○Armin ile deniz kenarında kitap okumak○

92 4 1
                                    

Bu bölüm biraz kısa olucak çünkü çevirmenlik yapıyorum ve bu hafta yoğunum 

seviliyonuz

"Son bölümü bitirdin mi?" sordu yumuşak sesiyle.

"Hm?"

"Son bir kaç dakikadır okyanusa bakıyordun da bitirdiğini sandım." Armin devam etti.

"Oh- Bu doğru." Bakışlarını kucağındaki deri kaplı kitaba çevirdin. "Neredeyse bitirmek üzereyim."

Armin neşelendi ve okuduğu kitabın kapağını kapadı. Kafasını omzuna koydu, sen son paragrafı okurken sana eşlik etti.

"...o- kötü falcı tarafından kaçırılıyor mu??" Hırçınca kitabın sayfasını çevirdin ama kitabın sonuna varmıştın.

İnanmaz bir tavırla kafanı salladın. "Hayır, olamaz! O aşık olduğu insanla olmalıydı ve kitap böyle bitmeliydi!"

Armin hafifçe güldü, nefesi boynunu gıdıklamıştı.

Sarışın çocuk doğruldu ve az önce okumayı bıraktığı kitabı okumaya döndü.

Kıkırdamasını bastırdığını farkettin. Kafanı ona çevirip ona baktın. Sonra okuduğu kitaba baktın. 

Kapağı az önce bitirdiğin kitaba çok benziyordu sadece başka bir renkteydi. Başını eğdin ve Armin'e yanaştın. 

"Yoksa o-"

"Az önce okuduğun kitabın ikincisi mi? Evet o." Sarışın çocuk sırıttı.

"...Benimle okumak ister miydin?" Dedi Armin.

 Gözlerine derince baktın. Oh o kadar büyüleyicilerdi ki. (ki ayrı yazılıyordu burada dimi lan? Kafanı çalıştır natalina yok gece 3te yazarsan böyle oluyor.)

Onun gök mavisi gözleri senin bütün dikkatini çekmişti. Ona huşu içinde bakıyordun. Sanki büyüsü altında hipnoz olmuş gibi.

"... İyi misin?" sesi seni gerçeğe döndürmüştü. " Ah evet! Y-yani tabii o-olur."

"Tamam! O zaman daha yakınlaşmak ister miydin? D-daha iyi duyabilmek için tabii." Yüzü kızarırken kekeledi.

Kafanı olumlu anlamda sallayıp ona yanaştın.

İkiniz kitabı okuyarak bir kaç saat geçirdiniz.  Armin son paragrafı okurken durdu ve durdu ve seni ona bakarken yakaladı.

"Hassiktir, onu izlediğimi farketti." 

Onun bir şey demesini bekliyordun ama o gülümseyip okumaya devam etti. 

"Ve en sonunda birlikte olmuşlardı." Gülümsedin, Armin kitabı kapadı ve gün batımına baktı. Bir sürü güzel renk karışımı gök yüzünü boyuyordu. 

Kısa bir süre sonra güneş batmıştı ve ay ortaya çıkmıştı.

Armin'in ayağa kalkıp bütün eşyalarını topladığını farketmemiştin bile. Sen gün batımına odaklanmışken yapmış olmalıydı.

Armin elini uzattı, elini tutup ayağa kalktın.

Yürüyüşünüz bir kaç dakikası sessiz geçti ama arkadan gelen dalga sesi ortamı gergindense rahatlatıcı yapmıştı.

"Seninle okumayı seviyorum." Armin sessiz atmosferi bozmuştı.

"...Bende." Gülümsedin, elini tutttun. Hazırlıksız yakalanmıştı ama zamanla rahatladı.

"Siz ikiniz! Yumuş yumuş olmayı bırakın. Gitmemiz gerekiyor." Arkadaşınızın seslenişini duydunuz. Ve bu ikinizin ellerinizi ayırmanızı sağladı.

"Aferin Eren anlarını mahvettin." Başka bir arkadaşının sesini duydun.

Armin'in ellini tuttuğunu hissettin.

"Benimle okuduğun için teşekkürler." fısıldadı ve ekledi "Yarın yine okumak ister misin?"

Omzuna eğilip koluna sarıldın.

"Güzel olurdu."

.

.

Selaaaamm gece 3te attım yorgunum ıdsfkcjasdhzcızu neyse umarım beğenmişsinizdir!♥

Selaaaamm gece 3te attım yorgunum ıdsfkcjasdhzcızu neyse umarım beğenmişsinizdir!♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

^417 Kelime^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

^417 Kelime^

Aot one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin