Voi vittu:D

97 1 0
                                    

JOONAKSEN POV:
Astuimme y/n:in kanssa studion ovesta sisään.
"Hei oota siinä." sanon y/n:ille joka vaikutti olevan hiukan jännittynyt. Kävelin studion olohuoneeseen missä jätkät olivat.
"Voi vittu jätkät, pistäkää nyt paidat päälle :D!"
Huutonauroin näille kun näin että he painivat keskenään. "Joojoo, hetkonen missä se y/n on?
Olli kysyy hengästyneenä. "Se tulee heti kun teillä kaikilla on paita päällä!😂" naurahdin ja odotin että he saivat puettua.
Lähdin hakemaan y/n:ää etteisestä ja hänkin vain nauroi, ihanasti.

Y/N:IN POV:
Joonas tuli hakemaan minut olohuoneeseen ja ilmeisesti kuitenkin huomasi että olin vähän jännittynyt. "Ei mitään hätää ota ihan iisisti" tuo ihana pörröpää halaa minua ja samalla meitä vastaan tulee kukas muukan kun Joel.
"JOONAS HALAILEE TÄÄLLÄ Y/N:IÄ, OISKO TEILLÄ MEILLE VÄHÄN KERROTTAVAA😉"
Joel huutaa muille jätkille.
"No mennään nyt ensin istumaan niin kerrotaan sitte" Joonas vastaa naurahtaen.
Tässä vaiheessa huomasin että jännitykseni alkoi jo hävitä.
"Noh kertokaas nyt onkos teillä jotain meneillään?" Joel kysyy innokkaana.
Katsoin Joonasta ja Joonas minua. Nyökkäsin hänelle pienesti.
"No me ollaan yhessä." Joonas sanoo ja ottaa minut syliinsä. "ONNEE!!" Muut huutavat.
"No hei pitäiskö meijän lähtä baariin teijän kunniaks, ei jaksa treenata." Joel kysyy innoissaan ja katsoo meitä. "ihan sama mulle, onhan siitä pitkä aika ku viimeks kävin baarissa" Vastasin. "Noh lähetääs sitten!" Joel juoksi etteiseen laittamaan kenkiä.
Menimme baariin mikä oli ihan naapurissa.
Juttelimme niitä näitä kaikki olivat jo humaltuneina paitsi minä, Olli ja Aleksi.
"Hei mä meen käymään vessas tuun sit takas!" jouduin huutamaan Pojille koska musiikki oli kovalla. Lähdin vessaan ja kun tulin sieltä huomasin Joonaksen jonkun toisen muijan kanssa suutelemassa. Tiesin että Joonas on sekaisin humaltuneena, mutta silti uskoin ettei hän siltikkään tekisi tuollaista. Sydämmeni särkyi samantie, huomasin kun Joonas kääntää katseensa minuun sen jälkeen muut pojat myös. "J-Joonas m-mä.." Sanoin ääni väristen ja juoksin ulos baarista lähimmälle penkille.
Itkin, itkin ja itkin.

OLLIN POV:
Huomasin yhtäkkiä kun Joonas suuteli jonkun toisen muijan kanssa. "JOONAS MITÄ VITTUA SÄ TEET, SÄ OOT Y/N:IN KANSSA!"
Huusin tuolle taliaivolle. Ja tietenkin Y/n näki kaiken. Joonas ei sanonut sanaakaan. "VITTU SÄ OOT TÄYS KUSIPÄÄ!" Huusin Joonakselle.
Lähdin juoksemaan ulko-ovelle ja yritin etsiä Y/n:iä. Yhtäkkiä huomasin kun hän istui yhden katoksen alla itkemässä. Juoksin tuon luo ja otin hänet halaukseen. "Hei, kyllä kaikki vielä järjestyy. Mä lupaan, mitä jos mentäis vaikka mun luo rauhoittumaan ja katotaan huomenna mitä tehdään?" kysyin y/n:ältä joka nyökkäsi.
Lähdimme minun luokseni ja kun saavuimme perille y/n kertoi minulle kuin paljon hän luotti Joonakseen ja kuinka paljon hän rakasti sitä. Lopulta y/n nukahti sohvalleni ja peittelin hänet ja lähdin itsekkin nukkumaan.
Aamulla heräsimme ja söimme aamupalaa.
"Hei mentäiskö käymään studiolla niin voisit puhua Joonakselle ja mullakin ois sille kyllä vähän asiaa kasvotusten." kysyin y/n:ältä jonka silmät olivat ihan punaiset koska oli itkenyt todella paljon. Y/n kuitenkin nyökkäsi. Ihme kyllä. Päätimme lähtä studiolle melkein saman tie aamupalan jälkeen. Astuimme studion ovesta sisään ja huomasin Joonaksen olo-huoneen sohvalla tuijottavan puhelinta. "Joonas sä tuut nyt käymään tuolla!" sanoin hänelle hermostuneena ja osoitin hänelle minun omaa huonetta. Y/n näytti siltä että alkaisi itkemään, mutta se oli ymmärettävää. Halasin y/n:iä ja sanoin että menee odottamaan olo-huoneeseen.

JOONAKSEN POV: ⚠️Viiltely⚠️
Olin mennyt studiolle nukkumaan ja aamulla en ensin muistanut mitä tapahtui, mutta sitten päässäni valkeni ja aloin itkeä. "VOI VITTU JOONAS SÄ OOT IDIOOTTI, MITÄ SÄ OOT MENNY TEKEMÄÄN Y/N:ILLE" sanoin itselleni mielessä. Rakastin y/n:iä liikaa, vihasin itseäni. Haluaisin että en olisi tehnyt tuota hänelle. Yhtäkkiä kuulin studion oven avautuvan ja siellä seisoi Olli ja y/n.
Katsoin y/n:ää ja näin että hän oli todella rikki. Niinkuin minäkin. "Joonas sä tuut nyt käymään tuolla!" Olli lähes huutaa minulle ja osoittaa omaa huonettansa. Y/n meni istunaan sohvalle ja myös taisi itkeä.
Menimme Ollin huoneeseen ja tiesin mitä tulee käymään. "Tajuutko kuin vitun paksasti sä teit y/n:älle. SE VITTU RAKASTAA SUA ENEMMÄN KU ITTEENSÄ JA SÄ TEET SILLE VITTU NOIN, SE LUOTTI SUHUN IHAN HELVETISTI!" Olli huusi minulle ja aloin itkeä samantie. "M-MÄKI RAKASTAN SITÄ KADUN SITÄ MITÄ TEIN!" Nostan hihani ylös "TEIN NÄÄKI SEN TAKIA ETTÄ VIHAAN ITTEENI, MÄ OON VITUN IDIOOTTI MÄ RAKASTAN Y/N:ÄÄ MUTTA SE TUSKIN ENÄÄ MUA!" Purskahdan valtavaan itkuun ja huomaan kul Olli tuojottaa kädessäni olevia viiltojälkiä. "S-sä taidat oikeesti ymmärtää mitä teit." Olli halaa mua ja kuiskaa "mee puhumaan y/n:älle ja lupaa mulle yks juttu" huomasin Ollin äänestä että hän oli huolestunut. "N-no" sanoin tälle itkukurkussa. "Älä jooko satuta ittees enää" Olli sanoo ääni väristen ja halaa minua tiukasti. Lupasin Ollille ja sen jälkeen juoksin huoneesta y/n:än luo ja halasin häntä. Han vastasi halaukseeni. Unohdin kääriä kuitenkin hihani ja y/n huomasi ne. "J-Joonas miks sä oot viilelly!" hän kysyy itkien ja halaa minua. "Mä kadun sitä mitä tein. Mä rakastan sua likaa, ja tajusin kuin paskasti tein sulle ja no sit vihasin itteeni!" sanoin itkien ja ääni väristen.
"Joonas mä annan sulle anteeks, mäki rakastan sua ja lupaa ettet ikinä enään viiltele, vaan puhu mulle suoraan!" y/n todella sanoi että rakasti minua vielä silloin tunsin hymyn suussani ja lopulta onnenkyyneliä. Suutelin y/n:ää ja lupasin hänelle kaiken mitä hän sanoi.

Y/N:IN POV:
Olimme loppu päivän studiolla, ja kaikki muutkin tuli ja selitettiin heillekkin koko juttu.
Illalla menimme Joonakselle ja katsoimme leffaa. Yhdessä vaiheessa Joonas sammutti tv:n ja rupesi suutelemaan minua. Perhoset vatsassani villiintyi. Sitten Joonas kuiskasi "Pitäiskö meidän mennä nukkumaan, näyttää että nukahdat kohta." hän naurahtaa söpösti. "juuh, voishan sitä." suutelin Joonasta ja menimme molemmat nukkumaan. Joonas otti minut tiukkaan halaukseen ja nukahdimme molemmat aika nopeasti.

Bc&säWhere stories live. Discover now