyneenä. "No etkö muka ite nää miten se kattoo sua, mutta tykkääks sä siitä?" Kysyn vähän jopa kiusoitellen. "No okei, ja no ehkä vähän MUTTA LUPAA ETTET KERRO SILLE!" Y/n sanoo hieman hermostuneena.Y/N:IN POV:
Kerroin juuri Ollille että tykkään Joonaksesta. Noh mutta luotan Olliin ja siihen ettei hän kerro siitä kellekkään. Katsoin kelloa ja huomasin että olin ajat sitten myöhästynyt bussista jolla minun piti mennä kotiin. "Öh tuota sori jos kysyn mut pääsiskö jollekkin teistä täksi yöksi ku saatoin tuota missata mut bussin.." kysyn hiukan nolostuneena. "JOO.. s-siis joo, pääset mun luo, asun lähimpänä" Joonas sanoo heti ja huomaan kun hän punastuu. "Noh voitasko me jo mennä kun mua väsyttää jo semi paljon.." kysyn ujosti.
"Tottakai voidaan mennä" Joonas sanoo ja ottaa kädestäni kiinni ja sattaa autolleen.
Kello oli jo 22.00. Mietin koko automatkan sitä miten kiva päivä minulla oli ja kuinka onnellinen olin kun sain tutustua jätkiin.
Huikattiin muille vielä heipat ennen kun lähdettiin paikalta.
YOU ARE READING
Bc&sä
FanfictionLAITAN AINA "⚠️⚠️" JOKASEN SIVUN ALKUUN MIKÄ SAATTAA SISÄLTÄÄ JTN MISTÄ KAIKKI EI TYKKÄÄ! Olet normaalisti Bc:n keikalla, mutta se mitä tapahtui...?