○Erwin bir sevgililer günü randevusu hakettiğini düşünüyor ;)

75 5 0
                                    




Bir ağaç kütüğüne oturup ne kadar yalnız olduğunu düşünüyorsun. Burada diğerleri sohbet ediyor ve aptalca şeyler yapıyor (her zamanki gibi) ve Levi'nin çay almak için yanından geçtiğini gördün. Erwin'in sana doğru geldiğini görmek için arkanı dönüyorsun ve herkesin serin günün tadını çıkarmasını izlemek için dönüyorsun. Hızla sana doğru hareket eder ve omzuna vurur ve aklından ne geçtiğini sorar. Sessizce orada oturuyorsun ama beden dilinizi okuyor ve çimlere oturuyor. "Sevgililer günü hakkında düşündüğünüzü görüyorum, sorun değil, çoğumuz  öyle yapıyoruz" diyor. Şaşkınlıkla ona bakarsın ve geceyi nasıl geçireceğini düşünmek için arkanı dönersin. Gülümeyen ve her zamanki gibi oynayan Jean, Sasha ve Connie'ye bakıp özlediğiniz tüm insanları düşünüyorsun. Erwin ayağa kalkıp gökyüzüne bakıyor ve sevgililer gününün tadını çıkarmayı ne kadar çok istediğini, tüm bunların nasıl yapıldığını söylüyor. Genç bir yetişkin olduğunu unutupS
,sana bakar ve ikiniz de bakar ve utangaç ama kendinden emin bir şekilde "Sevgililer gününü benimle geçirmek ister misin?" dersiniz . Şok içinde bak ve uzağa baktın. Dönüp ona bakıp tabii ki dedin ve ayağa kalkıp onu yemek hazırlamak için karargaha kadar takip ettin. Bir tepede yiyecek ve battaniye ile buluşup alanı kuruyorsunuz. Oturup ve gülümseyerek yemek için bir sandviç alın ve Erwin'in okuduğu bir kitabı çıkarıp sandviç yerken yüzüne bakın. Başını salla ve gün batımına baktın ve sandviçini bitirdin. Bir süre sonra Erwin seninle dans edip edemeyeceğini soruyor. Atıştırmalığını bitirmişti ve çoktan temizlendi. O senin elini tutar ve sen ayağa kalkıp onunla çimenlerin üzerinde dans edersin. Şarkı söylemeye başlar, başını omzuna yaslarsın ve sesine karışırsın. Çok yorulana kadar dans ettin,oracıkta uyuyabilirdin ama onun temizlenmesine yardım edecek kadar gücün var. Sen ve o, karargaha yürüdünüz ve kapıyı sizden önce açtı. Kızarırsın ve gece için ona teşekkür edersin. Sana sarılmak için hareket ediyor ve iyi uykular diyor ve mutfakta Levi tarafından yakalanmadan önce her şeyi bırakmak için içeri giriyor. Yavaşça odana gittin ve vücudunu yatağa attın ve gecenin olaylarını hatırladın. Ertesi sabah, masanızın üzerinde temiz küçük bir mektup görmek için ofisinize giriyorsunuz ve Erwin'in sizin için bir not bıraktığını ve onu okuduğunu fark ediyorsun. "Sevgili (adın)" diyor "Gece için teşekkür ederim Harikaydı ve seninle geçirdiğim için mutluyum. Harika bir dansçısın ve sandviçlerinden gerçekten keyif aldım, çok lezzetliydiler! Umarım yakında tekrar böyle bir şey olur. İşte size minnettarlığımı göstermek için bir kutu şeker. oh ve çok güzel görünüyordunuz. Onlar senin için ve sadece senin için. Keyfini çıkarın ve eğitimde görüşürüz.Erwin'den" Mektubu göğsüne bastırdın ve gülümsedin.Mektubu dolaba yerleştiriyorsun ve masanın üzerindeki şeker kutusunu fark ediyorsun. Sasha yemesin diye şekeri bir dolaba koydun.Bahçedeki diğerlerine katılmak için odadan çıktın.Mikasa'nın yanında durdun ve Erwin'in etrafta olmadığını farkettin . Sonra günün ilerleyen saatlerinde geldiğini hatırlıyorsun...Gün boyunca yavaş yavaş Erwin'in hiçbir yerde bulunmadığını fark ediyorsun. Erwin'in cenazesindeki günle ilgili bir günlük girdisini okuduğunuzda aklın hemen başına geliyor. İnanamayarak düşüyorsun ama her şeyi hatırlıyorsun. Yediğiniz tüm dondurmaları yaşadığınız anları... Ağlamaya başlıyorsun ve iş neden bu hale geldi diye merak ediyorsun. Senin ve Erwin'in birlikte kitap okuyup öğrendikleriniz hakkında sohbet ettiğiniz ve kendi kendine gün batımı gibi şarkı söylediğini duyacağınız zamanlar. Gözyaşları içinde yatağına girip onun sana söylediği şarkıları söyler ve yavaşça derin bir uykuya dalarsın. Hâlâ hayatta olduğu bir dünya hayal edip ve onu tepede dikilip gelip onunla oturmanızı ve birlikte okumanızı beklediğini gördün. "O günler çok değerliydi" dedin uykunda kendi kendine.....

Yemin ettim mutlu son yazmamaya. Bu kitaba da 4975934579 yıl sonra bölüm attım kontrol etmedim yanlışlarım olabilir umarım beğenirsiniz.


554 Kelime^
Natalina

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aot one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin